Fitness Seller

Berry's Log!

Graag gedaan. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Ik zit eraan te denken om volgende week woensdag te maxen op deadlift. Waarom ik hier voor kies is, omdat me vorm gewoon slecht gaat worden als ik op reps ga op die 170kg. Veder kan ik overhead press ook niet meer volgens schema volgen, dus dan blijft er ook niet veel over. Squat ga ik maandag op reps doen met 110kg, ik hoop de 5 reps te halen dan. Bench blijf ik nog wel volgens schema doen.

• #1.083
Training maandag 6 oktober. (korte training, want ik had haast)

Fullsquat
5×20
5×40
5×70
5×110 PR (techniek was wel bagger de laatste rep)

Bench press
5×20
5×40
5×60
5×80 huidige pr
3×80
3×80

Machine row (ivm tijd)
5 sets

Skullcrusher
3 sets

Opmerking: Begin wel te merken dat me lichaam wat rust nodig heeft, dus volgende week een soort rustweek. Hooguit 2 lichte trainingen. Maar vrijdag eerst nog maxen op squat en bench!

Gefeliciteerd met je PR! Ik hoop dat ik mijn squat ook een boost kan geven, want het blijft janken. Wanneer het zwaar wordt heb ik vaak dat ik em uit mijn onderrug trek. Dan bedoel ik niet dat ik bol ga trekken, maar dat ik eerst mijn kont omhoog wip, en dan het gewicht met mijn onderrug omhoog goodmorning :).

Pff niet meer normaal hoe die deadlift bij jou zo snel omhoog gaat. :eek:

• #1.087
Gefeliciteerd met je PR! Ik hoop dat ik mijn squat ook een boost kan geven, want het blijft janken. Wanneer het zwaar wordt heb ik vaak dat ik em uit mijn onderrug trek. Dan bedoel ik niet dat ik bol ga trekken, maar dat ik eerst mijn kont omhoog wip, en dan het gewicht met mijn onderrug omhoog goodmorning :).

Thnx. Ik heb wel een beetje het zelfde met squat, wanneer het zwaar wordt.

Thnx man!

Pff niet meer normaal hoe die deadlift bij jou zo snel omhoog gaat. :eek:

Ging me bench press en overhead press maar zo snel omhoog.:(

• #1.088
Training woensdag 8 oktober.

Max deadlift
5×70
3×100
1×120
1×140
1×160
1×180 PR
1×190 Prrrrr :D

Pushpress
5×20
5×30
3×40
3×50
1×60
2×70 PR

Barbell shrugs
12×70
12×90
12×110
10×130 PR
5×150 PR ''was niet veel rom:p''

Opmerking: Ben natuurlijk super blij met me deadlift:D! Daarentegen een stuk minder over me pushpress, want dat moet gewoon een stuk beter. Aankomende periode wat hoger in reps op overhead press, kijken wat dat brengt.

Man je deadlifts gaan goed! Blijven knallen kerel!

Volgende week nog een keer maxen op deadlift?

Zooo die 200 komt nu wel erg dichtbij.

Ubernetjes :cool:

Damn supernice man!!:wl::dance:!!!

uber shrugs!

ik ben wel jaloers op je 190 , maar pak je zo wel massa met 1 rep , want ik neem aan dat dat ook een doel is toch

• #1.096
Ik zie trouwens net pas dat 190kg deadlift me doel was voor januari 2009:D

Man je deadlifts gaan goed! Blijven knallen kerel!

Thnx man!

Volgende week nog een keer maxen op deadlift?

Nee voorlopig niet.

Zooo die 200 komt nu wel erg dichtbij.

Ik gok op januari.

:D

Thnx man!

Thnx.

ik ben wel jaloers op je 190 , maar pak je zo wel massa met 1 rep , want ik neem aan dat dat ook een doel is toch

Thnx, je zal er idd wel minder massa mee pakken, maar kracht is voor mij ook belangrijk. En maxen is altijd leuk!

Laatst bewerkt door een moderator:
dat is waar , maar de deadlift vind ik altijd een kracht/massa oefening , dus je zal toch ook wel maar meer reppies moeten maken , dat wil niet zeggen dat ik 190 niet geweldig vind

• #1.098
dat is waar , maar de deadlift vind ik altijd een kracht/massa oefening , dus je zal toch ook wel maar meer reppies moeten maken , dat wil niet zeggen dat ik 190 niet geweldig vind

Het is ook zeker een massa oefening. Maar de 8 weken hiervoor ik heb alleen maar 5 reppers gemaakt.

• #1.099
Ik heb ook weer een nieuwe foto in me album gezet.

ik heb eens ergens een uitspraak gelezen van Big ron dat massa pakken toch begint bij 8 reps

Terug
Naar boven