Fitness Seller

Berry's Log!

Lekkere training kerel!

Toch een mooie training Berry. Dat misselijke heb ik ook wel eens, vnl. door squat reps. Wat bij mij meestal helpt is dan even 5-10min. rust te houden en dan weer volgas tegenaan. Heb jij ook last als je misselijk wordt dat het zweet je uitbreekt?

@Berry,

Ik zou dan de Latt Pulldown schrappen en misschien er een press ofzo in te stoppen, aangezien je bench in vergelijking met je squat en DL niet zo hoog is...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.124

Thnx man!

Toch een mooie training Berry. Dat misselijke heb ik ook wel eens, vnl. door squat reps. Wat bij mij meestal helpt is dan even 5-10min. rust te houden en dan weer volgas tegenaan. Heb jij ook last als je misselijk wordt dat het zweet je uitbreekt?

Thnx. Die squats reps hakken er behoorlijk in ja. Maar die misselijkheid komt volgens mij gewoon doordat ik teveel gegeten had. En ja het zweet breekt me dan uit.

@Berry,

Ik zou dan de Latt Pulldown en misschien er een press ofzo in te stoppen, aangezien je bench in vergelijking met je squat en DL niet zo hoog is...

Dat ga ik misschien dan ook wel doen ja. Ik ga het nog even bekijken.

idd als fb gaat trainen dan is 1 oef per spiergroep de regel - ga je om de dag trainen

Ik heb ooit 1 week lang 12 reps gedaan bij alles, niks voor mij in ieder geval:P

Hahaha hals, zoveel reps vind je het gek dat je zo moet kotsen als je ook nog is een volle maag heb!:P

• #1.129
idd als fb gaat trainen dan is 1 oef per spiergroep de regel - ga je om de dag trainen

Het kunnen wel meer oefeningen per spiergroep zijn, maar bij mij is dat voor rug zeker niet nodig.

Hahaha hals, zoveel reps vind je het gek dat je zo moet kotsen als je ook nog is een volle maag heb!:P

Hahaha ja met een volle maag wel. Jij bent nu ook al een tijdje bezig met wat high reps toch? Hoe bevalt dat?

Ik heb ooit 1 week lang 12 reps gedaan bij alles, niks voor mij in ieder geval:P

Ik vind het over het algemeen ook niet zo chill, maar ik hoop er wat massa mee te winnen en kracht. Vooral op bench heb ik met hogere reps meer progressie gemaakt dan lagere reps. Misschien voor jou ook een idee?

• #1.130
Ik heb nu trouwens spierpijn niet normaal. Lange tijd geleden dat het zo erg is geweest:D.

ik denk dat jij straks gaat knallen op dei deadlift - let op mijn woorden

• #1.134
Training vrijdag 24 oktober

Boxsquat
10×20
5×40
5×70
5×100
5×100

Deadlift (op techniek)
5×70
5×100
5×120
5×130
3×140 pff

Overhead press (strict)
5×20
5×30
5×40
5×50

Pushpress
5×60

Opmerking: Training relatief licht gehouden, omdat ik zondag fit wil zijn voor mijn eerste sterkste man training:D. Wel moet ik zeggen dat deadlift niet mee viel. Of dit kwam doordat ik 2 weken niet gedeadlift had of, omdat het gewoon zwaar was, omdat ik het met ''perfecte'' techniek deed. Volgende week gewoon weer volgens schema trainen. Deze week ook slecht gegeten en getraind. Zin in Zondag:D

Mooie training kerel!

succes a.s zondag dan sterke man

Succes zondag :D

Nee gewoon flink laden voor de training zodat je de andere wat kan bijbenen ;) Ik lees het wel hoe het is gegaan.

• #1.138
  • #1.139
Strongman training @ Voorschoten :D

Log
Opgewerkt naar 3×60kg
fail bij 70kg

Farmer walk (per hand)
30m 60kg
30m 65kg
30m 80kg
15m 85kg
15m 85kg

Yoke
Hier wat aangekloot, omdat het niet echt wou lukken. Hij gleed steeds van mijn nek af, waardoor ik na een paar stappen weer moest stoppen. Het locken was geen probleem.

Deadlift van blokken
3×70kg
3×120kg
3×160kg
1×180kg

Stones (geen hars)
70kg stone ging er zonder al te veel problemen op.
90kg stone kreeg ik wel los van de grond, maar hij gleed daarna weg waardoor ik hem niet op mijn schoot kreeg. Onderarmen waren ook dood:D

Opmerking: Was super vet om eens events te trainen met Jacco en met Haak. Farmer walks vielen 100% mee, maar stones waren zwaarder dan ik verwacht had, misschien ook omdat het het laatste onderdeel was. Verder is dit zeker voor herhaling vatbaar, maar wel wanneer ik weer iets meer basiskracht heb.:D

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit man - dus je hebt wel naar je zin gehad

Terug
Naar boven