- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch een mooie training Berry. Dat misselijke heb ik ook wel eens, vnl. door squat reps. Wat bij mij meestal helpt is dan even 5-10min. rust te houden en dan weer volgas tegenaan. Heb jij ook last als je misselijk wordt dat het zweet je uitbreekt?
@Berry,
Ik zou dan de Latt Pulldown en misschien er een press ofzo in te stoppen, aangezien je bench in vergelijking met je squat en DL niet zo hoog is...
Ik heb ooit 1 week lang 12 reps gedaan bij alles, niks voor mij in ieder geval![]()
idd als fb gaat trainen dan is 1 oef per spiergroep de regel - ga je om de dag trainen
Hahaha hals, zoveel reps vind je het gek dat je zo moet kotsen als je ook nog is een volle maag heb!![]()
Ik heb ooit 1 week lang 12 reps gedaan bij alles, niks voor mij in ieder geval![]()

. Wel moet ik zeggen dat deadlift niet mee viel. Of dit kwam doordat ik 2 weken niet gedeadlift had of, omdat het gewoon zwaar was, omdat ik het met ''perfecte'' techniek deed. Volgende week gewoon weer volgens schema trainen. Deze week ook slecht gegeten en getraind. Zin in Zondag

Succes zondag
Nee gewoon flink laden voor de training zodat je de andere wat kan bijbenenIk lees het wel hoe het is gegaan.