XXL Nutrition

Berry's Log!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
ik ga je volgen berry , go for it

Zo he. Wat dacht je... PR - laat ik er nog eens 10kg bij doen?!?

Gefeliciteerd man!

Say whaaaaaat? :P @Deadlifts :D
Nice en op naar de 200!

• #1.105
Thnx all en de 200kg gaat er in januari aan!

De laatste dagen super druk met school geweest. Project en dergelijke moesten ingeleverd worden. Dus weining op het forum kunnen posten. Ook het eten is de laatste dagen niet al te goed geweest. Ik had in de planning staan om deze week een rust week te houden, maar ik kon me vandaag toch niet beheersen. Vanochtend had ik namelijk al zin om te squaten:D

Thnx all en de 200kg gaat er in januari aan!

De laatste dagen super druk met school geweest. Project en dergelijke moesten ingeleverd worden. Dus weining op het forum kunnen posten. Ook het eten is de laatste dagen niet al te goed geweest. Ik had in de planning staan om deze week een rust week te houden, maar ik kon me vandaag toch niet beheersen. Vanochtend had ik namelijk al zin om te squaten:D

meeste jongens worden wakker met een ODOL en gaan zich ff afrukken, jij dacht meteen "ik wil squatten ik wil squatten"
haha goed bezig!

• #1.107
Training dinsdag 14 oktober.

Fullsquat
5×20
5×40
3×70
1×100
1×130 PR ''goede vorm''

Boxsquat
5×70
5×90 ''benen zijn op''

DB row
8×30
8×40
8×50 pr?
3×60 PR ''grip kon het net houden''

Cable pushdown
3 sets

Hammer curl
3 sets

Side raise
3 sets

Opmerking: Training ging wel lekker. Blij met me squat pr! Volgende week begin ik aan een nieuw schema met wat hogere reps. Zal hem straks wel posten.

• #1.108
Nieuwe trainingsschema voor minimaal de 4 aankomende weken.

Maandag
Boxsquat
Benchpress
DB row
Chinnen/Pull ups
Side raise
Shrugs

Woensdag
Deadlift
OH/PP
DB press
EZ BB curl
skullcrusher
Calf raise

Vrijdag
Fullsquat
BOR
DB seated press
Hammer curl
Bench dip
Buik

De eerste 2 oefeningen zullen tussen de 5 en 8 sets zitten. Veder zullen alle oefening tussen 8 en 12 reps zitten. Zal dus heavy worden op de compounds. Maargoed ik hoop hier mijn bench en OH mee te verbeteren, want dit is hard nodig. De wat hogere reps heeft mijn bench vorige keer ook geholpen, dus ik heb er vertrouwen in.

Iemand tips/suggesties?

Nice squat, voor nieuwjaar 450 totaal :fire:

Sterke squat en db row :cool:

Succes met je schema!

Dat nieuwe schema ziet er goed uit! Ik denk dat je daar je bench wel mee zal verbeteren!

Zo gratz op die squat man! Die is zeker wel goed!

Je nieuwe schema ziet er solide uit, succes ermee:thumbs:

Goed bezig, inderdaad, zeer mooie squat!

mooi schema , persoonlijk ben ik nog al een aanhanger van de t bar row , dus als je nog een plekje hebt zou ik hem erin gooien

• #1.116
Dat nieuwe schema ziet er goed uit! Ik denk dat je daar je bench wel mee zal verbeteren!

Thnx, we zullen zien.

Zo gratz op die squat man! Die is zeker wel goed!

Je nieuwe schema ziet er solide uit, succes ermee:thumbs:

Thanx!

Goed bezig, inderdaad, zeer mooie squat!

:D

mooi schema , persoonlijk ben ik nog al een aanhanger van de t bar row , dus als je nog een plekje hebt zou ik hem erin gooien

T-bar row is inderdaad een lekkere row variant. Het enige nadeel ervan is dat je niet veel rom overhoud, omdat de schijven tegen je bovenlichaam aankomen. Maar op vrijdag doe ik bor, dus dan doe ik gewoon elke keer een andere variant, houd het ook leuk.

dat vind ik juist het mooie eraan - die schijven die je zo hard tegen je bovenlichaam aan kunt beuken - voldaan gevoel in optimaal forma

• #1.118
Training maandag 20 okt.

Boxsquat
10×20
10×40
10×70
10×90
10×90
12×70 ''misselijk''

Bench press
12×20
12×40
12×60
12×60
12×60 ''bijna :barf:''

DB row
10×30
10×40
10×40

Lat pulldown ''ipv chinnen''
10×60
10×60
10×60

Front raise
10×5
10×8
10×10

BB shrugs
12×70
12×100
12×100

kapot en misselijk

Opmerking: Pff, valt me weer tegen die ''high'' reps. Ook te snel gaan trainen nadat ik had gegeten, dus het gevolg was dat ik een aantal keer bijna gekotst had. Veder was het wel een lekkere training, ondanks dat ik de hele training misselijk was. Wel ga ik misschien op maandag een rug oefening vervangen voor wat anders, want er zitten eigenlijk wel veel rug oefeningen in terwijl dat juist me sterkste punt is. Ook ben ik vandaag weer met creatine begonnen. (potje leeg maken)

2 rug-oefeningen is toch niet veel

• #1.120
2 rug-oefeningen is toch niet veel

Twee echte rugoefeningen + bb shrugs, waar je rug toch ook wel mee getraint wordt. En de bedoeling is gewoon om elke trainings dag een fullbody training te doen. Daar komt ook nog eens bij dat me rug me sterkste spiergroep is, dus extra aandacht heeft het niet nodig, terwijl andere spiergroepen dat wel kunnen gebruiken.

Terug
Naar boven