MuscleMeat

Berry's Log!

Good stuff :wl::D

Netjes gedaan voor je eerste eventraining hoor! Als je nog een keer mee wilt doen hoor ik het wel van je.

Verder is dit zeker voor herhaling vatbaar, maar wel wanneer ik weer iets meer basiskracht heb :D

Komop jong, is toch goed voor de eerste keer!

Gewoon regelmatig events blijven knallen nu!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.144
ziet er goed uit man - dus je hebt wel naar je zin gehad

Zeker weten:D

Thnx man!

Netjes gedaan voor je eerste eventraining hoor! Als je nog een keer mee wilt doen hoor ik het wel van je.

Thnx man. Ik ben zeker wel van plan om nog is lang te komen, maar dan laat ik het je wel weten.

Komop jong, is toch goed voor de eerste keer!

Gewoon regelmatig events blijven knallen nu!!!

Thnx, ik wil dit ook zeker wel vaker gaan doen. Maar eerst nu even op de gymlifts focussen.

• #1.145
Pffff wat een spierpijn nog van zondag:D. Me schouders, nek en rug zitten nog vol van de spierpijn. Is lang geleden dat ik zulke erge spierpijn heb gehad:D! De training van vandaag ging lekker, wel heb ik de oefeningen voor schouders, nek en rug licht gehouden.

• #1.146
Training dinsdag 28 oktober.

Boxsquat
10×20
10×40
10×60
10×80
10×100 rep PR easy
10×70

Bench press
12×20
12×40
12×65 easy
12×65
12×65 rep pr?

DB row (licht)
10×24
10×30
10×30

Lat pulldown (licht)
10×50
10×50
10×50

Front raise (licht)
10×5
10×8
10×8

BB shrug (licht)
12×70
12×70
12×70

Opmerking: Boxsquat en bench press gingen goed. Bij beide had ik nog wel wat over, maar dat bewaar ik voor de volgende training. Verder de training licht gehouden, omdat ik nog overal spierpijn had.:D

vette box squat!

12x65 is wel netjes man

Haha leuk clipje kerel!

He Berry,

Wat lul je nou over basiskracht.
Ik moest knap buffelen om je voor te blijven
Zijn weinige jongens van jouw leeftijd die het je na doen
Gewoon nog een paar keer trainen dan gaan die stenen er op.

Ik ga vast ook nog een paar keer dus ik zie je daar wel

Ik heb het nog nooit gedaan hoor, maar ik heb altijd het idee met die strongman onderdelen, dat het vooral in het begin vnl. veel oefenen is omdat het vrij speciale bewegingen zijn, zeker die stones. Ik stel me zo voor dat je een sterke bench, deadlift en squat kunt hebben, en nog geen raad weet met zo'n steen, en andersom. Maar een betere basiskracht zal overigens vast altijd een positieve invloed hebben.

• #1.156

Thnx man. Ik hoop me bench op deze manier omhoog te krijgen.

Thnx

He Berry,

Wat lul je nou over basiskracht.
Ik moest knap buffelen om je voor te blijven
Zijn weinige jongens van jouw leeftijd die het je na doen
Gewoon nog een paar keer trainen dan gaan die stenen er op.

Ik ga vast ook nog een paar keer dus ik zie je daar wel

Hehehe, misschien heb je wel gelijk. Ik ben ook zeker wel van plan om vaker te gaan. Misschien over een paar weken dan weer. Wie weet zie ik je dan weer!

Ik heb het nog nooit gedaan hoor, maar ik heb altijd het idee met die strongman onderdelen, dat het vooral in het begin vnl. veel oefenen is omdat het vrij speciale bewegingen zijn, zeker die stones. Ik stel me zo voor dat je een sterke bench, deadlift en squat kunt hebben, en nog geen raad weet met zo'n steen, en andersom. Maar een betere basiskracht zal overigens vast altijd een positieve invloed hebben.

Techniek is inderdaad wel heel belangrijk bij strongman.

• #1.157
Training donderdag 30 okt. (een korte training ivm tijdsgebrek)

Deadlift
3×70
3×70
3×100
3×130
3×150
3×170 rep PR pff super zwaar

Overhead press (strict)
12×20
12×30
12×35
12×35 te dikke pomp:o
12×30
12×30

Opmerking: Deadlift ga ik geen ''high'' reps meer voor doen, want daar gaat me techniek alleen maar van achteruit. Voor schouders is 12 reps ook iets te veel van het goede, want ik kreeg er alleen maar een dikke pomp van ipv dat het zwaar werd. Ook vinden me aanhectingen (als dat het is) het niet zo leuk die 12 reppers, want ik voel wat irritatie tussen de schouder en triceps.

Respect voor de DL! Was je misschien niet zo goed warm in de schouders toen je aan de OP begon? Die gewichten van de OP staan wel een beetje in contrast met de DL ;).

• #1.159
  • #1.160
Hier nog een filmpje van me deadlift 3×170kg. Nog tips of aanmerking op me techniek. (behalve dat ik te ver naar achteren lock, want dat weet ik) Zelf vind ik dat me rug toch wel aardig bolt, of valt dat wel mee?

http://www.youtube.com/watch?v=ma5ZQUTdx-I

Terug
Naar boven