- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier nog een filmpje van me deadlift 3×170kg. Nog tips of aanmerking op me techniek. (behalve dat ik te ver naar achteren lock, want dat weet ik) Zelf vind ik dat me rug toch wel aardig bolt, of valt dat wel mee?
als ik het een beetje vergelijk met mijn deadlift dan sta ik iets dieper , jij staat wat hoger zie ik , jij voelt hem zeker meer in je rug ? misschien moet je iets dieper gaan staan , maar jij bent ook vrij lang dus ik weet niet of wel een goeie tip is
Wat mij opvalt (voor wat het waard is) is dat je rug inderdaad wat bol is, maar je blijft wel goed naar voren kijken dus echt extreem wordt het niet. En als je de barbell van de grond tilt zijn je armen gebogen waardoor je met een ruk je armen strekt, schijnt nogal spanning op je biceps te geven als je mixed grip doet.
Wel mooie prestatie.
Lekker agressief, nette prestatie hoor
wel eens met Johnbo wat betreft je armen.
Je rug is nog wel goed. Gewoon goed zijn dat je je onderrug niet gaat plooien. Laatste rep was een beetje verdoet?![]()

Training vrijdag 31 okt.
Boxsquat ''geen hoge reps, want onderrug was nog gaar van gisteren''
8×20
8×40
8×70
5×100
4×120 PR
5×100
DB bench press
10×16
10×20
10×24
gestopt wegens pijn in me arm, waarschijnlijk toch van het deadliften
Buik
3 sets
Opmerking: Niet goed kunnen trainen vanwege pijn om me arm van waarschijnlijk het verkeerd deadliften. Volgende week dus weer op techniek oefenen met deadlift. Verder was het weer een rare week met trainen, dus hoop volgende week gewoon is goed volgens schema te kunnen trainen.

Nette squat
Ik hoop voor je dat je geen blessure aan je arm krijgt.
daarom doe ik de squat en deadlift vaak samen , voordeel je belast hem tegelijk - nadeel mijn progressie is minimaal vind ik , maar goed dat ga ik de komende zien want dan ga ik hem ook weer apart doen .![]()
Let inderdaad goed op man bij deadliften, techniek is zeer belangrijk!
Maar toch lekkere box squats kerel![]()

Training maandag 3 november.
Boxsquat
10×20
10×40
10×70
8×110 PR
10×70
Bench press
8×20
8×40
8×50
12×70 PR nice!
7×70 leeg
12×50
Biceps opwarmen
T-bar row Speciaal voor Groteman
10×45 nog steeds een beetje last van me armen
10×45
10×70 geen last meer
10×85
10×100
10×100
Front raise
10×5
10×8
10×10
10×10 vanaf hier dropset
6×8
6×5
BB shrug '' GVD weer me magnesium vergeten''
10×70
10×90
10×110
10×120
Opmerking: Training ging lekker! De 90kg met bench moet er nu zeker inzitten, maar ik ga volgende week eerst reppen op de 75kg of 80kg. Ik hoop op 8 reps met 80kg. Pijn in me arm is ook weer bijna over, gelukkig, want ik zat niet echt te wachten op een blessure.
, maar dan hoef je er niet gelijk 100 uit te persen - moet ik weer zo me best doen de volgende keer , ik vond 6 * 90 al aardigHmm we liepen kwa bench toch wel gelijk, maar als jij al 8x80 kan dan heb je me ingehaaldOpmerking: Training ging lekker! De 90kg met bench moet er nu zeker inzitten, maar ik ga volgende week eerst reppen op de 75kg of 80kg. Ik hoop op 8 reps met 80kg.

mooie training man - lekker he die t-bar row, maar dan hoef je er niet gelijk 100 uit te persen - moet ik weer zo me best doen de volgende keer , ik vond 6 * 90 al aardig

Hmm we liepen kwa bench toch wel gelijk, maar als jij al 8x80 kan dan heb je me ingehaald![]()
Hmm ik ben benieuwtIk denk dat nog steeds wel gelijk lopen met bench, want ik heb eigenlijk geen idee hoeveel reps ik nu met 80kg kan. Me max was 5 reps, dus we zullen het volgende week zien.