MuscleMeat

Berry's Log!

Nette bench man, ik ga over een paar weken ook toppen

jammer , maar 5 x 80 is ook netjes , je hebt er weer een uitdaging bij

Volgende keer minder voorvermoeien en dan bench je +90. :thumbs:

Mooi Berry! Gefeliciteerd met de PRs!! 5x, zeg 6x 80... volgende keer kun je best een keer 92.5 of 95 proberen, die zit er denk ik wel in hoor! En die squats, ja, ik weet het, die matten je af :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.205
Thnx all!

Komende periode vooral vooral op bench en overhead press/pushpress concentreren. Dit wil ik gaan doen door elke training bench of OH te gaan doen.

voorbeeldje

week 1:

MA: BP
WO: OH/PP
VR: BP

week 2:

MA: OH/PP
WO: BP
VR: OH/PP

Verder wil ik dan vooral zware triple's gaan maken om er gewoon sterker in te worden. Hoe ik het precies in me schema ga toepassen weet ik nog niet. Iemand nog ideeën of suggesties?

• #1.207
erg goede deadlift man!

Opzich zou ik ook wel zo'n schema kunnen volgen. Alleen heb ik geen zin om weer aan vaste gewichten vast te zitten.
Dat hoeft ook niet, gewoon het principe toepassen:

week 1
ma 5*5 OH-press
wo 3*3 bench
vr 1,2 of 3 rm OH-press

week 2
ma 5*5 bench
wo 3*3 OH-press
vr 1,2 of 3 rm bench

• #1.210
Dat hoeft ook niet, gewoon het principe toepassen:

week 1
ma 5*5 OH-press
wo 3*3 bench
vr 1,2 of 3 rm OH-press

week 2
ma 5*5 bench
wo 3*3 OH-press
vr 1,2 of 3 rm bench

Nu ziet het er idd wel interessant uit. Thnx Kane dit ga ik zeker gebruiken:D

• #1.211
Training woensdag 12 nov.

Deadlift
3×70
3×100
3×130
2×150
4×170 PR
1×170

Overhead press (strict)
8×20
8×30
8×40
7×50 PR
3×55 PR

DB press
10×20
10×24
10×28 pr?

EZ bb curl
10×20
10×30
10×40 PR

EZ standing skullcrusher
10×20
10×25
10×25

Standing calf raise
15×50 meteen al kramp, fak het dan maar.

Opmerking: Ik kon me niet inhouden op die deadlift, achteraf misschien beter niet kunnen doen, want de eerste 2 reps waren goed kwa techniek maar de laatste 2 niet. Dus de komende tijd alleen nog maar op techniek oefenen. OH ben ik redelijk tevreden over, ookal is het een p*ssy gewicht. Verder ging de training wel lekker. Ook een dikke pomp in me schouders, triceps en biceps:o

Als ik een commentaar mag geven ... Nogal weinig oefeningen voor de rug vind ik . De deadlift en de chin zijn al een goed begin maar ik zou buiten een BoR ook nog een oefening voor de lats meepakken zoals een pulldown of een row..
De rest ziet er goed uit . Hoeveel sets en reps ga je maken ?
Succes in ieder geval .

Vin jij chins niet voor de rug dan ?

Je deadlift is erg sterk vergeleken met de rest van je resultaten Berry! Lekker veel PRs trouwens. PS: die OP is die zittend/staand, front/neck?

• #1.214
Vin jij chins niet voor de rug dan ?

Waar staat dat hij chins niet voor de rug vind? En het is ook nog is een post van bijna een jaar geleden.

Je deadlift is erg sterk vergeleken met de rest van je resultaten Berry! Lekker veel PRs trouwens. PS: die OP is die zittend/staand, front/neck?

Thnx, me deadlift ligt idd behoorlijk uit verhouding. Ik ben dan ook van plan om tot het einde van december alleen nog maar op techniek te gaan oefenen voor me deadlift, maar ik ben bang dat ik het niet volhoud, want ik max veel te graag:o. En die OH is front staand. Zittend ben ik er een stuk sterker in, maar ik ga nu alleen nog maar staand doen, want ik hoop hiermee me pp ook omhoog te krijgen.

Thnx, me deadlift ligt idd behoorlijk uit verhouding. Ik ben dan ook van plan om tot het einde van december alleen nog maar op techniek te gaan oefenen voor me deadlift, maar ik ben bang dat ik het niet volhoud, want ik max veel te graag:o. En die OH is front staand. Zittend ben ik er een stuk sterker in, maar ik ga nu alleen nog maar staand doen, want ik hoop hiermee me pp ook omhoog te krijgen.

Een military press dus?

• #1.216
Ja gewoon een staande MP. De een noemt het weer een overhead press de ander een military press, dus ik zeg nu gewoon OH. De preciese verschillen weet ik niet.

Ah ok. Ik vroeg het niet om weer een zinlose discussie over de betekenis van termen aan te wakkeren hoor ;). Ik was gewoon benieuwd, probeerde een beetje te vergelijken met mezelf, ik druk bijvoorbeeld niet evenveel uit de nekpress als uit MP.

Ik heb altijd begrepen dat OP een soort verzamelnaam is voor nekpress, frontpress, zittend, staand, etc. en MP dus een onderdeel van.

• #1.218
Ah ok. Ik vroeg het niet om weer een zinlose discussie over de betekenis van termen aan te wakkeren hoor ;). Ik was gewoon benieuwd, probeerde een beetje te vergelijken met mezelf, ik druk bijvoorbeeld niet evenveel uit de nekpress als uit MP.

Ik heb altijd begrepen dat OP een soort verzamelnaam is voor nekpress, frontpress, zittend, staand, etc. en MP dus een onderdeel van.

Doe jij hem eigenlijk zittend of staand?

Ik vind je deadlift echt indrukwekkend

inderdaad je dl owns!

Terug
Naar boven