- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je dat doet begint het hard te lijken op de texas methode als ik me niet vergis.
http://stronglifts.com/the-texas-method-strength-training-for-intermediate-lifters/
Dat hoeft ook niet, gewoon het principe toepassen:Opzich zou ik ook wel zo'n schema kunnen volgen. Alleen heb ik geen zin om weer aan vaste gewichten vast te zitten.
Dat hoeft ook niet, gewoon het principe toepassen:
week 1
ma 5*5 OH-press
wo 3*3 bench
vr 1,2 of 3 rm OH-press
week 2
ma 5*5 bench
wo 3*3 OH-press
vr 1,2 of 3 rm bench

Als ik een commentaar mag geven ... Nogal weinig oefeningen voor de rug vind ik . De deadlift en de chin zijn al een goed begin maar ik zou buiten een BoR ook nog een oefening voor de lats meepakken zoals een pulldown of een row..
De rest ziet er goed uit . Hoeveel sets en reps ga je maken ?
Succes in ieder geval .
Je deadlift is erg sterk vergeleken met de rest van je resultaten Berry! Lekker veel PRs trouwens. PS: die OP is die zittend/staand, front/neck?
. En die OH is front staand. Zittend ben ik er een stuk sterker in, maar ik ga nu alleen nog maar staand doen, want ik hoop hiermee me pp ook omhoog te krijgen.Thnx, me deadlift ligt idd behoorlijk uit verhouding. Ik ben dan ook van plan om tot het einde van december alleen nog maar op techniek te gaan oefenen voor me deadlift, maar ik ben bang dat ik het niet volhoud, want ik max veel te graag. En die OH is front staand. Zittend ben ik er een stuk sterker in, maar ik ga nu alleen nog maar staand doen, want ik hoop hiermee me pp ook omhoog te krijgen.
Ja gewoon een staande MP. De een noemt het weer een overhead press de ander een military press, dus ik zeg nu gewoon OH. De preciese verschillen weet ik niet.
. Ik was gewoon benieuwd, probeerde een beetje te vergelijken met mezelf, ik druk bijvoorbeeld niet evenveel uit de nekpress als uit MP.Ah ok. Ik vroeg het niet om weer een zinlose discussie over de betekenis van termen aan te wakkeren hoor. Ik was gewoon benieuwd, probeerde een beetje te vergelijken met mezelf, ik druk bijvoorbeeld niet evenveel uit de nekpress als uit MP.
Ik heb altijd begrepen dat OP een soort verzamelnaam is voor nekpress, frontpress, zittend, staand, etc. en MP dus een onderdeel van.