MuscleMeat

Berry's Log!

Mooie trainingen Berry, en goeie actie van je dat je je serieus op krachttraining gaat concentreren! Ben benieuwd!

Cool, waarschijnlijk kunnen we eens meeten op die krachtsportwedstrijd dan, dikke kans dat ik ook meedoe :D (B-klasse)

Weer een mooie training:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.384
Mooie trainingen Berry, en goeie actie van je dat je je serieus op krachttraining gaat concentreren! Ben benieuwd!

Thnx man, we zullen zien wat het brengt.

Cool, waarschijnlijk kunnen we eens meeten op die krachtsportwedstrijd dan, dikke kans dat ik ook meedoe :D (B-klasse)

We gaan elkaar dan zeker zien:cool:

Thnx kerel!

Mooie trainingen, blijven knallen man! :)

• #1.387
oke dat kan - verschillen we van mening want ik denk dat je wel specifiek je bovenkant-borst moet trainen

• #1.389
We zitten alweer in een nieuw jaar, dus nog allemaal de beste wensen;) De afgelopen 2 weken waren weer aardige katabool met matige en weinig trainingen, dus we moeten er weer tegenaan. Training van vandaag ging wel goed.

Push press
5×20
5×35
5×45
5×55
3×65
4×75 PR
1×82.5 PR

Boxsquat
5×40
5×70
5×90
5×110
3×120

DB row
8×20
5×30
5×40
5×50
5×50

Hierna nog wat isolatie shit

Opmerking: Pushpress gaat goed de laatste tijd. Straks haalt hij me bench nog in:P

Mooie pushpress

netjes berry - pushpress / mil press / overhead press - wat vind jij nou verschillend aan deze oef?

• #1.392

Thnx man!

netjes berry - pushpress / mil press / overhead press - wat vind jij nou verschillend aan deze oef?

Thnx man! Pushpress onderscheid zichzelf echt doordat er ook legdrive wordt gebruikt, maar verder vind ik het allemaal het zelfde.(Ik weet wel dat het niet zo is, maar vind het verschil minimaal) Omdat je voeten iets breeder staan krijgt de oefening gelijk een andere naam.

Mooie training Berry, en mooi die 2 Pr's! Goed begin van 2009 voor jou :D.

zeer goeie pushpress berry!

Thnx man!

Thnx man! Pushpress onderscheid zichzelf echt doordat er ook legdrive wordt gebruikt, maar verder vind ik het allemaal het zelfde.(Ik weet wel dat het niet zo is, maar vind het verschil minimaal) Omdat je voeten iets breeder staan krijgt de oefening gelijk een andere naam.

mijn idee , ik heb vandaag dus wel de mil press voor eerst gedaan zoals hij moet , met de voetjes tegen elkaar;)

Dikke PP ja!:thumbs:

Laatst bewerkt:
dat denk ik ook , de tijd zal het leren

Zie dat je nog steeds lekker traint,
succes trouwens met je eerste wedstrijd

wel jammer dat als je de sterkste man wint dat je bovenborst zo onderontwikkelt is:D

Terug
Naar boven