AndroidHealthClinic

Berry's Log!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
Training vrijdag 23 jan.

Boxsquat
5×40
5×70
5×70
3×100
3×115
3×115
3×115

Incline bench press
5×20
5×40
5×50
5×60
5×70
3×75 PR

DB row
8×24
8×34
8×45
5×55 pr? (grip problemen)

Hammer curl
5×12
5×16
10×20 PR (cheat :P)

Standing skullcrusher
8×20
6×30
8×20

Leg extension
8×10
8×20
8×30 PR

Opmerking: Training ging matig. De oorzaak zal zijn dat ik de hele week heb moeten leren en vandaag tentamens had, dus het aardig zat was. Incline bench ging wel redelijk na zo'n lange tijd niet gedaan te hebben.

vind ik 3 * 75 is een mooi gewicht man

Kwou al zeggen.. toch nog mooie prestaties neergezet!

Hahahah is ook in jou belang:P
Ook weer waar, jij moet mijn 50 kg deadlift compenseren
atpwzd.jpg
:D

Nette training kerel!

Goed gedaan beest ondanks de zware tentamens!

Nice die incline!

• #1.448
Thnx all!

• #1.449
Vandaag besloten om in maart en april toch te gaan cutten:(. Ik hoef niet heel droog te worden ofzo, maar ik mag zeker wel wat procentjes zakken. Hierna wordt het goed voorbereiden op 19 juli.

Ik vraag me alleen af wat de beste manier is om te trainen in de cut om toch zoveel mogelijk kracht te behouden. Iemand enig idee?

• #1.451
Ik heb geen straps. En ik heb zoiets van, wanneer ik gewoon zonder straps die db row blijf doen word me grip vanzelf beter.

zeker, goede grip training.
Aan de andere kant; wie weet pak je wel veel zwaarder met straps en belast je je te trainen spiergroep (rug) zwaarder omdat het dan niet je onderarmen zijn die als eerste falen...

• #1.453
zeker, goede grip training.
Aan de andere kant; wie weet pak je wel veel zwaarder met straps en belast je je te trainen spiergroep (rug) zwaarder omdat het dan niet je onderarmen zijn die als eerste falen...

Daar heb je ook wel gelijk in, maar veel zwaarder kan ik die DB row nu toch ook nog niet pakken, maar wanneer dit wel het geval word zal ik wel is voor straps gaan kijken dan.

Trouwens Loo weet jij het antwoord op deze vraag?

Ik vraag me af wat de beste manier is om te trainen in de cut om toch zoveel mogelijk kracht te behouden? Laag in reps of juist hoog? Idem voor sets?

Trouwens Loo weet jij het antwoord op deze vraag?

Ik vraag me af wat de beste manier is om te trainen in de cut om toch zoveel mogelijk kracht te behouden? Laag in reps of juist hoog? Idem voor sets?

Ik heb er zelf geen ervaring in, maar mijn logica gecombineerd met wat meningen van anderen zegt me dat je laag in reps moet gaan/blijven.
Ik weet dat veel pro's precontest juist zwaar blijven trainen.
Branch Warren zei bijvoorbeeld een keer in een interview dat het een van de grootste misverstanden in BB is, dat je in de cut hoger in reps moet gaan voor meer definitie en behoudt kracht/massa. Onzin.
En ik heb het er jaren geleden weleens met Rinus vd Zijden over gehad, zeker geen onbekende in het Nederlandse pro circuit. Hij zei ook dat je juist in de cut zwaar moet blijven trainen om kracht en massa te blijven behouden.
Ik zou zeggen; pm G-men erover, hij weet er ongetwijfeld wat nuttigs over te zeggen.

• #1.455
Ik heb er zelf geen ervaring in, maar mijn logica gecombineerd met wat meningen van anderen zegt me dat je laag in reps moet gaan/blijven.
Ik weet dat veel pro's precontest juist zwaar blijven trainen.
Branch Warren zei bijvoorbeeld een keer in een interview dat het een van de grootste misverstanden in BB is, dat je in de cut hoger in reps moet gaan voor meer definitie en behoudt kracht/massa. Onzin.
En ik heb het er jaren geleden weleens met Rinus vd Zijden over gehad, zeker geen onbekende in het Nederlandse pro circuit. Hij zei ook dat je juist in de cut zwaar moet blijven trainen om kracht en massa te blijven behouden.
Ik zou zeggen; pm G-men erover, hij weet er ongetwijfeld wat nuttigs over te zeggen.

Thnx kerel;)

• #1.456
Training maandag 26 januari. (UB)

Pushpress
5×20
5×30
5×40
5×50
3×60
3×70
1×80 2e fail

CGBP
5×20
5×40
5×50
5×60
5×70 weer last van een oude schouder blessure:mad:

T-bar row
8×45
8×70
8×90
5×100
5×110

Extra wide lat pulldown
5 sets

Opmerking: KK zooi weer last van een oude schouder blessure. Had er vanaf zaterdag al een beetje last van toen ik een prullenbak optilde voelde ik in ene een pijnscheut in me schouder. Nu ik weer rustig nergens meer last van, dus ik hoop dat het weer met wat shoulder dislocations over gaat net zoals de vorige keer. Hierdoor ging de rest van de training gewoon niet echt lekker meer, want ik bleef me schouder voelen. Morgen dan maar goed maken met LB.

aaawh baale! Van die schouder.. heb het ook eens gehad! Paar weken niet getraind en over was het..

Met cutten dan idd laag in reps, dus hoe je nu traint en probeer niet te laag met je kcal. te gaan. Dat betekent dus veel cardio:D

Ik heb btw. ook een klein beetje last in het schouder van de afgelopen training.
Waarschijnlijk de rotator cuff want het voelt er echt in het gewricht zeg maar.
Probeer je schouders voor een training wel goed op te warmen! Ook je rotators!
Doe daar bv. ook een opwarm oefening voor. Ik ga daar iig nu ook mee beginnen.
Ik zag Dorian Yates dat ook voor zijn borst en schouder trainingen doen, toch een goed punt.

• #1.459
aaawh baale! Van die schouder.. heb het ook eens gehad! Paar weken niet getraind en over was het..

Hopen dat het niet te lang duurt.

Met cutten dan idd laag in reps, dus hoe je nu traint en probeer niet te laag met je kcal. te gaan. Dat betekent dus veel cardio:D

Ik heb btw. ook een klein beetje last in het schouder van de afgelopen training.
Waarschijnlijk de rotator cuff want het voelt er echt in het gewricht zeg maar.
Probeer je schouders voor een training wel goed op te warmen! Ook je rotators!
Doe daar bv. ook een opwarm oefening voor. Ik ga daar iig nu ook mee beginnen.
Ik zag Dorian Yates dat ook voor zijn borst en schouder trainingen doen, toch een goed punt.

Oke, thnx voor de adviezen;)

• #1.460
Training LB dinsdag 27 jan.

Fullsquat
5×20
5×40
5×70
3×90
6×110 PR
2×120
5×100
3×100
5×90 (vanaf hier steeds kramp in me rechter hamstring)
5×90
5×80
5×80
5×70
5×70
5×70
5×70
2×90
2×90
1×100
1×100

Opmerking: Helemaal dood:D. De lage instap bij de auto koste aardig wat moeite.

Terug
Naar boven