AndroidHealthClinic

Berry's Log!

• Topic Starter Topic Starter
Mooi hoor
Maar ik zou eens een tijdje niet proberen die pr te zetten, probeer het gewoon weer over een maandje.

edit: Ik zie in je sign dat je al eens 150 hebt getrokken, hoezo lukt het niet meer dan?

Mooi hoor
Maar ik zou eens een tijdje niet proberen die pr te zetten, probeer het gewoon weer over een maandje.

edit: Ik zie in je sign dat je al eens 150 hebt getrokken, hoezo lukt het niet meer dan?

Voorlopig ga ik ook niet meer voor max singels, alles weer even in reps opbouwen. Maarja is moeilijk voor mij, omdat ik graag lekker tot de max ga als ik lekker aan het trainen ben:o.

Vorige week heb ik idd die 150 getrokken, vandaag zat het denk ik niet mee, omdat ik nog een beetje last van me onderrug had en ik had nog wat spierpijn van me benen training van dinsdag. Het probleem bij mijn max deadlift ligt vooral in het onderste punt, als ik het gewicht 5 tot 10 cm van de grond heb krijg ik hem voor de rest makkelijk omhoog. Maar zoals vandaag kwam ik niet eens tot 5 cm:mad: Heb jij misschien enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Voorlopig ga ik ook niet meer voor max singels, alles weer even in reps opbouwen. Maarja is moeilijk voor mij, omdat ik graag lekker tot de max ga als ik lekker aan het trainen ben:o.

Vorige week heb ik idd die 150 getrokken, vandaag zat het denk ik niet mee, omdat ik nog een beetje last van me onderrug had en ik had nog wat spierpijn van me benen training van dinsdag. Het probleem bij mijn max deadlift ligt vooral in het onderste punt, als ik het gewicht 5 tot 10 cm van de grond heb krijg ik hem voor de rest makkelijk omhoog. Maar zoals vandaag kwam ik niet eens tot 5 cm:mad: Heb jij misschien enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Ik heb bij deadlift ook precies hetzelfde probleem, zo gauw als hij van de grond komt dan maak ik hem ook makkelijk af. Onderste stuk voelt veel zwaarder aan dan de rest van de beweging.

Misschien een idee om te DL'en vanop een platformpje? Waarbij de stang dus lager ligt gewoonlijk.

Iets hoger in reps en elke rep deadstop

nette rows, DL ff vanop platform of met kleinere schijven doen

Erge deads!!:)

Nice die deadlifts! Ik ga persoonlijk ook veel liever hoger in de reps dan singles te doen. Geeft me meer het gevoel dat ik m'n core ook voorbereid op toekomstige verhogingen van het gewicht. Je MP pr vind ik toch niet zo hoog! Mijn stats komen nog lang niet in de buurt van de jouwe (ben ze wel heel geleidelijk aan het opbouwen), maar ik MP met gemak rond de 50!

nette rows, DL ff vanop platform of met kleinere schijven doen

Thnx man, ik ga het zeker proberen met een verhoging!

Doe me best;)

Nice die deadlifts! Ik ga persoonlijk ook veel liever hoger in de reps dan singles te doen. Geeft me meer het gevoel dat ik m'n core ook voorbereid op toekomstige verhogingen van het gewicht. Je MP pr vind ik toch niet zo hoog! Mijn stats komen nog lang niet in de buurt van de jouwe (ben ze wel heel geleidelijk aan het opbouwen), maar ik MP met gemak rond de 50!

Thnx, me schouders zijn altijd al me zwakste punt geweest en daarnaast ligt zou BP ook wat hoger als de mijne, maar ik ga me best doen;)

Gisteren heb ik pizza gegeten, dus ik ff op de achterkant kijken hoeveel eiwitten enzo erin zitten. En pizza is zo slecht nog niet, ik had anderhalve pizza op en dat was bij elkaar 1500 cals, 60 eiwitten en 45 gram vet. En dan met een lekker half litertje melk erbij toch een aardige calorieen bom met lekker wat eiwitten:D

Mooie deadlift bro !
Rows zijn ook verre van slecht . Hard bezig ! Nice .

:meal:Pizza is nice

Training maandag 18 feb.

Borst

BP
12 × 20
8 × 40
8 × 60
9 × 65 rep PR
8 × 65
6 × 65 7e fail

Incline BP
8 × 30
8 × 40
8 × 50
3 × 60 rep PR

DB press
8 × 20
8 × 24
0 × 28 hahaha was te veel van het goede:p
6 × 24
8 × 20

Cable fly
10 × 15
10 × 20
10 × 25
5 × 30

Biceps

BB hammer curl
10 × 10
10 × 20
8 × 25
8 × 30 PR

DB curl
10 × 10
10 × 12
8 × 14
7 × 16

+ Wat kickbacks en wat setjes met de Coc no.1. Dit keer niet gesloten.

Opmerking: Lekkere training, BP ging eindelijk ook weer is lekker.:D

lekkere borst biceps training!

Sterke training man!

Terug
Naar boven