AndroidHealthClinic

Bestaat er zoiets als teveel eiwit?

619.jpg
ik mag jou wel dr x

jou vermoord ik als laatst

2600 vs 2100 calories
similar muscle gains dus daar gaan de kcal niet heen
2600 kcal groep meer fat loss

magic

Ook knap dat twee groepen evenveel spiermassa gainen, verschillende hoeveelheden vet verliezen maar allebei op hetzelfde bodyweight blijven

brb x+y = x+y+p ^ p =/= 0

Je kan gewoon zoveel eten als je wilt, vetter worden is zakken met koolhydraten....

En eet niet veel vet vlees, en bak het met biologische cocos olie

Tijdens kuur kan je helemaal loos gaan wat je zelf wilt.. Dan kun je echt wel veel meer opnemen.

Je kan gewoon zoveel eten als je wilt, vetter worden is zakken met koolhydraten....

En eet niet veel vet vlees, en bak het met biologische cocos olie

Tijdens kuur kan je helemaal loos gaan wat je zelf wilt.. Dan kun je echt wel veel meer opnemen.

Idd, zo doe ik het ook. Eet 10.000 kcals per dag aan eiwit en vetten. Ik word niet dikker omdat geen KH.

Idd, zo doe ik het ook. Eet 10.000 kcals per dag aan eiwit en vetten. Ik word niet dikker omdat geen KH.

klopt die eiwitten worden dan antimaterie en annihileren dan samen met de vetten

daarom krijg je het ook zo warm als je 10k kcal eet

kamal patel zegt het ook though
ook dat over testosteron? over levensduur had ik patel ook al eens horen noemen inderdaad.

sowieso wel vaker dingen gehoord/gelezen over calorie restriction voor lange levensduur maarja dan kan je niet hyooge worden dus dat is geen optie! :roflol:

Een hoge eiwitinname is niet schadelijk voor de nieren, tenzij je al een nieraandoening hebt.
Onderzoeken waarbij men 2,8 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nam toonde geen negatieve effecten aan.

Wel kan een teveel aan eiwit zorgen voor een toename van het SHBG in je lichaam. Dit zou meer vrij testosteron in je lichaam aan zich binden, waardoor er dus minder test beschikbaar is....

ook dat over testosteron? over levensduur had ik patel ook al eens horen noemen inderdaad.

sowieso wel vaker dingen gehoord/gelezen over calorie restriction voor lange levensduur maarja dan kan je niet hyooge worden dus dat is geen optie! :roflol:

niet zozeer specifiek over testosteron afaik, voornamelijk over levensduur, aging en algemene gezondheid

nu moet ik me wel afvragen hoe dat onderzoek eruit moet hebben gezien om te testen of test verlaagt na langdurig eiwitgebruik (meta-analyse zal het wel niet zijn vanwege 342958425 confounding factors), zou henselmans onzin aan het praten zijn? :roflol:

niet zozeer specifiek over testosteron afaik, voornamelijk over levensduur, aging en algemene gezondheid

nu moet ik me wel afvragen hoe dat onderzoek eruit moet hebben gezien om te testen of test verlaagt na langdurig eiwitgebruik (meta-analyse zal het wel niet zijn vanwege 342958425 confounding factors), zou henselmans onzin aan het praten zijn? :roflol:

Beetje extrapoleren vanuit mechanistische data als de uitkomst daarvan in je verhaaltje past jwz

of als je echt geen f**k geeft gewoon genoegen nemen met een correlatie
42d76ff4a812e240d9cec068f09758c5.png

Maar als iets niet rijmt met wat je zegt dan moet iets ineens minimaal een meta-meta analyse van exclusief 101% relevante driedubbel blind uitgevoerde RCTs zijn :roflol:

Beetje extrapoleren vanuit mechanistische data als de uitkomst daarvan in je verhaaltje past jwz

of als je echt geen f**k geeft gewoon genoegen nemen met een correlatie
42d76ff4a812e240d9cec068f09758c5.png

Maar als iets niet rijmt met wat je zegt dan moet iets ineens minimaal een meta-meta analyse van exclusief 101% relevante driedubbel blind uitgevoerde RCTs zijn :roflol:

Dat onderzoek is toch niet raar? Casomorphins met hun opioide effect veroorzaken meer onrust in REM wat leidt tot meer beweging = meer kans op entanglement :trollface:

Terug
Naar boven