MuscleMeat

beste oefening voor lower traps?

JimmyHat1986

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik doe zelf Y-raises op een 30 graden incline bench en face pulls in de lat pulldown station.. met gewone rows en pull-downs voel ik ze niet zo. wat doen jullie voor deze belangrijke spiergroep?

De beste oefening lijkt me toch gewoon de barbell row.

• Topic Starter Topic Starter
dan voel ik ze niet omdat ik ze dan niet full rom pak.

ietsw lichter pakken of met dumbels

beste oefening voor lower traps? => pully shrug.

Gewoon onder de hoge pully gaan ziten, berg gewicht er aan, straps om en dan naar beneden trekken zonder je armen te buigen.

Shrugs ken ik, maar "pully" shrugs?

beste oefening voor lower traps? => pully shrug.

Gewoon onder de hoge pully gaan ziten, berg gewicht er aan, straps om en dan naar beneden trekken zonder je armen te buigen.
Je bedoeld dat je dan maar een centimeter of 15-20 naar beneden kan?

eigenlijk gewoon net als de shrug voor de bovenkant, een korte beweging waarbij alleen de schouders bewegen, alleen dan de andere kant op (naar beneden ipv omhoog)

geen traps zonder shrugs ,doe ze maar s op 2manieren:-met de barbell voor je
-met de barbell achter je rug
Je traps zullen groeien als nooit tevoren

Laatst bewerkt:
Zou niet weten wat de voorwaartse beweging met de trapezius te maken heeft?

je begrijpt me verkeerd,ik bedoel dat je de barbell voor je vasthoudt enerzijds en achter de rug anderzijds.

geen traps zonder shrugs ,doe ze maar s achterwaarts en voorwaarts,je traps zullen groeien als nooit tevoren

je upper traps ja, maar je lower en middle loper de vezels in een andere richting. dus die train je niet met normale shrugs.

ik zal die pulley shrugs eens proberen, die heb ik nog niet gehad.

die normale shrugs doe ik ook voor me upper traps, maar ik begrijp niet wat het voordeel is van shrugs behind the back.

*Shrug*
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lower trap raise, ik weet niet dat dit de beste is.

Terug
Naar boven