Fitness Seller

Beste eiwitdeals op dit moment

Bezoekers in dit topic

  • Wat is die adviesprijs bij Basic whey? Ik kom gewoon steeds op 18ct/gr uit met mijn bestellingen.
    Adviesprijs is niet per sé relevant omdat ik daar niks mee doe. Ik kijk naar de realistische prijs. (Adviesprijs - algemene korting)
    Als je bijv naar de producten van Basic Whey kijkt
    GbifQgS.png
    Heb ik de prijzen op hun website gewoon 1:1 overgenomen. Die 18ct/gr haal ik net niet.

    Hun voordeligste whey is de Basic Whey, Whey Concentraat Puur 4000 gr.
    Op 4000 gram hebben ze 80,95% eiwit, dus er zit 3238 gram eiwit in de pot.
    De pot kost €59,95 en daarmee €0,01851 per gram eiwit. Ik rond 'm af op 3 getallen achter de comma dus hier €0,019.

    Je komt wel op/onder de 18/ct per gram van de totale inhoud van de pot, maar daarmee wil je nooit vergelijken omdat het eiwitpercentage van potten verschilt tussen de 68% en 93%
    Dan lijkt een pot goedkoop, maar heeft het erg weinig eiwitten dus koop je een pot lucht (en suiker). Andersom lijkt een pot soms duur, maar is het erg hoog in eiwit% en heb je een kleinere scoop nodig om dezelfde eiwitten in je maaltijd te halen.
    Vergelijken met € per gram daadwerkelijke eiwit aanwezig in de pot is de eerlijkste manier van vergelijken omdat dat is waar je voor betaald.
     
    Laatst bewerkt:
    Muxster / Bullshark / Misaa
    -Gehanteerd kortingspercentage toegevoegd aan tabel
    -MyProtein hogere korting gebruikt
    -Bodylab toegevoegd
    -Basic Whey toegevoegd

    Laat prijsaanpassingen / Andere merken maar weten.
    Klik op de plaatjes om ze groter te maken.

    Tabel (Adviesprijs/Prijs incl korting / Kortingpercentage)
    LmdP1KE.png

    Staafdiagram: Goedkoopste € per gram eiwit in whey - Alle formaten
    De € per gram eiwit is berekend op de aanschafprijs die je binnen de staaf ziet. Voor het kortingspercentage; zie tabel.
    Kies je voor een pot whey - Controleer dan bij het afrekenen of de prijs overeenkomt met de prijs waarop het is gebaseerd.
    41fxgJq.png

    Staafdiagram: Goedkoopste € per gram eiwit in whey - Potten onder 1500 gram
    De € per gram eiwit is berekend op de aanschafprijs die je binnen de staaf ziet. Voor het kortingspercentage; zie tabel.
    Kies je voor een pot whey - Controleer dan bij het afrekenen of de prijs overeenkomt met de prijs waarop het is gebaseerd.
    GJHd03u.png

    Staafdiagram: Goedkoopste € per gram eiwit in whey - Potten boven 1500 gram
    De € per gram eiwit is berekend op de aanschafprijs die je binnen de staaf ziet. Voor het kortingspercentage; zie tabel.
    Kies je voor een pot whey - Controleer dan bij het afrekenen of de prijs overeenkomt met de prijs waarop het is gebaseerd.
    dVdHOiZ.png

    Lekker bezig Valandinz :thumb:

    Wist je trouwens dat power supplements ook een zak isolaat van 15kg heeft? :D
     
    Adviesprijs is niet per sé relevant omdat ik daar niks mee doe. Ik kijk naar de realistische prijs. (Adviesprijs - algemene korting)
    Als je bijv naar de producten van Basic Whey kijkt
    GbifQgS.png
    Heb ik de prijzen op hun website gewoon 1:1 overgenomen. Die 18ct/gr haal ik net niet.

    Hun voordeligste whey is de Basic Whey, Whey Concentraat Puur 4000 gr.
    Op 4000 gram hebben ze 80,95% eiwit, dus er zit 3238 gram eiwit in de pot.
    De pot kost €59,95 en daarmee €0,01851 per gram eiwit. Ik rond 'm af op 3 getallen achter de comma dus hier €0,019.

    Je komt wel op/onder de 18/ct per gram van de totale inhoud van de pot, maar daarmee wil je nooit vergelijken omdat het eiwitpercentage van potten verschilt tussen de 68% en 93%
    Dan lijkt een pot goedkoop, maar heeft het erg weinig eiwitten dus koop je een pot lucht (en suiker). Andersom lijkt een pot soms duur, maar is het erg hoog in eiwit% en heb je een kleinere scoop nodig om dezelfde eiwitten in je maaltijd te halen.
    Vergelijken met € per gram daadwerkelijke eiwit aanwezig in de pot is de eerlijkste manier van vergelijken omdat dat is waar je voor betaald.
    Oh, afronding dan ja.
     
    Heeft iemand een idee hoelang het ongeveer duurt voordat 17nut weer smaken in voorraad heeft? Ik wil graag aardbei, maar ga geen weken wachten.

    En als iemand nog een myprot code heeft met 36% korting:eyebrow:
     
    Heeft iemand een idee hoelang het ongeveer duurt voordat 17nut weer smaken in voorraad heeft? Ik wil graag aardbei, maar ga geen weken wachten.

    En als iemand nog een myprot code heeft met 36% korting:eyebrow:
    Kan je het niet beter aan 17Nutrition vragen?
     
    code STAN geeft nu 25% korting zie ik bij MyProtein.
    Heb alle andere codes geprobeerd en die zitten nog op 15-17%.
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven