XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Bestemming donaties Big-T (1 bezoeker)

Waar moet het resterende bedrag van de donaties aan worden geschonken?

  • De donatie moet naar DBB gaan

    Stemmen: 26 50,0%
  • De donatie moet naar een goed doel gaan

    Stemmen: 25 48,1%
  • De donaties moeten in evenredigheid teruggestort worden aan de donateurs

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal stemmers
    52
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Denk dat dit wel een passend doel zou zijn:

"Per jaar krijgen enkele duizenden mensen in Nederland te horen dat ze een vorm van bloedkanker hebben. Een patiënt met leukemie of een andere vorm van bloedkanker kan genezen door middel van een stamceltransplantatie. In Nederland is er een groot tekort aan stamceldonoren. Het lukt hierdoor niet om voor iedere patiënt de best passende stamceldonor te vinden. Meer donoren, betekent een grotere kans op een match. Meer donoren betekent voor patiënten een grotere kans op leven."

https://www.matchis.nl/actie
 
Kweet alleen niet of ze ook dingen doen in België, zou ik ff moeten checken als ik thuis op de pc zit.
 
Denk dat dit wel een passend doel zou zijn:

"Per jaar krijgen enkele duizenden mensen in Nederland te horen dat ze een vorm van bloedkanker hebben. Een patiënt met leukemie of een andere vorm van bloedkanker kan genezen door middel van een stamceltransplantatie. In Nederland is er een groot tekort aan stamceldonoren. Het lukt hierdoor niet om voor iedere patiënt de best passende stamceldonor te vinden. Meer donoren, betekent een grotere kans op een match. Meer donoren betekent voor patiënten een grotere kans op leven."

https://www.matchis.nl/actie

Toevalig heb ik me daar vorige maand ingeschreven als stamceldonor.

Als mensen buiten de donatie om mensen met leukemie willen helpen kan dat via hun.
 
Toevalig heb ik me daar vorige maand ingeschreven als stamceldonor.

Als mensen buiten de donatie om mensen met leukemie willen helpen kan dat via hun.
Kzit r zelf ook aan te denken om te doen. Strax mezelf maar eens inlezen.
 
Kzit r zelf ook aan te denken om te doen. Strax mezelf maar eens inlezen.
Is heel easy, zo gepiept.
Kans dat je wordt opgeroepen is heel klein, maar mocht het toch zover komen, dan is de ingreep ook wel te overzien :).
 
Toevalig heb ik me daar vorige maand ingeschreven als stamceldonor.

Als mensen buiten de donatie om mensen met leukemie willen helpen kan dat via hun.
Goed bezig, heb dit zelf ook enkele maanden geleden gedaan. Kleine moeite en je kan een gigantisch groot effect hebben op iemands leven.
Is heel easy, zo gepiept.
Kans dat je wordt opgeroepen is heel klein, maar mocht het toch zover komen, dan is de ingreep ook wel te overzien :).
Ingreep stelt tegenwoordig inderdaad geen fuck meer voor.
 
Goed bezig, heb dit zelf ook enkele maanden geleden gedaan. Kleine moeite en je kan een gigantisch groot effect hebben op iemands leven.

Ingreep stelt tegenwoordig inderdaad geen fuck meer voor.

Precies, ergste geval een beenmergtransplantatie, maar het kan het verschil zijn tussen leven en dood.
 
Dbb is een goed doel op zich! Waar waren die donaties anders voor bestemd?
 
Dbb is een goed doel op zich! Waar waren die donaties anders voor bestemd?

Voor onderzoek naar leukemie oid, mijn voorkeur gaat uit naar het schenken naar zo een doel.
 
Voor onderzoek naar leukemie oid, mijn voorkeur gaat uit naar het schenken naar zo een doel.
Ja oké vandaar een schenking aan dbb is een schenking aan hem.. ik snap waarom ja. Ook een goed idee.
 
DBB vind ik. Maar een goed doel vind ik ook prima.
 
Het is stilletjes tijd dat we dit topic gaan afronden, mijn voorkeur gaat uit naar een goed doel, Dbb draait ook verder zonder donaties dus kan iedereen er mee leven dat we doneren naar een stichting voor onderzoek oid ?!
 
Het is stilletjes tijd dat we dit topic gaan afronden, mijn voorkeur gaat uit naar een goed doel, Dbb draait ook verder zonder donaties dus kan iedereen er mee leven dat we doneren naar een stichting voor onderzoek oid ?!
Ik vind het prima. Maar is DBB ook op langere termijn uit de geldzorgen? Niet dat er over een paar jaar toch geen geld meer is om het voort te zetten?
 
Ik vind het prima. Maar is DBB ook op langere termijn uit de geldzorgen? Niet dat er over een paar jaar toch geen geld meer is om het voort te zetten?

Daar durf ik niet met zekerheid op te antwoorden maar volgens mij zit dat wel goed :dunno:
 
Anders verkopen jullie gewoon één van de dbb penthouses.
 
Back
Naar boven