Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Dankbetuiging voor Big-T (2 bezoekers)

Welke tekst op rouwlint


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

In. Laat maar weten wat t wordt. Of moet ik je pben HillR
 
Wat is het rekeningnummer on over te maken?
 
Dank je voor de info en Vonk .
Mooie initiatieven ook voor het bedrag wat over is.
 
Hoe kan ik doneren?

Hij heeft me altijd goed geholpen met persoonlijke begeleiding
 
T. is degene geweest die ons hier een kans heeft gegeven ons te bewijzen en te laten groeien. Zonder DBB had M.M. nooit de start gehad die het gehad heeft. Daar zullen wij hem eeuwig dankbaar voor zijn. Ook willen wij hem bedanken wat hij allemaal heeft betekend voor de community. Sterkte aan alle nabestaande....

Wij zullen een mooie donatie maken voor het voortbestaan van bodybuilding.nl, omdat we lezen dat we te laat zijn voor het bloemstuk. HillR zie PM.

Olivier, Yvette & Rein.
 
Omdat ik gewoonweg niet weet wat ik moet zeggen plaats ik alleen een update :) Ik vind het echt heel bijzonder hoe iedereen zijn waardering voor Big-T hier in dit topic en via PB heeft laten blijken.

Donatie 1: € 5,-
Donatie 2: € 10,-
Donatie 3: € 20,-
Donatie 4: € 5,-
Donatie 5: € 5,-
Donatie 6: € ?
Donatie 7: € 10,-
Donatie 8: € ?
Donatie 9: € 10,-
Donatie 10: € 7,50
Donatie 11: € 10,-
Donatie 12: € 15,-
Donatie 13: € 5,-
Donatie 14: € 5,-
Donatie 15: € 10,-
Donatie 16: € 5,-
Donatie 17: € 5,-
Donatie 18: 10,-
Donatie 19: € 12,50
Donatie 20: €5,-
Donatie 21: € 20,-
Donatie 22: € 5,-
Donatie 23: € 100,-

Donatie 24: € 10,-
Donatie 25: ?
Donatie 26: ?


Totaal bekend: € 290,-


De dikgedrukte bedragen zijn nog niet door mij op mijn bankrekening ontvangen, de rest is allemaal ontvangen. We zitten al ver boven wat het bloemstuk heeft gekost, echt enorm bijzonder.. Ik denk dat we volgende week ergens misschien een topic moeten openen met een nieuwe poll voor de bestemming van het overgebleven geld, waarbij natuurlijk meerdere opties gekozen kunnen worden. De één ziet het namelijk misschien liever naar een speciale stichting voor Leukemie of onderzoek naar kanker gaan, terwijl anderen het graag naar DBB zien gaan. Voor wat betreft dat laatste lijkt het mij zaak dat we eerst weten wat de toekomst voor DBB gaat zijn..

Voor degenen die wellicht nog willen doneren, jullie kunnen mij een PB sturen voor de bankgegevens.

Bedankt allemaal :)
 
Laatst bewerkt:
Hartverwarmend :heart:
 
Omdat ik gewoonweg niet weet wat ik moet zeggen plaats ik alleen een update :) Ik vind het echt heel bijzonder hoe iedereen zijn waardering voor Big-T hier in dit topic en via PB heeft laten blijken.

Donatie 1: € 5,-
Donatie 2: € 10,-
Donatie 3: € 20,-
Donatie 4: € 5,-
Donatie 5: € 5,-
Donatie 6: € ?
Donatie 7: € 10,-
Donatie 8: € ?
Donatie 9: € 10,-
Donatie 10: € 7,50
Donatie 11: € 10,-
Donatie 12: € 15,-
Donatie 13: € 5,-
Donatie 14: € 5,-
Donatie 15: € 10,-
Donatie 16: € 5,-
Donatie 17: € 5,-
Donatie 18: 10,-
Donatie 19: € 12,50
Donatie 20: €5,-
Donatie 21: € 20,-
Donatie 22: € 5,-
Donatie 23: € 100,-



Totaal bekend: € 280,-


De dikgedrukte bedragen zijn nog niet door mij op mijn bankrekening ontvangen, de rest is allemaal ontvangen. We zitten al ver boven wat het bloemstuk heeft gekost, echt enorm bijzonder.. Ik denk dat we volgende week ergens misschien een topic moeten openen met een nieuwe poll voor de bestemming van het overgebleven geld, waarbij natuurlijk meerdere opties gekozen kunnen worden. De één ziet het namelijk misschien liever naar een speciale stichting voor Leukemie of onderzoek naar kanker gaan, terwijl anderen het graag naar DBB zien gaan. Voor wat betreft dat laatste lijkt het mij zaak dat we eerst weten wat de toekomst voor DBB gaat zijn..

Voor degenen die wellicht nog willen doneren, jullie kunnen mij een PB sturen voor de bankgegevens.

Bedankt allemaal :)
Ik sta momenteel in contact met het bedrijf dat de server runt om te zien hoe en wat. Vermoedelijk heeft Big T ergens in zijn testament voorzien wat er met DBB moet gebeuren maar dat is momenteel nog even afwachten.

We proberen zo goed mogelijk als we kunnen de overgangsperiode vlot te laten verlopen om te garanderen dat alles waar Big T aan heeft gewerkt verder kan blijven bestaan.

Zo zal de foto contest ook gewoon doorgaan, weliswaar met een ander stemsysteem want de admin rechten zijn nog niet vrijgegeven.

Excuses alvast voor mochten er zaken moeizaam verlopen, eventuele vragen, opmerkingen, etc.. mogen altijd worden doorgestuurd naar iemand van het mod-team.
 
Wel het minste wat je kan doen is klein bedrag schenken.

Zeker als je al tijdje lid bent.
 
Ik sta momenteel in contact met het bedrijf dat de server runt om te zien hoe en wat. Vermoedelijk heeft Big T ergens in zijn testament voorzien wat er met DBB moet gebeuren maar dat is momenteel nog even afwachten.

We proberen zo goed mogelijk als we kunnen de overgangsperiode vlot te laten verlopen om te garanderen dat alles waar Big T aan heeft gewerkt verder kan blijven bestaan.

Zo zal de foto contest ook gewoon doorgaan, weliswaar met een ander stemsysteem want de admin rechten zijn nog niet vrijgegeven.

Excuses alvast voor mochten er zaken moeizaam verlopen, eventuele vragen, opmerkingen, etc.. mogen altijd worden doorgestuurd naar iemand van het mod-team.

Top dat jullie hier zo mee bezig zijn. Mochten jullie een ITer zijn hulp nodig hebben (bijna 20jr ervaring met bouwen/onderhouden websites/fora/cms/etc.), dan is een PB voldoende.

Wellicht een idee om een ander nieuw topic aan te maken met praktische zaken?
 
Top dat jullie hier zo mee bezig zijn. Mochten jullie een ITer zijn hulp nodig hebben (bijna 20jr ervaring met bouwen/onderhouden websites/fora/cms/etc.), dan is een PB voldoende.

Wellicht een idee om een ander nieuw topic aan te maken met praktische zaken?
Zodra er meer geweten is over wat T geregeld had, komt er zeker een nieuw topic met enkele updates over hoe en wat nu verder en wat er eventueel nodig is om dbb verder te kunnen laten bestaan!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Top dat jullie hier zo mee bezig zijn. Mochten jullie een ITer zijn hulp nodig hebben (bijna 20jr ervaring met bouwen/onderhouden websites/fora/cms/etc.), dan is een PB voldoende.

Wellicht een idee om een ander nieuw topic aan te maken met praktische zaken?


Hier nog een. Ik heb uitvoerig ervaring met serverbeheer en ISP 'management' (inclusief DNS enzo). Ik doe het tegenwoordig niet vaak meer (architect ftw) maar ik wil best helpen als t nodig is.
 
HillR is mijn bericht wel aangekomen? Ik heb het gistermiddag al gestuurd, maar nog geen PM terug gehad.
 
HillR is mijn bericht wel aangekomen? Ik heb het gistermiddag al gestuurd, maar nog geen PM terug gehad.

Je hebt een PB terug, sorry, ik heb jouw bericht helemaal over het hoofd gezien...
 
Fucking hell.. Heftig te lezen nu ik terug ben..

Heb Tijl alleen via PM's en de fota posts "gekend" de afgelopen 8 jaar, maar heb hem altijd als een open en meedenkend persoon gezien.
Hij heeft absoluut het mooiste Nederlandse BB platform gemaakt en laat zodoende iets achter wat voor ons allen iedere dag nog een deel van het leven is.
Dank hiervoor Tijl en rust goed daar in BB heaven.
Sterkte aan alle nabestaanden.



NB: misschien onzinnig, maar is het een idee om onze avatars een x aantal dagen zwart (of zwart/wit) te maken?
 
Back
Naar boven