XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Dankbetuiging voor Big-T (1 bezoeker)

Welke tekst op rouwlint


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Zit nog niet zo lang hier, maar ik had het idee dat het beter met hem ging, komt hard binnen zo.
Terwijl ik hem niet persoonlijk ken, wat een lastige ziekte, sterkte voor de nabestaanden, familie, vrienden etc.
Een krans lijkt mij ook een goed idee, ik denk dat zo iets altijd wel gewaardeerd word.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vanuit Fitness Seller is er zojuist ook een bloemstuk besteld bij het uitvaartcentrum.

Mooi initiatief HillR en ook heel mooi dat zoveel forumleden hier aan willen bijdragen. Dit is natuurlijk het minste dat wij kunnen doen om Tijl te bedanken voor alle tijd en werk die hij in dit forum heeft gestoken, waarmee hij zovelen van ons heeft samengebracht en waardoor duizenden mensen zijn geholpen en geïnspireerd.
 
Thanks allemaal dat jullie willen doneren.

Voor degene die willen doneren, willen jullie mij een PB sturen? Dan stuur ik jullie de betaalgegevens.
Ik zal overigens zodra betalingen binnen zijn de bedragen in de openingspost vermelden zodat iedereen kan zien wat er al betaald is :)

Fitness Seller, dankjewel. Ik had het niet beter kunnen omschrijven. T heeft deze community gemaakt tot wat het is. Ik vind het echt verschrikkelijk dat hij zijn strijd heeft moeten verliezen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wtf man ik wist niet dat het zo slecht ging. Damn... als bijna 15 jarig lid wordt ik er wel ff stil van.

IN voor de donatie sowieso. Bloemen, kaarten en condoleances die kan je niet teveel krijgen, ook al ben je op je privacy lijkt mij zo.

DBB is toch wel een klein beetje deel van mijn leven (sjit klinkt echt lelijk als ik het lees maar goed) dus dit is het minste wat ik zou kunnen doen.
 
Ik ben zeker ook in.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat een enorm droevig bericht. Ik wens iedereen heel veel sterkte bij het dragen van dit verlies.
Voor de rest ben ik gewoon even stil.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Thanks allemaal dat jullie willen doneren.

Voor degene die willen doneren, willen jullie mij een PB sturen? Dan stuur ik jullie de betaalgegevens.
Ik zal overigens zodra betalingen binnen zijn de bedragen in de openingspost vermelden zodat iedereen kan zien wat er al betaald is :)

Fitness Seller, dankjewel. Ik had het niet beter kunnen omschrijven. T heeft deze community gemaakt tot wat het is. Ik vind het echt verschrikkelijk dat hij zijn strijd heeft moeten verliezen.
Is het misschien een idee om iedereen die in dit topic aangeeft mee te willen doen met een donatie te vermelden in de openingspost, en dan na vandaag of na morgen het totaalbedrag te delen door het aantal mensen ofzo? Kan me voorstellen dat je anders misschien al heel snel over het totaalbedrag heen zit en zo anderen de kans om mee te kunnen doen met de donatie een soort van ontneemt? 't Is maar een ideetje.
 
Je hebt PB.
 
Is het misschien een idee om iedereen die in dit topic aangeeft mee te willen doen met een donatie te vermelden in de openingspost, en dan na vandaag of na morgen het totaalbedrag te delen door het aantal mensen ofzo? Kan me voorstellen dat je anders misschien al heel snel over het totaalbedrag heen zit en zo anderen de kans om mee te kunnen doen met de donatie een soort van ontneemt? 't Is maar een ideetje.

Indien er teveel gedoneerd wordt, zullen we of kijken of er een andere goede bestemming voor is (geen idee wat Tijl geregeld heeft met forum en hosting en domein etc., wellicht kan het geld ingezet worden voor het verlengen van bodybuilding.nl tot in den treure), of alle bedragen bij elkaar op te tellen en het verschil na het delen terug storten.
 
Is het misschien een idee om iedereen die in dit topic aangeeft mee te willen doen met een donatie te vermelden in de openingspost, en dan na vandaag of na morgen het totaalbedrag te delen door het aantal mensen ofzo? Kan me voorstellen dat je anders misschien al heel snel over het totaalbedrag heen zit en zo anderen de kans om mee te kunnen doen met de donatie een soort van ontneemt? 't Is maar een ideetje.

Pun en ik zaten net ook al te discussen hoe we dat het beste kunnen doen. Ik heb al redelijk wat pb's gehad, maar weet niet van iedereen welk bedrag er wordt gestort, en dat kan ik ook pas morgen of vanuit BE over enkele dagen op de rekening zien..
Het is wel een goed idee. Het bedrag kan altijd gedeeld worden over het aantal personen die geld overmaakte en dan betaal ik gewoon ieder z'n deel terug. Maar ik wil idd ook niet dat mensen niet kunnen meedoneren..

Ik weet niet of degene die gepb't hebben er bezwaar tegen hebben dat ik ze in het topic noem. Zijn redelijk wat mensen die hier niet gepost hebben maar wel gepb't voor gegevens en andersom natuurlijk ook.

Het idee van Pun hierboven vind ik ook best een mooi idee als er geld over is.. We weten natuurlijk niet wat de toekomst van DBB nu is..
Maar ik zal natuurlijk niets doen met andermans geld zonder dat iedereen het daar over eens is. Teveel betaald geld kan gewoon terugbetaald worden en ik hou niets zelf, dat we dat wel duidelijk hebben :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Pun en ik zaten net ook al te discussen hoe we dat het beste kunnen doen. Ik heb al redelijk wat pb's gehad, maar weet niet van iedereen welk bedrag er wordt gestort, en dat kan ik ook pas morgen of vanuit BE over enkele dagen op de rekening zien..
Het is wel een goed idee. Het bedrag kan altijd gedeeld worden over het aantal personen die geld overmaakte en dan betaal ik gewoon ieder z'n deel terug. Maar ik wil idd ook niet dat mensen niet kunnen meedoneren..

Ik weet niet of degene die gepb't hebben er bezwaar tegen hebben dat ik ze in het topic noem. Zijn redelijk wat mensen die hier niet gepost hebben maar wel gepb't voor gegevens en andersom natuurlijk ook.

Het idee van Pun hierboven vind ik ook best een mooi idee als er geld over is.. We weten natuurlijk niet wat de toekomst van DBB nu is..
Maar ik zal natuurlijk niets doen met andermans geld zonder dat iedereen het daar over eens is. Teveel betaald geld kan gewoon terugbetaald worden en ik hou niets zelf, dat we dat wel duidelijk hebben :)
Anders gewoon aantal mensen noemen? niet bij naam dan.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Mijn forumnaam mag uiteraard wel in de OP. Geld is onderweg.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Pun en ik zaten net ook al te discussen hoe we dat het beste kunnen doen. Ik heb al redelijk wat pb's gehad, maar weet niet van iedereen welk bedrag er wordt gestort, en dat kan ik ook pas morgen of vanuit BE over enkele dagen op de rekening zien..
Het is wel een goed idee. Het bedrag kan altijd gedeeld worden over het aantal personen die geld overmaakte en dan betaal ik gewoon ieder z'n deel terug. Maar ik wil idd ook niet dat mensen niet kunnen meedoneren..

Ik weet niet of degene die gepb't hebben er bezwaar tegen hebben dat ik ze in het topic noem. Zijn redelijk wat mensen die hier niet gepost hebben maar wel gepb't voor gegevens en andersom natuurlijk ook.

Het idee van Pun hierboven vind ik ook best een mooi idee als er geld over is.. We weten natuurlijk niet wat de toekomst van DBB nu is..
Maar ik zal natuurlijk niets doen met andermans geld zonder dat iedereen het daar over eens is. Teveel betaald geld kan gewoon terugbetaald worden en ik hou niets zelf, dat we dat wel duidelijk hebben :)
Wat betreft de toekomst van DBB zijn we achter de schermen aan het kijken hoe en wat er geregeld is, dit zal ook tijdig worden gecommuniceerd!
 
Alvast een lijstje.. Ik werk 'm bij in de openingspost.

Donatie 1: € 5,-
Donatie 2: € ?
Donatie 3: € ?
Donatie 4: € ?
Donatie 5: € 5,-
Donatie 6: € ?
Donatie 7: € 10,-
Donatie 8: € ?
Donatie 9: € 10,-
Donatie 10: € ?
Donatie 11: € ?
Donatie 12: € 15,-
Donatie 13: € ?

Totaal bekend: € 35,-
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Indien er teveel gedoneerd wordt, zullen we of kijken of er een andere goede bestemming voor is (geen idee wat Tijl geregeld heeft met forum en hosting en domein etc., wellicht kan het geld ingezet worden voor het verlengen van bodybuilding.nl tot in den treure), of alle bedragen bij elkaar op te tellen en het verschil na het delen terug storten.
Als er teveel gedoneerd is kun je natuurlijk altijd naar een fonds voor kanker onderzoek o.i.d. overmaken. Lijkt me wel gepast in dit geval!
 
Als er teveel gedoneerd is kun je natuurlijk altijd naar een fonds voor kanker onderzoek o.i.d. overmaken. Lijkt me wel gepast in dit geval!

Dit vind ik ook een hele mooie. Ik denk dat we nadien maar even moeten overleggen wat de donateurs ervan zelf vinden. Ik vind dat erg mooi bedacht! Dankjewel!
 
Als er teveel gedoneerd is kun je natuurlijk altijd naar een fonds voor kanker onderzoek o.i.d. overmaken. Lijkt me wel gepast in dit geval!

Goed idee inderdaad! Dat zou dan goed kunnen via www.kanker.be

Denk niet dat iemand er bezwaar tegen heeft, maar zoals HillR zegt, zal er dan even overleg gepleegd worden alvorens hiertoe over te gaan.
 
Is het misschien een idee om iedereen die in dit topic aangeeft mee te willen doen met een donatie te vermelden in de openingspost, en dan na vandaag of na morgen het totaalbedrag te delen door het aantal mensen ofzo? Kan me voorstellen dat je anders misschien al heel snel over het totaalbedrag heen zit en zo anderen de kans om mee te kunnen doen met de donatie een soort van ontneemt? 't Is maar een ideetje.
Je kan ook het "teveel" storten op een stichting tbv Leukemie patiënten en hun directe omgeving. Of zoiets.
 
Ik doneer ook wat. Dat is het minste wat ik kan doen.
Misschien rude om nu al meteen te vragen, maar wat gebeurt er eigenlijk met dbb nu?

Edit: lees nu dat dat nog niet bekend is in dat ander topic
 
Back
Naar boven