XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Bestemming donaties Big-T (1 bezoeker)

Waar moet het resterende bedrag van de donaties aan worden geschonken?

  • De donatie moet naar DBB gaan

    Stemmen: 26 50,0%
  • De donatie moet naar een goed doel gaan

    Stemmen: 25 48,1%
  • De donaties moeten in evenredigheid teruggestort worden aan de donateurs

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal stemmers
    52
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik was even out of the picture, maar ben het zeker niet vergeten.

Op 29 augustus a.s. sluit de pol. Iedereen kan tot die tijd zijn stemmen wijzigen. Als de mods aangeven dat het met DBB wel goed zit en DBB geen donaties nodig heeft.. Kunnen we inderdaad misschien beter een goed doel steunen.

We kunnen bijv. doneren aan de volgende goede doelen:

http://www.leukemie.nl/steun-ons/

https://secure.kwf.nl/ikdoneervoor?video=[joke%7cfloortje%7cfenna%7crajeev]&versie=[lang]&utm_source=il-8

Mocht iemand nog andere opties hebben hoor ik het graag.

Ik ben zelf niet veel online momenteel due to personal stuff, maar ik vergeet het zeker niet, dat niet iedereen denkt dat ik er met het geld van door ben..... Zodra we er uit zijn mbt het goede doel zal ik het bedrag overmaken.
 
Goed doel is prima. KWF zou zelf ik de voorkeur voor hebben. Zijn niet agressief in hun werving en meeste geld gaat naar instellingen die onderzoek doen om kanker te voorkomen of te bestrijden. Zelf 1 van de weinige goede doelen waar ik jaarlijks aan doneer.
 
Een van de moderatoren zou eventueel met de familie kunnen overleggen. Misschien had Tijl zelf wel een voorkeur.
 
Een van de moderatoren zou eventueel met de familie kunnen overleggen. Misschien had Tijl zelf wel een voorkeur.

Tijl had in zijn bucket list topic zelf al aangegeven geld te willen schenken aan een goed doel ....
 
Tijl had in zijn bucket list topic zelf al aangegeven geld te willen schenken aan een goed doel ....
Ik bedoelde meer het specifieke doel. Een bepaald fonds dat hem aan het hart ging.

Maar kanker/leukemie is ook altijd goed denk ik.
 
Tijdje afwezig geweest, zie nu pas het bericht over Big-T. Even onverwachts..
 
Schenken aan stichting vluchteling. Tijl had daar altijd een zwak voor.
 
Back
Naar boven