XXL Nutrition

betalingsbevestiging ontvangen, maar niet van mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

NumquamDesperam

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Ik ben geabonneerd op een soort mail lijst waarbij verschillende aas wordt aangeboden. Ik heb hier nooit iets besteld, echter kreeg ik vandaag wel een e-mail met een betalingsbevestiging van een ander persoon (!). Hierin stond naam, achternaam, adres, bestelling, prijs, korting, woonplaats, bedrijf, etc! Incl. track en trace code. Erg slordig van de verkoper imo!

What's my line?

Als je track n trace hebt en het pakket word aangeboden en die kerel is niet thuis kun je het afleveradres wijzigen en het spul zelf ontvangen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Is toch idioot vinden jullie niet? Dat er zo met zulke vertrouwde informatie wordt omgesprongen. Is een order van 1000 euro

mooi, een beetje chanteren en minimaal de helft opeisen maar als ik jou was ging ik voor de hele bestelling (dreig met politie enzo:D)

Heel slording. Bedrijf bellen en voorleggen, eventueel de persoon zelf bellen oid. Meer kun je niet doen.

• Topic Starter Topic Starter
Bestelling is al afgeleverd, echter maakt dit het niet minder slordig van de verkoper. Ik kan me best voorstellen dat je wat terughoudend bent betreft je openheid over gebruik van AAS. Persoon in kwestie (koper) lijkt me best een rijke vent gezien de bedrijfsnaam.

de topic starter kan voor 1000euro gratis aas scoren.. als je het bedrijf belt kun je die kans kwijt raken

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 10:20 ----------

aan jou afgeleverd?

de kans dat ze er achter komen is klein

Welke site was dat? Want wil wel dat er goed om word gegaan met mijn prive gegevens

Als je niks doet en het aanneemt en ze komen erachter kun jij 1000 euro betalen..kun je het net zogoed zelf kopen.

Af laten leveren bij een Appie oid. Heb al vaker daar gestaan zonder ID/rijbewijs, maar heb ze een tijdje ingescand voor werk en aangegeven bij de balie. Hoefde alleen maar 't ID kaartnummer op te noemen en dan was het al prima, had dus net zo goed iets kunnen verzinnen, weten zij veel.

ja precies.. een bestelling voor mij??

Af laten leveren bij een Appie oid. Heb al vaker daar gestaan zonder ID/rijbewijs, maar heb ze een tijdje ingescand voor werk en aangegeven bij de balie. Hoefde alleen maar 't ID kaartnummer op te noemen en dan was het al prima, had dus net zo goed iets kunnen verzinnen, weten zij veel.

Een ID nummer verzinnen? Lol okee never mind: je hebt helemaal gelijk :')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven