MuscleMeat

betalingsbevestiging ontvangen, maar niet van mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
jij bent echt een geval apart he wijsneus:o

ik heb gisteren precies het zelfde gehad een bestelling van iemand uit zwollen. met track en trace, naam, adres

Ik ben geabonneerd op een soort mail lijst waarbij verschillende aas wordt aangeboden. Ik heb hier nooit iets besteld, echter kreeg ik vandaag wel een e-mail met een betalingsbevestiging van een ander persoon (!). Hierin stond naam, achternaam, adres, bestelling, prijs, korting, woonplaats, bedrijf, etc! Incl. track en trace code. Erg slordig van de verkoper imo!

What's my line?

haha ja:p ik kreeg hem ook;p

echt heel slecht van hem haha

Echt zinloos topic dit. Mail gewoon die dealer terug zodat ie deze fout in de toekomst kan voorkomen.

een andere had ook een keer iedereen in de CC gezet ipv BCC voor een mailinglijst.. kon dus het hele klantenbestand inzien, namen als jaap.dewit @ mailadres.com etc haha.. toen maar paar vials test prop extra gevraagd als schending van mijn privacy.. nog gekregen ook :rolleyes:

Denk een verkapt reclame stuntje/reminder van een supplier, zo van kijk ik ben aan het leveren heeft iemand nog wat nodig? Dat denk ik tenminste gezien meerdere dezelfde mail hebben ontvangen.
Verder...thanks for sharing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven