Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het wel humor hoe mensen denken dat iets van jou is als je het in je poten gedrukt krijgt als je het niet hebt betaald.
Degene die betaald is eigenaar daarvan, niet jij. Dus wees een goede burger en geef het in zo'n situatie aan. "Niet alles gaat eerlijk" maar als iedereen zo denkt komt t nooit goed :/
Nee... Hij kreeg via de mail alle informatie van degene die heeft besteld. Het lijkt erop alsof de koper een verkeerd e-mailadres heeft ingevuld (of het bedrijf een typefout heeft gemaakt bij invullen van de e-mail).dit moet een grap zijnmoet er anders aardig van lachen
iemand besteld zonder je goedkeuring op jou adres he?
Ja, als je je telefoon kwijt raakt krijg je 'm 9 van de 10 keer ook niet terug. Dat zulke mensen maar mogen sterven aan een nare ziekte.Vind het wel humor hoe mensen denken dat iets van jou is als je het in je poten gedrukt krijgt als je het niet hebt betaald.
Degene die betaald is eigenaar daarvan, niet jij. Dus wees een goede burger en geef het in zo'n situatie aan. "Niet alles gaat eerlijk" maar als iedereen zo denkt komt t nooit goed :/
Wat is de naam / website van het bedrijf dan?
---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 10:31 ----------
Jij bent duidelijk nog natty.
Nee... Hij kreeg via de mail alle informatie van degene die heeft besteld. Het lijkt erop alsof de koper een verkeerd e-mailadres heeft ingevuld.

Dit kun je met meerdere dingen bedenken, niet alleen met AAS. Als je ineens 1 miljoen op de bank krijgt moet je er ook met je poten vanaf blijven. Heeft ook niks te maken met of je wel of niet arm/rijk bent of een andere reden om t te pakken.

Ik denk eerder dat de verkoper het verkeerde e-mail adres heeft ingetikt. Ik heb niet bepaald een adres die veel wordt gebruikt.![]()
Waarom is dat relevant? Het gaat erom dat iemand (in de meeste gevallen geen crimineel) voor die AAS heeft betaald. Dus als jouw AAS wordt gestolen vind je het eigenlijk wel verdiende loon, omdat het illegaal is geproduceerd?God nondeju wat een hoop heilige boontjes zitten hier zeg.
Het gaat hier om AAS, van criminelen die het maken, distribueren en verkopen...
God nondeju wat een hoop heilige boontjes zitten hier zeg.
Het gaat hier om AAS, van criminelen die het maken, distribueren en verkopen...
Dit kun je met meerdere dingen bedenken, niet alleen met AAS. Als je ineens 1 miljoen op de bank krijgt moet je er ook met je poten vanaf blijven. Heeft ook niks te maken met of je wel of niet arm/rijk bent of een andere reden om t te pakken.
Waarom is dat relevant? Het gaat erom dat iemand (in de meeste gevallen geen crimineel) voor die AAS heeft betaald. Dus als jouw AAS wordt gestolen vind je het eigenlijk wel verdiende loon, omdat het illegaal is geproduceerd?

jij zou de koper opbellen en hem vertellen dat zijn vertrouwde informatie bij mij is terechtgekomen?
die begrijp ik ff niet?
Tja, dan is dat die persoon zijn fout om met zo'n louche handelaar zaken te doen via het internet...
En een beetje "supplier" doet er overigens niet moeilijk over en zorgt er alsnog voor dat de order correct afgehandeld wordt. Dus ik zie echt het probleem niet...
Allemaal irrelevante smoesjes om maar te rechtvaardigen dat je voor 1000 euro steelthij heeft voor 1000euro ingeslagen
niet dat dat veel is maar de kans is groter dat het voor de verkoop is
''toevallig'' zijn email ingetypt voor stel het gaat fout dan is hij de lul

Jajij zou de koper opbellen en hem vertellen dat zijn vertrouwde informatie bij mij is terechtgekomen?
Allemaal irrelevante smoesjes om maar te rechtvaardigen dat je voor 1000 euro steelt
Goed opgevoed enzo!

Allemaal irrelevante smoesjes om maar te rechtvaardigen dat je voor 1000 euro steelt
Goed opgevoed enzo