AndroidHealthClinic

betalingsbevestiging ontvangen, maar niet van mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol gratis aas xD

• Topic Starter Topic Starter
nee, is bij het betreffende adres afgeleverd. ik kan natuurlijk ook het bedrijf bellen om te vragen hoe zijn progressie vordert? :')

:roflol:

Bedrijf? Welk bedrijf? AAS bedrijf? :roflol:

Vind het wel humor hoe mensen denken dat iets van jou is als je het in je poten gedrukt krijgt als je het niet hebt betaald.
Degene die betaald is eigenaar daarvan, niet jij. Dus wees een goede burger en geef het in zo'n situatie aan. "Niet alles gaat eerlijk" maar als iedereen zo denkt komt t nooit goed :/

Wat is de naam / website van het bedrijf dan?

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 10:31 ----------

Vind het wel humor hoe mensen denken dat iets van jou is als je het in je poten gedrukt krijgt als je het niet hebt betaald.
Degene die betaald is eigenaar daarvan, niet jij. Dus wees een goede burger en geef het in zo'n situatie aan. "Niet alles gaat eerlijk" maar als iedereen zo denkt komt t nooit goed :/

Jij bent duidelijk nog natty.

AAS.com heeft meer dan 7 miljoen artikelen! Van ampullen en vials tot alles voor huisje, boompje, beestje. Snelle en gratis verzending!

dit moet een grap zijn:rolleyes: moet er anders aardig van lachen
iemand besteld zonder je goedkeuring op jou adres he?
Nee... Hij kreeg via de mail alle informatie van degene die heeft besteld. Het lijkt erop alsof de koper een verkeerd e-mailadres heeft ingevuld (of het bedrijf een typefout heeft gemaakt bij invullen van de e-mail).

Ja, als je je telefoon kwijt raakt krijg je 'm 9 van de 10 keer ook niet terug. Dat zulke mensen maar mogen sterven aan een nare ziekte.

Wat is de naam / website van het bedrijf dan?

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 10:31 ----------

Jij bent duidelijk nog natty.

Dit kun je met meerdere dingen bedenken, niet alleen met AAS. Als je ineens 1 miljoen op de bank krijgt moet je er ook met je poten vanaf blijven. Heeft ook niks te maken met of je wel of niet arm/rijk bent of een andere reden om t te pakken.

Nee... Hij kreeg via de mail alle informatie van degene die heeft besteld. Het lijkt erop alsof de koper een verkeerd e-mailadres heeft ingevuld.

Ik denk eerder dat de verkoper het verkeerde e-mail adres heeft ingetikt. Ik heb niet bepaald een adres die veel wordt gebruikt. :D

God nondeju wat een hoop heilige boontjes zitten hier zeg.
Het gaat hier om AAS, van criminelen die het maken, distribueren en verkopen...

Dit kun je met meerdere dingen bedenken, niet alleen met AAS. Als je ineens 1 miljoen op de bank krijgt moet je er ook met je poten vanaf blijven. Heeft ook niks te maken met of je wel of niet arm/rijk bent of een andere reden om t te pakken.

:rolleyes:

Ik denk eerder dat de verkoper het verkeerde e-mail adres heeft ingetikt. Ik heb niet bepaald een adres die veel wordt gebruikt. :D

Ik geloof niet zo in fouten als het daar over gaat

Waarom is dat relevant? Het gaat erom dat iemand (in de meeste gevallen geen crimineel) voor die AAS heeft betaald. Dus als jouw AAS wordt gestolen vind je het eigenlijk wel verdiende loon, omdat het illegaal is geproduceerd?

Oke, zo dan: als mensen iets willen houden wat niet van jou is moeten ze dat lekker doen. Maar ik zit niet te wachten op een claim van 1000 euro of, als diegene erachter komt, een boze AAS gebruiker voor mn deur :)

Doe wat je wilt, ik zeg alleen dat IK het niet zal doen. Als ik een koffertje met 1000 euro drugsgeld zou vinden laat ik het ook liggen. Afblijven met je poten, klaar.

jij zou de koper opbellen en hem vertellen dat zijn vertrouwde informatie bij mij is terechtgekomen?

Ik geloof niet zo in fouten als het daar over gaat

die begrijp ik ff niet?

Waarom is dat relevant? Het gaat erom dat iemand (in de meeste gevallen geen crimineel) voor die AAS heeft betaald. Dus als jouw AAS wordt gestolen vind je het eigenlijk wel verdiende loon, omdat het illegaal is geproduceerd?

Tja, dan is dat die persoon zijn fout om met zo'n louche handelaar zaken te doen via het internet... :rolleyes:
En een beetje "supplier" doet er overigens niet moeilijk over en zorgt er alsnog voor dat de order correct afgehandeld wordt. Dus ik zie echt het probleem niet...

hij heeft voor 1000euro ingeslagen
niet dat dat veel is maar de kans is groter dat het voor de verkoop is
''toevallig'' zijn email ingetypt voor stel het gaat fout dan is hij de lul

Tja, dan is dat die persoon zijn fout om met zo'n louche handelaar zaken te doen via het internet... :rolleyes:
En een beetje "supplier" doet er overigens niet moeilijk over en zorgt er alsnog voor dat de order correct afgehandeld wordt. Dus ik zie echt het probleem niet...

hij heeft voor 1000euro ingeslagen
niet dat dat veel is maar de kans is groter dat het voor de verkoop is
''toevallig'' zijn email ingetypt voor stel het gaat fout dan is hij de lul
Allemaal irrelevante smoesjes om maar te rechtvaardigen dat je voor 1000 euro steelt :roflol:
Goed opgevoed enzo

jij zou de koper opbellen en hem vertellen dat zijn vertrouwde informatie bij mij is terechtgekomen?
Ja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven