AndroidHealthClinic

Betrouwbare schoenen webshop?

Jezus, 47/48 bij 1.94, das maat boot.
Prima toch? als zo iemand maat 40 ofzo heeft valt die om. ( en het ziet er ook niet uit denk ik )

Heb zelf maat 46, past prima bij mijn lengte.
Is soms wel k*t met schoenen kopen, vaak moet je bestellen want op voorraad heeft bijna geen enkele winkel het.
Dat is ook de reden waarom ik schoenen meestal via Zalando bestel, krijg je nog veel korting ook als je geluk hebt.

En welke maat heb jij dan met je 1,96?

Ha ik ben 1.82 en heb maat 47 en ook nog is smalle voeten. Ik wilde hardloopschoenen hebben, maat groter nemen dus 48. Nergens te krijgen, uiteindelijk op Internet besteld. Nu maar hopen dat ze goed zitten, moet ze nog binnen krijgen namelijk. Waren uiteraard niet direct leverbaar.

Prima toch? als zo iemand maat 40 ofzo heeft valt die om. ( en het ziet er ook niet uit denk ik )

Is soms wel k*t met schoenen kopen, vaak moet je bestellen want op voorraad heeft bijna geen enkele winkel het.
Dat is ook de reden waarom ik schoenen meestal via Zalando bestel, krijg je nog veel korting ook als je geluk hebt.

Meeste schoenenwinkels hebben inderdaad t/m maat 46, en maat 46 hebben ze meestal maar een paar schoenen. Zeer klote altijd. Laatste keer dat ik in de winkel wou kopen ben ik vijf schoenenwinkels op rij langsgegaan, alle vijf hadden ze helemaal geen fl**ker in mijn maat.

TFW eerst moeten vragen of ze uberhaupt iets in je maat hebben zodra je een schoenenwinkel binnenloopt :o

Meeste schoenenwinkels hebben inderdaad t/m maat 46, en maat 46 hebben ze meestal maar een paar schoenen. Zeer klote altijd. Laatste keer dat ik in de winkel wou kopen ben ik vijf schoenenwinkels op rij langsgegaan, alle vijf hadden ze helemaal geen fl**ker in mijn maat.

TFW eerst moeten vragen of ze uberhaupt iets in je maat hebben zodra je een schoenenwinkel binnenloopt :o

Mat is toch jouw maat?

In Duitsland heb je wel winkels met nette schoenen die t/m maat 50 gaan.

En sportschoenen bestel ik idd ook via internet. Vroeger toen wilden winkels nog wel moeite voor je doen en iets in een grote maat bestellen. Dat koste dan 10 gulden extra, maar tegenwoordig willen ze geen geld meer verdienen en zijn we op internet aangewezen.

www.sportsdirect.com ga ik binnenkort wat bestellen, die hebben ook enorme goedkope shirts en broeken.

Goeie link. Tanktop voor 3 pond. Lijkt de primark wel. Is ff rondsnuffelen

:roflol:

---------- Post added at 19:12 ---------- Previous post was at 19:11 ----------

lol, maat 46 moeilijk.. ik heb maat 50 en ik kan nog redelijk prima schoenen kopen.

neano3.jpg

sgl3eh.jpg

16i5cig.jpg

Nice, man. Toevallig ook een model besteld waar glad leer in verwerkt zit? Die zien er soms zo plastic glimmend uit op die site, vandaar.

Nee dat niet. Wat wil je bestellen? Air Force?
Die heb ik namelijk ook, alleen dan wel vanuit de winkel hier in Nederland..

Die rode zijn wel nice !
Waar heb je ze uiteindelijk nou besteld?

skapino

Terug
Naar boven