Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
Tja, je weet wat ze zeggen he. Grote voeten grote piemol.
dus dan ben ik best wel ****edup met me maatje 40?
brb grote patta's halenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, je weet wat ze zeggen he. Grote voeten grote piemol.
brb grote patta's halenTja, je weet wat ze zeggen he. Grote voeten grote piemol.
Dat gaat niet altijd op, ik heb dezelfde schoenmaat als jou.

Prima toch? als zo iemand maat 40 ofzo heeft valt die om. ( en het ziet er ook niet uit denk ik )
Meeste schoenenwinkels hebben inderdaad t/m maat 46, en maat 46 hebben ze meestal maar een paar schoenen. Zeer klote altijd. Laatste keer dat ik in de winkel wou kopen ben ik vijf schoenenwinkels op rij langsgegaan, alle vijf hadden ze helemaal geen fl**ker in mijn maat.Prima toch? als zo iemand maat 40 ofzo heeft valt die om. ( en het ziet er ook niet uit denk ik )
Heb zelf maat 46, past prima bij mijn lengte.
Is soms wel k*t met schoenen kopen, vaak moet je bestellen want op voorraad heeft bijna geen enkele winkel het.
Dat is ook de reden waarom ik schoenen meestal via Zalando bestel, krijg je nog veel korting ook als je geluk hebt.
En welke maat heb jij dan met je 1,96?

Meeste schoenenwinkels hebben inderdaad t/m maat 46, en maat 46 hebben ze meestal maar een paar schoenen. Zeer klote altijd. Laatste keer dat ik in de winkel wou kopen ben ik vijf schoenenwinkels op rij langsgegaan, alle vijf hadden ze helemaal geen fl**ker in mijn maat.
TFW eerst moeten vragen of ze uberhaupt iets in je maat hebben zodra je een schoenenwinkel binnenloopt![]()

Prima toch? als zo iemand maat 40 ofzo heeft valt die om. ( en het ziet er ook niet uit denk ik )
Heb zelf maat 46, past prima bij mijn lengte.
Is soms wel k*t met schoenen kopen, vaak moet je bestellen want op voorraad heeft bijna geen enkele winkel het.
Dat is ook de reden waarom ik schoenen meestal via Zalando bestel, krijg je nog veel korting ook als je geluk hebt.
En welke maat heb jij dan met je 1,96?
Op die Nederlandse site van ze zien een aantal modellen er wel heel slecht uit. 4 sites 1 Chinese eigenaar. Zijn die van jou goed dan?

Nice, man. Toevallig ook een model besteld waar glad leer in verwerkt zit? Die zien er soms zo plastic glimmend uit op die site, vandaar.
Die rode zijn wel nice !
Waar heb je ze uiteindelijk nou besteld?