- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik op spiergeheugen, jij op je sappies
The game is on 
Ff kijken of ik jou kan voorblijvenIk op spiergeheugen, jij op je sappies
The game is on
![]()

Sterkte! (ga je nodig hebben!) Ik zit nog maar aan het begin van mijn kuur, en al 20% power boost... ziet er niet best voor je uit Ruub haha![]()
dusse spiergeheugen gaat me aardig helpen kracht te gainen
Top dat je al zo'n powerboost hebt maar dat stopt over 1,5 week!
(je bent je titters van je testosteron in je bloed aan het verhogen, jullie hebben het over.. dat moet toch pas over een paar weken inkicken... maar dat moment is dat je je titters op je niveau hebt dat je ze wilt hebben! Zo'n onwijze boost ga je tegen de tijd er niet extra bijkrijgen als je het mij vraagt
) 
Jeeeh, stijgende lijnen in je training! Alles goed verder?
Jah jah, we zijn weer back on track! Voel me ook stukkie beter nu dan de twee maanden ervoor
Dus gaat goed en afgelopen zondag mijn theorie van mijn fitnessinstructeur gehaald met een acht! Nu alleen nog ff stagelopen en praktijkexamen halen!
Zag iig al indrukwekkende foto's in je logje! 
Haha! Maar nee, was gewoon zelf doorrossen zonder chickies jammergenoeg!Zozo, dat gaat lekker Ruben! Hoest met vreten en je bodystats?
~En hoest op de opeiding in Purmereutel?
Zitten nu geloof op 76,5kg dus 1,5kg erbij sinds dat ik ziek was! "Spartaatje med" is nu een "Spartaatje med zonder" dus sinds een maaandje ben ik ook ongeveer 100km per week aan het fietsen! BW is dus naar mijn idee beetje aan het droppen! Qua vreten zit ik op 5 goeie maaltijden per dag waarvan er 3 warm zijn (magnetronmaaltijden vaak!). Dit gaan we nog langzaam opvoeren!

Beuker, komt onmiddelijk van tafel man, kerst is voorbij!
(altijd het zelfde met die gozer, iedereen is al van tafel en hij blijft gewoon net zolang doorbunkeren tot er niks meer is...)