MuscleMeat

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Mooie titten training makker. Nais!

• Topic Starter Topic Starter
Sterkte! (ga je nodig hebben!) Ik zit nog maar aan het begin van mijn kuur, en al 20% power boost... ziet er niet best voor je uit Ruub haha :D

Nou, ik geef mezelf nog wel kans hoor!! Heb ooit al incline 1x 100kg fail gebankt ;) dusse spiergeheugen gaat me aardig helpen kracht te gainen :) Top dat je al zo'n powerboost hebt maar dat stopt over 1,5 week! :) (je bent je titters van je testosteron in je bloed aan het verhogen, jullie hebben het over.. dat moet toch pas over een paar weken inkicken... maar dat moment is dat je je titters op je niveau hebt dat je ze wilt hebben! Zo'n onwijze boost ga je tegen de tijd er niet extra bijkrijgen als je het mij vraagt ;))

Ik zie het als een uitdaging om je voor te blijven en geen onmogelijke ;)

Haha goeie mentaliteit Ruben!
Ik heb nu twee weken dianabol gebruikt en de testosteron zal wel ergens volgende week beginnen in te kicken. Blijf voorlopig wel even door boosten denk ik :D

we zien wel wat er gebeurt!

Training woensdag 25 november 2009: rug

Wide grip pull-ups:
8x BW
8x BW
8x BW
7x BW

Seated rows:
8x 67kg
8x 67kg
8x 57kg
8x 62kg

MTS front pull-downs: (gewicht is per hand)
8x 45kg
8x 50kg
8x 50kg

Dumbbell rows:
8x 18kg
8x 22kg
8x 22kg
8x 22kg

Ook bij deze training gewicht t.o.v. vorige week wel weer toegenomen! Heerlijke pomp ook! Nu vreten!

• Like
Waarderingen: Sue
Mooie rug workout gap! Nice

Jeeeh, stijgende lijnen in je training! Alles goed verder?

Thnx!

Jeeeh, stijgende lijnen in je training! Alles goed verder?

:) Jah jah, we zijn weer back on track! Voel me ook stukkie beter nu dan de twee maanden ervoor :) Dus gaat goed en afgelopen zondag mijn theorie van mijn fitnessinstructeur gehaald met een acht! Nu alleen nog ff stagelopen en praktijkexamen halen!

Met jou dan? :) Zag iig al indrukwekkende foto's in je logje! :)

En vandaag is er ook weer getraind! Gisteravond om 2 uur nog een bordje hutspot en bakkie kwark erin gegooid en 6 uur later werd ik me toch met een honger wakker!

Training vrijdag 27 november 2009: Buik + Schouders:

30 Minuten lang buikspierbashen, reps 10-20 en 30 sec rust hoogstens tussendoor

Dumbbell shoulder press:
8x 14kg
8x 20kg
6x 24kg fock de t*fus wat was dat zwaar! (helemaal als je ooit 30kg hebt gebruikt)
8x 22kg

Deltoid rear machine:
8x 40kg
8x 54kg
8x 61kg
8x 59kg

Side raises:
8x 8kg
8x 8kg
8x 8kg
8x 8kg
8x 8kg

Upright rows:
8x 35kg
8x 35kg
8x 35kg

Eindconclusie: schouders zijn gruwelijk slap geworden! Gaat nu met regelmaat aan gewerkt worden! Zondagochtend met fitnessmaatje benentraining!

Buikspierhalfuur met chickies?

nice Ruben!

En vandaag hebben we ook weer gebeukt!:

Training dinsdag 1 december 2009: Borst + Schouders:

Incline benchpress:
8x 60kg
7x 70kg
8x 75kg
6x 70kg

Deltoid rear machine:
8x 47kg
8x 61kg
8x 63,5kg
6x 63,5kg

Peck-deck:
8x 61kg
8x 75kg
6x 82kg + 2 spot
5x 82kg + 3 spot

Side raises:
8x 8kg
8x 9kg
8x 9kg
8x 9kg

Cable flyes:
8x 8,75kg
8x 13,75kg
8x 13,75kg
8x 13,75kg

Wederom potje progressie volgens mij! Elke oefening wel 5kg meer kunnen pakken of iig een paar reps meer! We gaan zo door! Worden ondertussen ietsje droger enne we krijgen weer beetje spiervolume dus voor het oog gaat het iig wel lekker hard! Morgen rug of benen!

Zozo, dat gaat lekker Ruben! Hoest met vreten en je bodystats?

~En hoest op de opeiding in Purmereutel?

Zozo, dat gaat lekker Ruben! Hoest met vreten en je bodystats?

~En hoest op de opeiding in Purmereutel?

Jah jah, we zijn weer back on track langzamerhand! :) Zitten nu geloof op 76,5kg dus 1,5kg erbij sinds dat ik ziek was! "Spartaatje med" is nu een "Spartaatje med zonder" dus sinds een maaandje ben ik ook ongeveer 100km per week aan het fietsen! BW is dus naar mijn idee beetje aan het droppen! Qua vreten zit ik op 5 goeie maaltijden per dag waarvan er 3 warm zijn (magnetronmaaltijden vaak!). Dit gaan we nog langzaam opvoeren!

Opleiding heb ik mijn theorie nu van gehaald! Moet nu alleen nog 50 uur stagelopen en praktijkexamen doen! Maar dit wordt over de komende maandjes verspreid! Maar we hebben er een hoop van geleerd! :)

Jij vanavond weer PRetje neerzetten hé! :)

Nais Ruben, gaat lekker zo te zien. ~Dus je hoeft nu niet meer naar Purmereutel elke zaterdag?

Thnx Ruub, dat gaat wel luken denk :thumbs:

Laatst bewerkt:
Waar ben je gebleven ?

Beuker, komt onmiddelijk van tafel man, kerst is voorbij!

(altijd het zelfde met die gozer, iedereen is al van tafel en hij blijft gewoon net zolang doorbunkeren tot er niks meer is...)

Terug
Naar boven