XXL Nutrition

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
hahaha echt wel :hahaha:
Je was gewoon afgeleid... dat hebben chicks met jou denk ik ehhehehe

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

heh, welkom terug mattie! Te gek dat je er weer bent! Ik spuit je strakkies ff vol met karma!

Haha, nou als je me zag klotsen in de sportschool snap ik wel dat ik aandacht heb getrokken! Als een malle aan het hijgen, ook als ik niks deed en het zweet droop van me af ;) Als een vrouw daarop valt dan trouw ik met d'r ;)

Oeh mijn eerste karma! Kan niet wachten! :P

whahaha.... ze zal het vast niet hebben gezien whaha Wel onophoudelijk getraind in de tussentijd trouwens?

whahaha.... ze zal het vast niet hebben gezien whaha Wel onophoudelijk getraind in de tussentijd trouwens?

Jawel, ze stond naast me toen ik mijn 197,5kg setje aan het doen was nadat ik ervoor hijgend met d'r had gepraat :) Vorige week alleen een beuktraining gehad op mijn fitnessopleiding en verder had ik geen tijd omdat ik aan school moest enzo. Deze week dus dinsdag, donderdag en hopelijk morgen nog ff bovenlichaam aanpakken, ben alleen nog ff aan het zoeken naar een juiste verhouding van vriendinnetje zien en sporten! Kwam deze week neer op dat ze me alleen op zondag en woensdag heeft gezien en de rest van de week zit er al niet in omdat ik te druk ben! :$

jaaah kerel, druk druk druk... ik ken het. Maja, komt goed toch ? ;)

jaaah kerel, druk druk druk... ik ken het. Maja, komt goed toch ? ;)

Nou om eerlijk te zijn gaat het de komende maand nog drukker worden! :) Moet nog ff gaan stagelopen in de avonduurtjes die ik nu nog overheb :) :P dus dan blijft er helemaal niks over! maja, heb iig wel het gevoel alsof ik mezelf nuttig maak en pluspunt is wel dat ik dan veel vaker in de sportschool te vinden ben!!

• Like
Waarderingen: Sue
Kijk, dan hebbie volgend jaar een beach proof body makker!

Hey hoe gaat ie? Ben je nou te druk om te trainen?

Jaaah, whazzup Ruben??

Hey hoe gaat ie? Ben je nou te druk om te trainen?

Hey!!

Ben de laatste tijd ff beetje passieve DBBlezer geweest! Was zelf de laatste maand meer aan het "bewegen" dan aan het trainen (zoals een leraar van ons dat zoo mooi omschrijft) en om het nog mooier te maken heb ik zondagavond een griepje gescoord (vermoedelijk een mexicaanse aangezien ik al 2 dagen alleen maar "corridos" luister en ik een enorme behoefte heb aan tortilla's (just kidding))

Griepje trekt al aardig weg (alleen mijn luchtwegen nog een beetje vol met slijm, niet echt heel hinderlijk) alleen wel één heel groot minpunt: Ik ben F*cking 4 kilo afgevallen in 2 dagen tijd!! Voel me echt een tandenstoker nu! :(

Vanaf volgende week ga ik weer ff echt trainen! (sorry vriendinnetje als je iets minder aandacht krijgt) Meer dan 3x trainen in de week is niet haalbaar ben ik bang! Eerste doel is die 4 kilo weer terug zien te krijgen!! Ik ga ook weer ff planmatig, doelgericht en met regelmaat de sportschool in! (ofwel trainen)

Wat ik nog ff wilde zeggen: Sue: heb je filmpjes ff gechecked en je hebt wel briljante techniek hoe jij je oefeningen uitvoert!! Echt heel heel netjes!!

Trainingsschema volgt volgende week ergens, moet eerst na deze week ff mijn 1RM schattingen maken om daarop trainingsschemaatje te baseren, met een voedingsschema wil ik ook iets doen (behalve veel eten) en ik wil me er een keertje strikt aan gaan houden!

Heb de laatste maanden ontdekt dat het vaak veel beter voor je is om uitgebalanceerde porties te eten (bron van koolhydraten, bron van eiwitten, beetje vet) niet eens zo heel veel in kwantiteit dan mezelf vol te douwen met alles wat ik tegenkom. Daar wil ik dus nog ff wat mee gaan doen! Vanaf volgende week hier weer leven in de brouwerij dus!!

Kan nie wachten :p
Maar wat je zegt over voeding: idd! Je kan je een ons trainen, maar als je voeding niet goed is... sja... Als je je voeding idd afstemt op jouw fysiek, das toch de helft in combi met je training!
Thanxs btw: ben ook wel tandje serieuzer gaan trainen :D

Beterschap Ruubke. Heel verstandig dat je wat aan de voeding doet, want zoals jij loopt te schranzen soms.... ik heb het met eigen ogen mogen aanschouwen, niet normaal meer! Hahaha...

Ik ben benieuwd naar je trainingen makker :thumbs: Welkom terug trouwens ;)

Positieve ontwikkeling want mijn fitnessmaatje is ook weer back on track en gemotiveerd! Komende tijd dus weer gezellig met hem samentrainen en aangezien de rest van zijn leven in puin ligt zal hij er vaak bijzijn! Vandaag rustig begonnen want we moeten weer ff wennen aan trainen! (maand lang aan het aank*tten geweest, vorige week mexicaanse griep en longontsteking!)

Training dinsdag 17 november 2009: Borst

Incline Benchpress:
8x 60kg
8x 65kg
8x 70kg

Dumbbell flyes (superstrict, nadruk op vrijwel gestrekte armen):
10x 14kg
10x 16kg
10x 16kg
8x 18kg

Chest dips (hoogstens 30 sec rust tussen de setjes, alsnog fluitend!):
10x BW
10x BW
10x BW

Lying press machine (nooit eerder gebruikt dat ding)
8x 30kg (per hand)
8x 30kg
8x 30kg

Wel goed gevoel aan de training overgehouden! Beetje rukgewichten (met name incline benchpress maar dat gaat als het goed is snel goedkomen!)

Morgen rug!

Succes met weer op het oude niveau komen Beukert

Training woensdag 18 november 2009: rug

Wide grip pull-ups:
8x BW
8x BW
8x BW
7x BW

Seated rows:
8x 57kg
8x 62kg
8x 67kg
8x 57kg

Front pull-downs: (gewicht per hand)
8x 45kg
8x 50kg
8x 55kg
8x 45kg

Dumbbell rows:
8x 18kg
8x 18kg
8x 22kg
8x 18kg

Idd pussyweights met dumbbell rows! Was ongelooflijk maar meer zat er ook niet in en echt een gruwelijke pomp ervan (natuurlijk mezelf wel lekker lamgebeukt met de voorgaande oefeningen!)

Nu gruwelijke spierpijn in mijn borst van gister! Vrijdagochtend benen (+schouders)

• Like
Waarderingen: Sue
So what Ruben, je gaat weer lekker, dat is de hoofdzaak!

Ey, daar istie weer!
Met spierpijn en trainmaatje en al!
Gaat lekker toch, als je een op het laatst niet meer kan en toch een pomp, dan heb je toch prima getraind!

Training vrijdag 20 november 2009: Benen + Schouders:

Fullsquat:
8x 60kg
8x 80kg
8x 90kg
8x 90kg
8x 90kg

Leg extensions:
8x 42,5kg
8x 52,5kg
8x 62,5kg
8x 72,5kg

Leg curls:
8x 42,5kg
8x 52,5kg
8x 62,5kg
8x 72,5kg

Dumbbell shoulder press:
8x 14kg
8x 18kg
8x 20kg
8x 22kg

Side raises:
8x 6kg
8x 8kg
8x 8kg
8x 8kg

Overdreven zwaar gewoon!! Heb maar minimale hoeveelheid setjes gedaan bij de spiergroepen aangezien ik al een flinke dosis spierpijn had gekweekt de 2 dagen ervoor (heb nu nog steeds spierpijn in mijn biceps) Iig heb ik weer beetje volume in mijn lichaam zitten dus het tandenstoker gevoel trekt al een beetje weg! Nu vreten!

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Ey, daar istie weer!
Met spierpijn en trainmaatje en al!
Gaat lekker toch, als je een op het laatst niet meer kan en toch een pomp, dan heb je toch prima getraind!

Hahah, jah als we het doen doen we het weer goed :) Trainingsmaatje was er vandaag overigens niet omdat hij een afspraak had maar ik hoef me geen zorgen te maken datie afhaakt want hij is vrij wanhopig elke keer aan het vragen of ik hem toch please wil bellen als ik ga sporten! :D

Training dinsdag 24 november 2009: Borst + Triceps

Incline benchpress:
8x 60kg
8x 70kg
7x 75kg (vorige week 6x 70kg)

Peck-deck:
8x 61kg
8x 75kg
8x 75kg (laatste spot)
8x 75kg (laatste spot)

Supine Bench:
8x 40kg
8x 60kg
8x 70kg
8x 80kg (vorige week 8x 60kg)

Tricep extensions:
8x 8kg
8x 10kg
8x 10kg
8x 10kg

Ondanks een waardeloze nachtrust (van 1 tot 3 en van 6 tot 9 geslapen) wel duidelijk progressie t.o.v. vorige week! Voelde ook een stuk beter aan allemaal! We zijn positief gestemd!

Terug
Naar boven