Fitness Seller

Bewijs voor God en leven na de dood

Ook zo moeilijk te bepalen hoe iets miljoenen jaren geleden is ontstaan :rolleyes:

God bestaat gewoon niet, klaar punt uit.

Geloof is voor de zwakkeren.

ik geloof er ook niet in, maar ik denk dat ik op mijn sterfbed nog even snel ga geloven, voor het geval dat..:)

Hmmmm naar de 1e zin ben ik al afgehaakt. Heb je ook meteen abonnement op de kerk genomen?

Calyptus, ben je nou echt zo slim of doe je gewoon alsof en zoek je alles op wiki/google etc? (srs)

[Link niet meer beschikbaar]

+1 net zoals die andere board-debiel jordybuild. Totaal geen aanvulling voor het Forum, met r**ards als luppie kon je tenminste nog lachen.

Klopt, maar die deden niet alsof ze debiel waren.

Hoody doet dat wel, niet dat hij stiekem bijster slim is, maar bijvoorbeeld kommetaar schrijven op de hoop dat ik er op in ga, sniperx deed dat volgens mij ook, heel irritant dat puber gedrag.

Klopt, maar die deden niet alsof ze debiel waren.

Hoody doet dat wel, niet dat hij stiekem bijster slim is, maar bijvoorbeeld kommetaar schrijven op de hoop dat ik er op in ga, sniperx deed dat volgens mij ook, heel irritant dat puber gedrag.

leuk om te weten dat ik jullie boze gezichtjes, achter jullie computertjes kan realiseren :)

Calyptus, ben je nou echt zo slim of doe je gewoon alsof en zoek je alles op wiki/google etc? (srs)

ik ben gewoon zo slim, en een beetje agnost/atheist weet wat occam's razor, russel's teapot en pascal's wager is. Next stop: pastafurians!

Maar troost je, ik kan bijvoorbeeld niet koken zonder mijn keuken af te branden(true story), en amper autorijden.

En je bent ook niet de eerste die het aan mij vraagt, want mij buffe fysiek doet velen denken aan een domme anabolenbillie, ook irl...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven