Fitness Seller

Biceps Blaster bodysolid + Actiefoto's ;)

hummel003

Dutch Bodybuilder
Waardering
48
Lengte
1m81
Massa
92kg
Ik heb mij de biceps blaster van bodysolid gekocht en een paar foto's gemaakt van het ding in gebruik. Ik moet zeggen dat het enorm fijn traint, je voelt dat je nog meer je biceps aanspreekt. Ben er zeker van dat mijn biceps erdoor vooruit zullen gaan. Ik vind het zeker een aanrader in ieders homegym, kost ook amper 30 euro (en de "muts" wat ik opheb...sommige verbergen hun hoofd volledig op de foto, ik maak er een bivakmuts van :p)

255230_10151003164896691_1928368341_n.jpg

221841_10151003165626691_291941435_n.jpg

Heb ook zon ding in mn gym, is echt een b*ch voor je biceps, je kan niks anders doen dan strict curlen :D

Die gast die je foto neemt staat er anders wel op ;)

Verkapt ik heb grote armen topic :P

• Topic Starter Topic Starter
mag die gast die de foto neemt niet op de foto staan ? :p
kheb hieronder nog een topic dus gaat nie over mijn armen ;) maar je armen gaan er wel op vooruit gaan denk ik. Ik heb nu gisteren biceps getraind en heb vandaag nog pijn aan mijn armen. Jaren geleden dat ik het nog zo gevoeld heb

aanrader voor de sportschool zo te zien. Zie menigeen smokkelen door met de gewichten te gaan "gooien". heb ff een kwartje in de googlemachine gedaan en gezocht. Handige tool om je biceps correct te doen.

aanrader voor de sportschool zo te zien. Zie menigeen smokkelen door met de gewichten te gaan "gooien". heb ff een kwartje in de googlemachine gedaan en gezocht. Handige tool om je biceps correct te doen.

En wat is daar mis mee?

OT: Zo'n ding is nutteloos. Je biceps kunnen zich niet volledig opspannen zonder dat de ellebogen een klein beetje mee naar voren komen. Basic kennis van de spieren.

Is dat je homegym? Indien ja, jelly, Hard.

onze homegym ja
@ critmonster dan zou ik mijn basiskennis toch maar eens bijschaven hoor, waarom zou je je ellebogen wel naar voor moeten brengen om je biceps volledig op te kunnen spannen.

Monsterlijke armen :D

Ik heb een goedkoper en beter alternatief wanneer je strict wilt curlen.
Ga met je billen en je bovenkant rug tegen een muur staan en kom er niet van los tijdens de curl.
Heb ik jullie weer 30 euries bespaard. ;)

Je bent wel groot man.

met je rug tegen de muur en je armen dan tegen de muur leggen?
dan liggen je armen toch veel te ver naar achter. Kvind net het voordeel van de biceps blaster, dat hij je armen een beetje naar voor houdt

ah op de 2e foto zie je me broer van ver staan ja.. maar wel absoluut nie herkenbaar denk ik ;)

met je rug tegen de muur en je armen dan tegen de muur leggen?
dan liggen je armen toch veel te ver naar achter. Kvind net het voordeel van de biceps blaster, dat hij je armen een beetje naar voor houdt

Als je je borst naar voor duwt kan je zo op exact dezelfde manier curlen als met zo'n armblaster...

Hij is heel blij met deze armblaster en jullie zitten alleen maar te zeuren. Stelletje ouwe wijven ;)

ik wou het gewoon even in de groep gooien voor mensen die ens iets nieuw willen om hun biceps extra te kunnen trainen ;)

Bedankt hoor!

Terug
Naar boven