XXL Nutrition

Biceps Blaster bodysolid + Actiefoto's ;)

Eerder een topicje voor de sectie "trainingsmateriaal"...just saying....

OT: Denk wel dat het een tof ding is om te gebruiken.;)

ik heb de mijne vandaag geprobeerd bij reverse curls, en het voelde echt een pak aangenamer dan normaal. Toen ik gewoon met de bar probeerde dacht ik dat het helemaal niks ging worden maar eens je de barbell laadt voel je pas echt de werking van de arm blaster. ik had nooit het gevoel dat reverse curls veel deden en dat ik teveel moeite moest steken in goeie form aanhouden, en nu ging alles vanzelf, ik schommelde niet, ellebogen bleven perfect op zijn plaats en alle stress ging direct naar de voorarmen, het 'toestel' zelf is uit aluminium en voelt heel solide en is van goede kwaliteit, ik kan niet wachten om hem meer de gebruiken echt 10/10 doet precies wat het moet doen

• Topic Starter Topic Starter
ik vind dat ik het zelfs al zie na een paar weken trainen met de biceps blaster, ik had altijd moeite om de onderkant van mijn biceps dikker te krijgen omdat ik langere spieren heb, nu heb ik een "dikkere" bol onderaan mijn biceps. doet zijn werk goed dus ;)

ik vind dat ik het zelfs al zie na een paar weken trainen met de biceps blaster, ik had altijd moeite om de onderkant van mijn biceps dikker te krijgen omdat ik langere spieren heb, nu heb ik een "dikkere" bol onderaan mijn biceps. doet zijn werk goed dus ;)

Daar sluit ik mij bij aan! Het is volgens mij meer doelgericht waardoor onder andere de onderkant van de biceps ook goed mee doen in de workout.

ziet er niet slecht uit man!

Echt een zieke foto! Dat is best een leuk ding om te kopen!

Ik snap echt niet dat iedereen dit ding bashed. Ik zou het zelf niet hoeven, maar ik vind 30 euro echt niet zo duur en het doet wat het moet doen. Mensen die BSN potten van 80 euro kopen moeten gebashed worden.

Terug
Naar boven