MuscleMeat

Biceps willen niet groeien

• Topic Starter Topic Starter
Biceps zijn ook mijn zwakste punt. Ik train 5x per week triceps, om het te compenseren. Werkt prima voor mij.

Ja ik denk dat ik zondag nog biceps erbij pak dan misschien dat het dan wel wat beter wordt. Zal even het een en het ander proberen

Harder trainen

Je polsen strappen en gewoon loeizware curls doen. Zodat je de eerste 3 strikt kan doen, maar dan wat gebruik moet maken van het momentum om tot de 8 te komen. Dan ook je negative zeer traag doen.

Dat is toch wat ik een gast met 18"ers zag doen.

Maar ben wel serieus hoor.

Ik had hetzelfde probleem maar ik ben nu veel aan het stoeien met geconcentreerd trainen. Gewoon kalme bewegingen van 4 seconden heen en 2 seconden terug maken en dat werkt. Geef je armen tevens de prioriteit en start je training met je arm oefeningen als je in volle concentratiemodus zit en volop energie hebt anders ga je je oefeningen slordig doen.

O ja en deze man kan je nog wel wat uitleggen:

• Topic Starter Topic Starter
Ik had hetzelfde probleem maar ik ben nu veel aan het stoeien met geconcentreerd trainen. Gewoon kalme bewegingen van 4 seconden heen en 2 seconden terug maken en dat werkt. Geef je armen tevens de prioriteit en start je training met je arm oefeningen als je in volle concentratiemodus zit en volop energie hebt anders ga je je oefeningen slordig doen.

O ja en deze man kan je nog wel wat uitleggen:

Thanks man zal even kijken.

Biceps zijn ook mijn zwakste punt. Ik train 5x per week triceps, om het te compenseren. Werkt prima voor mij.

Om je zwakte spier te compenseren train je de antagonist 5 keer per week? Groeit die zwakke spier dan harder of blijft die antagonist verder achter door het hoge volume waardoor het verschil minder lijkt?

Handige tips hier! Mijn biceps hebben ook een andere aanpak nodig, ga de genoemde methodes ook eens proberen. Heb hetzelfde probleem als TS. Zwakke punten bij mij zijn armen en borst.

Om je zwakte spier te compenseren train je de antagonist 5 keer per week? Groeit die zwakke spier dan harder of blijft die antagonist verder achter door het hoge volume waardoor het verschil minder lijkt?
Ik was niet geheel serieus 3XL ;)

Doe Arnold Curls, werkt goed voor mij.

Doe Arnold Curls, werkt goed voor mij.

Als men de anatomie van de biceps kent dan zal voor een ieder duidelijk zijn dat het geen fluit uitmaakt welke oefening je doet. De biceps trekt je onderarm naar boven, niet meer en niet minder. Al die fancy oefeningen kunnen motiverend werken ivm de afwisseling, maar uitmaken doet het niet.

Als men de anatomie van de biceps kent dan zal voor een ieder duidelijk zijn dat het geen fluit uitmaakt welke oefening je doet. De biceps trekt je onderarm naar boven, niet meer en niet minder. Al die fancy oefeningen kunnen motiverend werken ivm de afwisseling, maar uitmaken doet het niet.

Haha wat een onzin :roflol:

Terug
Naar boven