XXL Nutrition

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

Bam!
Lekker licht gebankt, maar die triceps extensions zijn wel sterk vind ik.
Liggend neem ik aan.
Ik moet toch wat zeggen om een abo te nemen éh..?
Wel mooi dat je op de eerste pagina van je nieuwe log gelijk wilt vechten! :roflol:

Seated, had het er inderdaad vergeten bij te zetten. Thanx!

Lekker liggen pompen gisteren! En die 1-Arm Extensions zijn retarded. :D

Thank you.

Hmm okay, I gotta give it to you, daar heb je wel een punt!
En wat sfeer betreft.. Ja ik kan wel goed inzien dat mensen dat hebben, en daarom die minuut eraan zit..

Zelf ben ik niet zo wat dat betreft en altijd straight to the point.. Misschien kortzichtig.. I don't know :)

Excuses! Desalniettemin alsnog een beestenprestatie hoor ;)

Het kwam inderdaad een beetje kortzichtig over, maar goed. Je hebt in ieder geval een eigen mening.. laten we het daar maar op houden, hehe. Thanx btw.

Seated vind ik ze een stuk "retarder" dan liggend!
Sterk man.

Dat zijn inderdaad dikke extensions met dikke dumbbells.
Die sterke triceps zullen ook wel bijdragen aan je bench.
No shit sherlock.

Volgens de "Muscle & Fitness" is Bench Press een borst oefening, dus sterke triceps zullen daar weinig aan bijdragen denk ik.

Volgens de "Muscle & Fitness" is Bench Press een borst oefening, dus sterke triceps zullen daar weinig aan bijdragen denk ik.

Dus ook niet in de lockout?Got you there Hummer.En kom nu niet af met een exotisch artikel.Got you!

Hmm okay, I gotta give it to you, daar heb je wel een punt!
En wat sfeer betreft.. Ja ik kan wel goed inzien dat mensen dat hebben, en daarom die minuut eraan zit..

Zelf ben ik niet zo wat dat betreft en altijd straight to the point.. Misschien kortzichtig.. I don't know :)

Excuses! Desalniettemin alsnog een beestenprestatie hoor ;)

moe je nu nie komen slijmen...blijf dan in je wiseguy rol..nu ben je gewoon een fugazy!

No Mo' bullshit!

Leuk log, heel sterke lifts (bench, say wut). Ruben volgt.

jah toch, die internet hero's ook altijd...als je ze in het echt ziet..zitten ze in een hoekje zich te schamen..is niet erg een grote bek, maar heb em dan altijd! kom niet met 3 verschillende standpunten/meningen/karakters verdeeld over 3 posts..dat zijn vaak de figuren in films, die verdwijnen in kofferbakken..

• Topic Starter Topic Starter
Misschien is een gesloten log toch een beter idee met al dat gespam hier.

jah toch, die internet hero's ook altijd...als je ze in het echt ziet..zitten ze in een hoekje zich te schamen..is niet erg een grote bek, maar heb em dan altijd! kom niet met 3 verschillende standpunten/meningen/karakters verdeeld over 3 posts..dat zijn vaak de figuren in films, die verdwijnen in kofferbakken..

Ik heb ook inside intel van deze troll...need ammo??:D

moe je nu nie komen slijmen...blijf dan in je wiseguy rol..nu ben je gewoon een fugazy!

als iemand zegt in zn sig. SQ 120 kg ( wil niet hoger) dan is meer ammo niet meer eerlijk volgens de Wet der Oorlogvoering:D

Allemaal bullshit :)
Ik heb nooit gezegd dat dit lifts niet goed waren ofzo hoor, mijn mening is onveranderd.

Plus, Troll ben ik zoiezo niet :) Dus no worries.

Buiten dat ''WIl niet hoger'' verhaal is puur omdat mijn kniën kapot zijn :)

Kthnx. Bye.

jammer dat het "als je nog geen 100 kilo benched dan..."-verhaal net niet aan de orde is

vriend, die knaap drukt 190, als je die lift ook nog es gaat afzeiken..dan moet je echt met iemand praten erover...ik heb et over je hele negatieve benadering met gelijk allerlei shit afkeuren..intapen, en voorbereiding enzo..hoort er ook bij..sterker nog is essentieel! en geeft een breder beeld van de beurt/wedstrijd..

daar heb ik et over..en dat is geen bullshit tenzij je zegt dat ik die tekst van je hallicuneer, want dat is gewoon toughguy spelen, terwijl je een chingboy bent..nie erg mattie..hindert niks..maar kom daarna niet sweet doen..dan valt je doek

vriend, die knaap drukt 190, als je die lift ook nog es gaat afzeiken..dan moet je echt met iemand praten erover...ik heb et over je hele negatieve benadering met gelijk allerlei shit afkeuren..intapen, en voorbereiding enzo..hoort er ook bij..sterker nog is essentieel! en geeft een breder beeld van de beurt/wedstrijd..

daar heb ik et over..en dat is geen bullshit tenzij je zegt dat ik die tekst van je hallicuneer, want dat is gewoon toughguy spelen, terwijl je een chingboy bent..nie erg mattie..hindert niks..maar kom daarna niet sweet doen..dan valt je doek

Wrong, in mijn post staat niet dat die 190 niet indrukwekkend is :) Dus als ik dat later zeg, is er geen doek gevallen :)

Even zien wat zei je nog meer in je rant? Ok ff kijken.. Oh ja! ''SHit'' afkeuren, intapen etc.. Nee hoor! dat zei ik niet, en voorbereiding keur ik ook niet af hoor :) intapen is in vele zaken juist goed, in dit geval ook met zo'n gewicht... Wat ik afkeurde was de eerste minuut van de video waarin weinig gebeurd en zoals ik daarna al zei ''Ik ben meer straight to the point'', en wou liever die presses zien..

Ik beschouwde de voorbereiding en intapen, al als vanzelfsprekend :)
De reactie van hemzelf, ging over de sfeer etc.. En daar gaf ik em dan ook weer een punt..

Wederom geen doek gevallen, en niets anders gezegd dan mijn mening :)
(Stukje eruit gehaald, heb geen zin in dit geouwehoer.)

Doe niet zo hypocriet en gedraag je als een volwassenen.
niemand hoeft het met jou, mij, de topic starter of wie dan ook eens te zijn.. Prima toch?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven