AndroidHealthClinic

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

Dat is overrated man tegenwoordig gaat het om de kilo's op de Standing Calve Raises ;)

En om jou een plezier te doen :) Signature is nu leeg, want mensen hier denken alleen maar dat ze stoer moeten doen door anderen naar beneden te halen.. zelf laat je ook geen **** zien.

Good day, laatste post in this topic :)

gaat ie zn sig ook weghalen,,sjongejonge wat een straight to the point tough guy ben je ook, whatup met die 80.000 smileys??..maar ik geloof wel dat je een lieverd bent hoor..its okay..

topicpersoon willem of Itastallion..verwijder al mn bullshit maar hoor..khad vandaag ff geen leven en wou met bicepnoob in discussie..Lata!

• Topic Starter Topic Starter
Ok, zo is het inderdaad welletjes geweest. Vanaf nu liefst alleen nog trainingen hier. :)

gaat ie zn sig ook weghalen,,sjongejonge wat een straight to the point tough guy ben je ook, whatup met die 80.000 smileys??..maar ik geloof wel dat je een lieverd bent hoor..its okay..

topicpersoon willem of Itastallion..verwijder al mn bullshit maar hoor..khad vandaag ff geen leven en wou met bicepnoob in discussie..Lata!

Vandaag?

hahaha hou op job, anders word willem boos

Die is al boos op me omdat ik ofwel over zijn zusje begin ofwel over zijn obsessie omtrent zijn taille/abs.

of zijn obsessie voor Itastallion....

willems zusje is dan ook wel echt kk lekker

Full Body?
Ferme Borsten?
Friet Bakken?

wat wat wat? fb?

• Topic Starter Topic Starter
Bende eikels. :roflol:

Ita kan beter zelf een nieuw log openen want dit log is nu een grote faal en dat gun ik zo'n beest als Ita niet. :Trololol

Succes met je trainingen Ita!

zoiets?:
eikels.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

oke, hier:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi log!

Hahah :roflol:
Erwin heeft weer te veel tijd!

hahaha starter, jij moet echt op de brandstapel hahaha

Mooi overzichtelijk log, succes!

Terug