MuscleMeat

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

ach jongens, beetje post workout lachen is goed voor herstel. nu verlaat ik dit logje, ik wil sowieso ita niet boos maken + zen trainingen zijn eigenlijk wel vet om te volgen.

kankerhomo's.

Reported.

Only on DBB :D

Klein weekje niet getraind, overal pijntjes, vooral pecs voelden niet chill. Nu alles stabiel, zal in de loop van de week mijn trainingsschema voor de komende tijd posten.

LB

Paused olympic squat:
2x10x62,5kg
3x102,5kg
3x132,5kg
3x152,5kg
3x172,5kg(pr)
3x192,5kg(pr)

Front fullsquat paused:
1x60kg.. pijn in linker pees, gestopt.

Standing gluteus- 6x10
45deg hyperext ss close stance goodmornings- 4sets
Decline abs- 3x12

Comment: Jammer bij de zware sets geen last van mijn pezen, schoot er ineens in bij de front fullsquats.. zal morgen wel weer goed zijn, heb het wel vaker. Bw: 96kg. Zit deze week op 4000kcals.

..

Laatst bewerkt:
nice squat pr's man

• Topic Starter Topic Starter
Die Squat is nice. Welke pezen heb je juist last van?

Ik weet niet of je nu precies hetzelfde had als ik maar buiten een lange periode rust om en een aantal supplementen (zoals je toen zei), heeft quads en hamstrings rekken (zo'n 5 keer per dag) mij heel veel geholpen. Ik had een behoorlijke disbalans qua flexibiliteit tussen quads en hamstrings en bovendien heb ik het idee dat door te rekken de spanning op de pezen minder wordt.

Nice squats verder.

he kankerhomo, mooie skwats

harde shit inderdaad... zo zie je maar weer, gains op je presses = gains op je LB

lees vanaf nu stiekem mee ...

Nette squat

Thanks.

Die Squat is nice. Welke pezen heb je juist last van?

Ik weet niet of je nu precies hetzelfde had als ik maar buiten een lange periode rust om en een aantal supplementen (zoals je toen zei), heeft quads en hamstrings rekken (zo'n 5 keer per dag) mij heel veel geholpen. Ik had een behoorlijke disbalans qua flexibiliteit tussen quads en hamstrings en bovendien heb ik het idee dat door te rekken de spanning op de pezen minder wordt.

Nice squats verder.

Thanks, kniepezen. Ik heb inderdaad het zelfde probleem, zal het eens proberen. Binnenkort in ieder geval weer beginnen met suplementeren.

Vandaag:

Bench paused:
5x3x120kg

cg incline bench paused:
10x60kg
3x10x100kg

Incline tate ext, paused:
8x22kg
8x26kg
8x30kg
3x8x34kg

OH rope ext- 4x10
Cable side raises- 3x12, 2x10
Seated side raises- 4x12(slow ecc)
Machine flyes- 3x12 light
Dumbbell press- 3x12 light
Rope pushdowns- 3x15 light

Comment: Voelde mijn pec nog wel, rustig opbouwen weer. Volume gaat omhoog, ga nu 6x per week trainen. Indeling post ik wel wanneer mijn internetverbinding stabiel is... lol.

Back, biceps

Seated cable row:
15x60kg
15x80kg
3x15x100kg

High row- 5x10(k*toefening)
Lat machine- 5x15(slow ecc)
Lat pull down wg- 2x12/ reverse grip- 2x12

Bent over laterals- 4x10x14kg
Face pulls- 3x15

Incline db curl:
8x22kg
8x26kg
8x28kg
6x30kg

Concentration curls- 3x10
Rope hammer curls- 4x12
Machine curls- 15/13/9/7... no more..
Reverse barbell curl- 3x20 empty bar(thumbless)

Comment: Groter is beter. Misschien meedoen met de contest... Nog even een lekkere strakke boxer kopen.. en olie.. veel olie.

olie lijkt me een goed plan. btw, doe jij eigenlijk wel is wat voor je rotators?

Abbo op Ita!
200 is al in zicht zie ik

Klinkt als een leuk leerzaam logje.
Wel verdomde sterk die 100 kilo voor reps.

Voorlopig volg ik je,succes met je doelen.

Terug
Naar boven