Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Vermaak je je? Ik vermaak me optimaal.Wat doe jij op zo'n feest nu de hele tijd? Ik loop de hele avond loop ik rondjes en ik ehhh, loop rondjes, ik loop alleen maar rondjes, kom iedereen tegen, blijf rondjes lopen, elk rondje is anders. Uren lang loop jij rondjes? Ik loop uren lang rondjes, verbaasd je dat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
Haha echt ver heen hoor :D

Animal heb je wat updat van de IO op halve tabje?
Hoe voel je, wat voel je en gewicht?

• #1.944
Ik heb vandaag een halve genomen. Voel me nu wel slap, beetje licht. Alsof ik te weinig zouten in mijn lichaam heb. Veel drinken iig.
Gewicht heb ik nog niet gekeken. Zal ik morgen even doen!

hoe is je hongergevoel?

• #1.946
Nul haha :D

wahahahaha,lache

• #1.948
Zit nu een beetje pom te eten. Verjaardags restantje, maar nou niet omdat ik honger heb.
En er was nog wat plaurie, maar meer heb ik niet naar binnen gekregen, behalve yoghurt met ananas vanochtend...

Tis eigenlijk dus best heftig al op een halfie?

• #1.950
Tis eigenlijk dus best heftig al op een halfie?

Ja op een halfie gaat het wel beter als op die hele, maar het was niet zo raar dat het heftig was...
Had gewoon ineens een enorme buik aanval gister. Is misschien klein virusje geweest. Daarom voelde ik me zo raar!
Heb gister zoveel krampen gehad en vocht uitgescheten dat ik echt verschrikkelijk slap was vandaag met trainen.
Dus daar lag het gewoon aan ;)

Ja heb het ook gehad,ook erg fijn als je op keto zit en je dus vol vette troep zit ,...gatver

• #1.952
Ik maar denken dat het over was gister.
Vanaf 6u begon het gewoon weer. Zoveel vocht weg dat ik gewoon mijn aderen nog beter zag op sommige plekken leek leek het wel haha.
Weer aan de loperamide en domperidon om het te kalmeren al hielp het gister bijna niet.
Ik heb nog nooit met zoveel angst een poepje gelaten whahaha :D

Dat is juist niet goed bang zijn, gewoon laten lopen die poepjes inhouden is niet goed. Weet je zeker dat het geen laxeer tabletten waren? Van een halve loop je ook leeg.

Dat is juist niet goed bang zijn, gewoon laten lopen die poepjes inhouden is niet goed. Weet je zeker dat het geen laxeer tabletten waren? Van een halve loop je ook leeg.

Nou ik heb liever dat hij ze inhoud als ie dichtbij mij is! Werd vanochtend al wakker met een schattige, spinnende kitten die zich onder mijn kin probeerde te wurmen terwijl ze steeds foefjes liet :rolleyes: Laat staan Boor's foefjes....

• #1.955
Whaha ja echt hoor! Gelukkig stond ik vanochtend beter op dan afgelopen 2 dagen. Ben nog wel beetje slap van vocht en zout verlies, maar dat ik het ergste niet!
Beetje bouillon en wat dingen waar mijn maag eigenlijk niet van slag kan raken en dan hoop ik dat het weer weg is.
Had gister getraind, maar was echt te slap om goed te kunnen presteren. Daar werd ik alleen maar ellendiger van...

dus even beetje bijkomen, dan kunnen we er weer goed tegen aan.
Heb me net nuchter gewogen, 93.0kg. Dus dat kan door het griepje zijn, maar vanaf dit gewicht zorgen dat ik nog meer goed kan zakken en ook in vet percentage!

Ik heb me afgerlopen donderdag ziek gemeld,heeft tot maandag geduurt.

Maandagavond was mijn maat mijn computer ant fixen...liet ik een scheet......pyjamie vol

• #1.958
Ik heb me afgerlopen donderdag ziek gemeld,heeft tot maandag geduurt.

Maandagavond was mijn maat mijn computer ant fixen...liet ik een scheet......pyjamie vol

Hehe heeft ie een extra virusje gedownoad soms? En heeft ie zijn usb stickje erin gedaan :D:D

Geweldig log dit!
Hoe lang ben je van plan ION te nemen?

Ik zal mijn stikje in jou steken

Terug
Naar boven