Deze dnp is zwaar!
Heb hem nu na een paar dagen afgezworen, heb best wel wat heavy dingen gedaan, maar dit slaat echt ****ing alles.
Helemaal leeg van binnen, verschrikkelijk hijgen, zelfs van praten hijg ik mezelf helemaal de t*fus!
Was gisteren al beetje raar in mezelf, raar zweten, buiten adem van werkelijk alles, extreem moe, veel slapen...
Vandaag dus al helemaal!
Zie er ook een beetje vochtig uit, dus neem aan dat het dnp effect goed erin zit.
Het maakt niet uit hoe koel ik lig, ik zweet!
Heb dus tot vandaag aan toe 3 caps (600mg crystal) genomen en hou het dus bij vandaag.
Ik neem 10x liever Clen dan nog een week dnp.
Toen MP dus met die eerste batch kwam dacht ik, heavy maar meer niet.
2e batch was een misser, maar geloof me, voor wie deze gaat gebruiken kijk ALSJEBLIEFT uit!!
Deze is echt zwaar, wat ik eerder al zei: 3x is scheepsrecht en dat is ze nu echt gelukt.
Lees deze laatste post aandachtig en ga niet argeloos nemen omdat je wel wat gewend bent!
Dit is the real shit!!!
Gegroet!
---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kan je beetje verwachten, de bijwerkingen zijn niet min :KOOP DNP
DNP, 2.4-dinitrofenol, werd eerst geïntroduceerd aan de bodybuilding wereld in recente 1990' s door Dan Duchaine. Vóór dat, niettemin, heeft DNP in interessante geschiedenis gehad: Het is gebruikt als kleurstof, fungicide, herbicide en insecticide. Het is zelfs gebruikt als explosief het een alternatief aan TNT was. In 1930' s het ook als het op dieet zijn hulp werd gebruikt. Het kennen van dat alles, it' s logisch om te veronderstellen dat DNP zeer gevaarlijk kan zijn indien zorgeloos gebruikt.
Ongeveer DNP
DNP put de niveaus van ATP in de spieren uit. ATP is het deel van de cel die energie draagt en voor de overleving van de cellen vereist. Wegens de uitputting, moet het lichaam harder werken om meer ATP te produceren. In eenvoudige termen, heft DNP body' op s de temperatuur en het metabolische tarief â& euro zullen het „lichaam meer energie gebruiken in wat het doet.
Bijwerkingen van DNP
Zoals voordien vermeld, is DNP een gevaarlijke substantie. Het kan blindheid en andere visieproblemen en extreme temperaturen (zelfs zo zoals veel 104 graden of hoger die hersenenschade) veroorzaken kunnen veroorzaken. Het is zelfs de gemelde doodsoorzaak een paar â& euro geweest een „overdosis van slechts vier keer het geadviseerde bedrag dodelijk is. De dagelijkse opname van DNP kan metabolisme verhogen langs zo zoals veel 50% die ongeveer é é n pond vet kan branden elke dag. Wegens dit verhoogde metabolisme, kan DNP gewichtsverlies bevorderen. Eerst, zal het lichaam opgeslagen vet gebruiken helpen de extra nodig energie goedmaken. Het verliezen van vet is een goede zaak, maar de bijwerkingen van deze verliesbehoefte aan zorgvuldig onderzocht en v3o3or gebruik onthuld. Er zijn andere dingen die wegens deze nodig energie, nochtans happed. Uw lichaam werkt harder om deze nodig energie, zo you' tot stand te brengen ll sneller vermoeid gevoel. Uw duurzaamheid zal ook verminderen. Andere gevaarlijke gevolgen voor het lichaam omvatten een verhoging van ademhalingstarief, het dik maken en het vertragen van het bloed en de stijgende zuurstofconsumptie door de longen. Voeg samen deze drie gevolgen toe en uw hart en hartsystemen zullen moeten harder werken om het nodig bloed aan de spieren te krijgen. Voor atleten, is dit geen goed nieuws. De prestaties zullen waarschijnlijk lijden wat tot DNP een slechte keus voor het uitvoeren van atleten maakt.
Het gebruiken van DNP
Het gebruiken van DNP, zelfs onder strikte regimes helpen de negatieve bijwerkingen verminderen is niet alleen als gemakkelijk als " using" de steroïden. Er zijn eveneens andere overwegingen. Eerst en vooral, it' s belangrijk om koolhydraatopname omhoog te houden. Sinds mensen die Dnp- rapport het hunkeren naar carburatoren, dit shouldn' hebben gebruikt t te moeilijk is. Het lichaam op DNP brandt carburatoren snel, zodat is het eten van hen na trainingen een goed idee. Bovendien, zou de wateropname tot rond twee gallons per dag moeten zijn. Dat, samen met een multivitamin en een energie de supplementen lager het risico van bijwerkingen zullen helpen. Sleutelwoorden: Koop DNP, koop Dinitrofenol, koop 2.4-dinitrofenol, DNP Vet Verlies, het Verlies van het Gewicht van het Dinitrofenol, DNP, Dinitrofenol, DNP voor Verkoop, Dinitrofenol voor Verkoop
[Link niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------
Gezellig weer met zo`n doodshoofd erop die je aan blijft staren heheehehe