AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Ooohh training overslaan deed ik wel, maar dan haalde ik het een dag later in. Slecht eten merkte ik af en toe wel, dan at ik alleen een kwark ofzo. En kroeg in duiken doe ik sowieso niet, ik ben anti-alcohol en anti-soft/harddrugs.

Maar je krijgt idd wel meer het idee van: 'Ach, ik heb nog 10 weken, ik groei toch wel haha!"

heheheh anti alcohol en anti sofharddrugs.......wij zijn de grootste junks gappie

Ghb of alcohol is enige wat ik doe af en toe

Maar je krijgt idd wel meer het idee van: 'Ach, ik heb nog 10 weken, ik groei toch wel haha!"

haha ja precies! kan nu echt niet dagelijks voor 20Euro bij de mac vreten met als enige nadeel beetje bloat!

Als ik dat nu een week doe ben ik echt een papz*k

zeker van supplementen verkooper? elke shake is extra kcal! extra kcal kan extra vet betekenen, kan wel degelijk schaden

nou weet ik verdomme echt niet meer waar ik het gehaald heb maar ik heb de tekst nog op mijn computer staan en dat is deze:
DIET
VERY simple. Very important that you try to get as
close to 500g of protein per day. Easiest way to do
that is to have a whey protein shake in water with
every meal. Fats and carbs don't matter. Calories
don't count, macro nutrients (protein, fat, carb) do.
If you get to add fat on, just cut out the fats and
keep your carbs bellow 300g/day. That's all it is!
Very simple, but hard to stick to, so not many people
get results. On gear, the more protein you eat, the
more you grow. Is as simple as that. Gear maximises
protein synthesis.

On gear, the more protein you eat, the
more you grow. Is as simple as that. Gear maximises
protein synthesis.

Hmm. mischien wel weer een idee! om max proteine te gaan eten! heb dit vroeger ook zo gedaan, at minstens 5 bakken kwark per dag, dat was al 250gram eiwit! mischien niet de beste bron, maar was cheap en makkelijker dan steeds een shake maken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.405
Alleen is zoveel kwark (sowieso lactose bij mij) een aardige ruft-trigger!

open dit schema eens zie de link dit heb ik gekregen van een begeleider die de toppers aan het begeleiden is in Nederland ook High Proteine en laag in KH ;

Alleen is zoveel kwark (sowieso lactose bij mij) een aardige ruft-trigger!

Lekker Boris hehehehe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fart.jpg

Bijlagen

• #1.407
Vandaag de 1ste borst dag gehad van de 2 die ik doe per week.

Flat bench
8x80
8x90
8x100
8x110
6x115

Flyes
8x18
8x20
8x20
8x20
8x20 even niet zwaarder want had vorige week erg diep laten zakken en voel dat aan mijn rechterschouder..

Cable cross
8x25
8x25
8x25
8x30
8x30 ook even beter voor de schouder, maar daarintegen wel buik goed in, borst omhoog en goed voorover hangen om lekker die spier aan te spannen.

Voelde wel erg lekker om even wat lichter te trainen, maar wel een flinke rek in de borst te hebben.
Morgen is de schouder niet nodig, want dan trainen we benen en donderdag komen ze weer aan bod.

Nog steeds zo rond de 100kg, maar wil toch nu al gaan dieeten.
Het gaat al niet snel bij mij en wil lekker de tijd nemen om er goed bij te komen staan.
Vandaar wat weken eerder dan gepland.

Heb net snel 1 foto genomen, maar er komen er meer als ik weer wat buffer sta.

Laters!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Buff kerel! Ben echt benieuwd hoe jij er bij gaat staan op een procentje op 8 à 10.

Harde trainingen, en je gaat nog steeds lekker vooruit :thumb:

Maar ff een kritische vraag, ik dacht dat jij podium aspiraties had, of ben ik niet meer up-to-date? Want in dat geval, is die instelling van 'ik hoef nu niet zo hard want ik groei toch nog wel 10 weekjes' best wel ****ed up

Buff ! netjes kerel flinke armen --->:thumbs:

• #1.411
Harde trainingen, en je gaat nog steeds lekker vooruit :thumb:

Maar ff een kritische vraag, ik dacht dat jij podium aspiraties had, of ben ik niet meer up-to-date? Want in dat geval, is die instelling van 'ik hoef nu niet zo hard want ik groei toch nog wel 10 weekjes' best wel ****ed up

haha heb je wel alles gelezen over die instelling?

• #1.414
ja lekker man! Bruin met goud, doet het altijd goed hehe :D

Armen nu koud zo'n 45cm, dus nog even verder de kuur in en warm zullen ze die richting opgaan hoop ik ;)

Ben ook maar 1.74cm...

ja lekker man! Bruin met goud, doet het altijd goed hehe :D

Armen nu koud zo'n 45cm, dus nog even verder de kuur in en warm zullen ze die richting opgaan hoop ik ;)

Ben ook maar 1.74cm...

meen je dat nou? ik heb 46 koud maar jij lijkt me echt veel buffer dan ik..maargoed..ik weet het ook niet.

succes verder bro! gaat lekker.

waarschijnlijk door zijn lengte dat vult veel beter en oogt daardoor veel bruter.

Ik heb dezelfde maat armen alleen ik ben 1,95 lang mijn armen moeten echt wel +50 zijn wil het er een beetje beestig uit zien.

• #1.417
misschien komt het ook door de pose?

Damn kerel hoe kan in vredesnaam iemand van jou houden ...brrrrrrrrrrrrrr

Flink buff alweer, zeker vergeleken met die laatste pics van toen je op DNP zat.

Succes verder :thumbup:

Terug
Naar boven