JohnnybGood
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo is dat, 105 kg plat op de borst is niks mis mee!!Ik vind je bench echt niet zo slecht zoals jij het omschrijft Boris.
Gaat weer lekker gozer lukt het ook een beetje om goede voeding te eten de laatste tijd?
Zo is dat, 105 kg plat op de borst is niks mis mee!!
Ey beesje, krijg ik mn armen nog wel om je heen als ik je weer zie?

Ik vind je bench echt niet zo slecht zoals jij het omschrijft Boris.
Gaat weer lekker gozer lukt het ook een beetje om goede voeding te eten de laatste tijd?
102kg en wil even bouwen tot tussen de 105/110kg 
Zo is dat, 105 kg plat op de borst is niks mis mee!!
Zeker
Hier op dit forum wordt gepraat net of 100kg benchen niks is. Eerst zien dan geloven
Je bent je naam nog steeds waardig Boris! Grote poten man.
Armen ook goed trouwens

En dan begint nu eigenlijk pas de buffheid net te komen en de test kickt net in... Heerlijk
Vanavond 2e tren inject, dus over een week of 4 gaat die tren ook knallen!
Welke sides merk jij van tren heb jij ook wel last van slecht slapen boris?

, kan zelf ook wel wat vet missen op het moment ,maar als ik je bevindingen lees erover,is het geen goedje voor mij hehe.Ik vind je bench echt niet zo slecht zoals jij het omschrijft Boris.
sorry maar reppen met iets meer dan 100 kg behoort tot de f**got categorie als je al zoveel chemisch spul in je lichaam hebt gepompt.
misschien als warmup, maar ik zou me sowieso niet serieus nemen mocht ik zo iets posten.
! Ook gelijk het bestempelen als f**got categorie....damn ben je nou echt zo kortzichtig?sorry maar reppen met iets meer dan 100 kg behoort tot de f**got categorie als je al zoveel chemisch spul in je lichaam hebt gepompt.
misschien als warmup, maar ik zou me sowieso niet serieus nemen mocht ik zo iets posten.
de grootste f**got's zijn helden die dit alleen achter de computer durven te zeggen en in real live a b*ch zijn
)Ik kan me herinneren dat je al eens de 200 gebenched hebt.