Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Ey beesje, krijg ik mn armen nog wel om je heen als ik je weer zie?

Ik vind je bench echt niet zo slecht zoals jij het omschrijft Boris.
Gaat weer lekker gozer lukt het ook een beetje om goede voeding te eten de laatste tijd?

Beeeeeeeest !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.466
en nog pics die er aan komen ?

Zeker gozer, heb er ff 1 geschoten gister.

Ey beesje, krijg ik mn armen nog wel om je heen als ik je weer zie?

Tuurlijk John! Wij knuffelen toch altijd ff gozer :D

Gaat weer lekker gozer lukt het ook een beetje om goede voeding te eten de laatste tijd?

Yoo Xtra! Thanks man, en gaat zeker lekker! Goede voeding gaat ook beter. Vreet grotere maaltijden en ben even niet bezig met vetafbraak. Wil niet persé aankomen, maar ben toch wel goed bezig met bouwen.
Mis nog goede borst en schouder massa en vet is er sneller af als dat er goede spiermassa bij komt ;) 102kg en wil even bouwen tot tussen de 105/110kg :D

Zo is dat, 105 kg plat op de borst is niks mis mee!!

Altijd goed om te horen!

Zeker
Hier op dit forum wordt gepraat net of 100kg benchen niks is. Eerst zien dan geloven

Ja dat is ook zo, tis zwaar genoeg. Zal anders wel even een filmpje maken.
Er werd al vaker gezegd 'Animal kan niet banken' enzo, maar ook dan wel even leuk om te zien dat de uitvoering dan echt goed verbeterd is!

Hier dan ook even de foto die ik gister heb gemaakt samen met de update van het trainen.

Flat bench
8x90
8x100
8x100
8x105
8x105

Flyes
8x22
8x24
8x26
8x28
6x30

Cable cross
8x25
8x30
8x35
8x40
8x40

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je bent je naam nog steeds waardig Boris! Grote poten man.
Armen ook goed trouwens

• #1.468
  • #1.470
brute foto, complimenten borst weer vooruit piek in bicep beter.
je gebruikte een ander borst schema maar is idd bij jou blijkbaar beter want met deze pose zie je bij veel gasten hun borst niet meer (zou wel beter te beoordelen zijn zonder shirt maar goed zie het aan je overloop van schouders naar borst.

Of anders gezegt huge mofo :D

ben benieuwd als je zo doorgaat hoe het over een jaar er uit ziet.

Nieuwe mister olympia :)

GVD.. wat een pl**ris Log , ben begonnen om half 1 vannacht met lezen ,nu een nacht verder en een pakkie shag er door heen :D

Zonder gekheid, respect kerel!
Duidelijk en eerlijk ,hou ik wel van!
Ga je volgen ,ben benieuwd wat de komende maanden je gaat brengen.

Vind alleen die DNP enge shit man :angstig:, kan zelf ook wel wat vet missen op het moment ,maar als ik je bevindingen lees erover,is het geen goedje voor mij hehe.

Keep up the nice work! :thumbs:

sorry maar reppen met iets meer dan 100 kg behoort tot de f**got categorie als je al zoveel chemisch spul in je lichaam hebt gepompt.
misschien als warmup, maar ik zou me sowieso niet serieus nemen mocht ik zo iets posten.

sorry maar reppen met iets meer dan 100 kg behoort tot de f**got categorie als je al zoveel chemisch spul in je lichaam hebt gepompt.
misschien als warmup, maar ik zou me sowieso niet serieus nemen mocht ik zo iets posten.

Wat een opmerking weer. Als je roids hebt gebruikt ben je in 1 keer een monster wat 150 kan banken ---> goede logica :roflol:! Ook gelijk het bestempelen als f**got categorie....damn ben je nou echt zo kortzichtig?
Misschien heeft iemand wel last van zijn schouders. Denk niet zo zwart of wit... Wat een onzin weer allemaal zeker weer iemand die nog nooit een spuitje heeft gezien,

de grootste f**got's zijn helden die dit alleen achter de computer durven te zeggen en in real live a b*ch zijn

• #1.476

Bodybuilding is reps. Jammer voor je. Ik zeg toch ook niet dat je een vetvretende 1RM poot bent?

de grootste f**got's zijn helden die dit alleen achter de computer durven te zeggen en in real live a b*ch zijn

+1 allemaal die e-hero's de laatste tijd.

Wel weer een perfect voorbeeld hoe naïef mensen zijn, en vooral m.b.t. AS.
1 spuit maakt je nog geen god. (10 ook niet trouwens:D)

Goed te horen dat je weer serieus ermee bezig bent Animal, vind je log altijd leuk om te lezen. Vooral vanwege de grote no nonsense factor!:thumbs:

hahahha ja altijdleuk om te lezen...

brute pic trouwens

gauw weer een upgrate denk ik.
ben benieuwd over een paar weken
succes

Ik kan me herinneren dat je al eens de 200 gebenched hebt.

Edit dat was die maat van je.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven