MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Neeee geen 200 haha! Top was 1x160 schuin en nooit plat! Begrijp ook nooit dat dat soort mensen altijd denken dat je van anabolen no matter what over de 150 lachend ligt te banken en met je andere hand tegelijk eet of spuit ofzo.

Erg typisch altijd dat mensen zo kunnen reageren over mensen die kuren, terwijl het andersom niet zo is. Je hoort ons niet zeggen 'wat een kneus, jij kuurt niet eens!' Maar goed, als je zo kortzichtig bent als Silentio, kan je natuurlijk ook niet anders...

Ik hecht ook totaal geen waarde aan een ik-bank-200kg e-status. Ik bank wat ik bank, groei lekker en ben lekker naar eigen tevredenheid bezig. Wat wil ik nog meer?

eerlijk is eerlijk.....boris is een fagot,en heeft grote voeten

de grootste f**got's zijn helden die dit alleen achter de computer durven te zeggen en in real live a b*ch zijn

Inderdaad, en ze liegen de helft er ook nog bij. Schijt hekel aan zulke mensen, kwam vorige week weer zo'n dwaas tegen, ging tegen mij tekeer in de auto, middelvinger omhoog helemaal gek die kerel. Ik naar hem toe op het raampje getikt en hem netjes gevraagd wat hem mankeerde; sukkel zat helemaal te stotteren en zei; niks niks. Echt waar, achter gesloten deuren grote bek hebben, maar in real life bagger schijten.

Heb gewoon respect voor animal, moet zelf weten wat ie met zijn lichaam doet, hij is eerlijk en valt anderen er niet mee lastig. Succes kerel

Welke maat heb je dan Boor? Of heb je platvoeten? :D

Ik hecht ook totaal geen waarde aan een ik-bank-200kg e-status. Ik bank wat ik bank, groei lekker en ben lekker naar eigen tevredenheid bezig. Wat wil ik nog meer?

Je bent ook geen powerlifter, meer is absoluut niet beter ofzo.

Welke maat heb je dan Boor? Of heb je platvoeten? :D

Respect voor mensen met grote voeten he (mijn voeten meten een stuk meer dan jou biceps:p)

• #1.486
Haha hoe weet je dat zo zeker? Heb maat 45/46 dus weet het zo net nog niet haha!

Dat is weel heeeeeeeeeeel groot hehehehehe

Ik own je met maat 49;)
Maarja ik moet toch die 203cm in BaLanZzZzZ zien te houden

• #1.489
Haha hoe weet je dat zo zeker? Heb maat 45/46 dus weet het zo net nog niet haha!

Neeee geen 200 haha! Top was 1x160 schuin en nooit plat! Begrijp ook nooit dat dat soort mensen altijd denken dat je van anabolen no matter what over de 150 lachend ligt te banken en met je andere hand tegelijk eet of spuit ofzo.

Erg typisch altijd dat mensen zo kunnen reageren over mensen die kuren, terwijl het andersom niet zo is. Je hoort ons niet zeggen 'wat een kneus, jij kuurt niet eens!' Maar goed, als je zo kortzichtig bent als Silentio, kan je natuurlijk ook niet anders...

chill bro, ik wou me gewoon even verzetten tegen het typische hielengelik in de logjes. bekijk het zo: echte BB maatjes schelden elkaar de huid vol in de gym, daarvan worden ze bigger, better and stronger.

net je pics bekeken...

zeer nette fysiek heb jij bro.

• #1.493
thank you, thank you!

• #1.494
Hehe, vandaag ff pimpen met m'n collega'tje in de sportschool op defensie.
Waren daar ramen aan het zemen en kon het niet laten om in de gewichten te hangen.
Had lekker gegeten in de ochtend en om uurtje of 9 was ik lekker fit genoeg!
Dus ff wat apparaatjes gepakt om lekker pumped te staan.
Maar jullie kennen het wel, je komt ergens en mensen zien dat je traint.
Mannen willen dan altijd ff vragen wat je drukt ofzo...

Nou zo ging het daar ook, ik zei nou niet erg veel 110 ofzo in setjes.
Dus even banken hehe en schrok van mezelf :D Heb toch 2x een record gezet!
Had op de platte bank nooit hoger dan 130kg gedrukt en niet erg netjes. Dus geen borst aantikken zeg maar.
Nu zie ik toch dat op uitvoering focussen erg zijn vruchten heeft afgeworpen, want heb vandaag gebankt met alles plat op de borst!

12x95
10x100
6x110
2x130
1x140 (pr)
1x150 (pr)

Dus was daar erg tevreden over.
Nooit opscheppen, maar altijd zeggen: 'Ja hij ging wel lekker vandaag...' :D :D

Gewicht is momenteel nog steeds 102/103kg, maar maandag wil ik toch weer dieet in. Voel ik me beter bij en ziet er altijd beter uit!

Foto's komen er ook wel weer aan, maar heeft nu toch weinig zin.
Die komen gewoon als ik weer wat droger sta. Hoop met een maandje weer wat leuks te kunnen posten!

Yoo laters!!

Je weet wel dat de gewichten bij defensie lichter zijn he pik? :p

Haha nee cool man die PR's. Lekker gevoel is dat he?

• #1.496
Ja mooi! Dan zit je vol adrenaline als de gewichten lukken die je wil pakken ;)

chill bro, ik wou me gewoon even verzetten tegen het typische hielengelik in de logjes. bekijk het zo: echte BB maatjes schelden elkaar de huid vol in de gym, daarvan worden ze bigger, better and stronger.

Je weet gewoon geen reet van bodybuilding. Kan je laten benchpressen met je ellebogen in een andere stand en de stang naar een iets andere plek dan je gewend bent waardoor je de borst veel meer aanspreekt. Je moet alleen ook enorm terug in gewicht. Bodybuilding is niet alleen about weights.....

Je weet gewoon geen reet van bodybuilding. Kan je laten benchpressen met je ellebogen in een andere stand en de stang naar een iets andere plek dan je gewend bent waardoor je de borst veel meer aanspreekt. Je moet alleen ook enorm terug in gewicht. Bodybuilding is niet alleen about weights.....

idd xtrallarge

of hele korte herhalingen dus je borst aantikken en daarna niet helemaal strekken, om spanning op je borst te laten (anders kan je rusten op je triceps en zet net zoals een power lifter je armen opslot.

Hehe, vandaag ff pimpen met m'n collega'tje in de sportschool op defensie.
Waren daar ramen aan het zemen en kon het niet laten om in de gewichten te hangen.
Had lekker gegeten in de ochtend en om uurtje of 9 was ik lekker fit genoeg!
Dus ff wat apparaatjes gepakt om lekker pumped te staan.
Maar jullie kennen het wel, je komt ergens en mensen zien dat je traint.
Mannen willen dan altijd ff vragen wat je drukt ofzo...

Nou zo ging het daar ook, ik zei nou niet erg veel 110 ofzo in setjes.
Dus even banken hehe en schrok van mezelf :D Heb toch 2x een record gezet!
Had op de platte bank nooit hoger dan 130kg gedrukt en niet erg netjes. Dus geen borst aantikken zeg maar.
Nu zie ik toch dat op uitvoering focussen erg zijn vruchten heeft afgeworpen, want heb vandaag gebankt met alles plat op de borst!

12x95
10x100
6x110
2x130
1x140 (pr)
1x150 (pr)

Dus was daar erg tevreden over.
Nooit opscheppen, maar altijd zeggen: 'Ja hij ging wel lekker vandaag...' :D :D

Gewicht is momenteel nog steeds 102/103kg, maar maandag wil ik toch weer dieet in. Voel ik me beter bij en ziet er altijd beter uit!

Foto's komen er ook wel weer aan, maar heeft nu toch weinig zin.
Die komen gewoon als ik weer wat droger sta. Hoop met een maandje weer wat leuks te kunnen posten!

Yoo laters!!

dus as ik het goed begrijp ga jij even trainen terwijl je aan het werk bent Foeiiiii :D maar hij gaat lekker dus ...

• #1.500
Uhm, ja klopt! Haha!

Terug
Naar boven