XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

goedzo :) nu weer knallen

Zou wat dnp nemen als je buiten op die ladder moet staan hahahahaha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.543
Jaja daar ben ik weer! Wat een tijd geleden :D
Was niet echt in de mood om veel te loggen, ben verkouden geweest, alleen maar buiten gestaan in de kou, niet getraind 2 weken. Wel gebulkt, dus gewicht is best omhoog gegaan.. 106kg nu maar zoals alle 'goede voornemens' ga ik maandag wel weer in dieet.
De kilo's worden nu echt te veel, heb veel moeite met lopen in een tempo'tje, trappen lopen en dat word echt ff vervelend nu.
Heb sinds 2 weken wel weer de tren erbij gezet, dus loop nu op 3ml test en 2ml tren en daar hou ik het voorlopig op.

Trainen gaat iig wel weer erg lekker en had redelijk spierpijn na 2 weken niet trainen hehe!
Mazzel weer en ik zal binnenkort wat foto's posten.

update!? ;)

• #1.545
Holy crap! Ja echt man, ben te lui ervoor geloof ik haha!
Nee training gaat weer lekker op niveau. Nog goed buff en loop nu op 750 test en 400 tren.
Het slechte updaten ligt voornamelijk eraan dat we nog steeds maar 1 laptop hebben.
Ik zit in de avond ff erachter en dan ben ik ff snel met het sociale internet leven bezig en dan ga ik alweer naar bed. Dus als ik weer zelf eentje heb, kan ik ook in de middag wat meer en in de weekenden. Via m'n telefoon is ook k*t namelijk!

Gewicht staat momenteel op 106kg en ben aan het zakken nu.
Ik zal ff foto's regelen aankomende week!

Yooo laterss!

Je ziet er top uit kerel, viel mee zeker niet tegen.

beste wensen nog kerel.

Ga je het komende jaar misschien een wedstrijdje meedraaien boris?

Zit je nu alleen op Test en Tren of zet je er ook nog HGH bij? En hoeveel dan?

Mag jij eigenlijk af en toe die spuit in z'n kont rammen?

Jazeker :D

liefde is...

• #1.557
Allereerst sorry voor het belabberde kuurlog boek de laatste paar weken!
Heb de training niet echt goed kunnen doen, omdat ik gewoon even een drukke en ijzige tijd heb gehad :D

Laatst ook een kat gevonden op straat met een ernstige wond aan z'n onderkaak en die hebben we meteen laten hechten, die vervolgens een paar dagen later er weer uitsprong en we dus weer moesten gaan. Aangezien ik veel na werktijd moet doen natuurlijk word het al snel laat en konden we weer niet trainen...
Voeding is er niet echt bij ingeschoten, maar netjes cutten is anders!

Zat er ook wel een beetje mee want eigenlijk buiten onze schuld om kan je niet doen waar je zin in hebt.
Als alles nu goed gaat en zo blijft, kunnen we maandag gewoon weer gaan trainen, cutten en doen waarvoor we zoveel laten en willen laten!
Heb na het zien van Nath haar potje primo ook even tegoed gedaan aan een paar potjes om erbij te nemen zodat ik misschien een beetje kan inhalen. Wil dan voor een ruime 1,5 maand 100/125mg primo caps erbij gaan nemen.

Dus de tussenstand voor nu is weer gericht gaan voor Bodybuilding, de dagelijkse rust laten terugkeren en zorgen dat kat nummer 5 (:D) nu ook goed gaat herstellen haha!

Hoogtepunten uit de kuur tot nu toe:
Flat bench 1x150kg/1x160kg
Incline bench 1x130
Gewicht 108,3 op zijn hoogst ;)

Nu goed zakken, goed groeien en bodybuilding weer laten leven hier thuis!
Latersssss

werd tijd! succes, zie je wel in de gym!

hahaha jezus dat gaat hard met die katten kerel ;) toen ik bij jullie was waren het er 2, nu zijn het er al 5!! :D en 108,3k is ook flink man!

keep up the good work!

• #1.560
Vandaag weer lekker borst getraind. Mooie training, goede uitvoering en lekker gewicht.
Wel gegeten vandaag, maar aardig carbs ed aan het halveren en t*ring dat voel je wel weer ff :D
Nog steeds 105kg en log als de t*ring!

Vanaf zaterdag ga ik weer wat meer bewegen, er word dan Thai Boxing gegeven en ga dat weer beetje voor conditie en verbranding doen. Vechtsporten blijven altijd wel trekken namelijk :D
Dus hou maandag de krant in de gaten, mijn overlijdings bericht kan erin staan na 30 seconden opgewarmd te hebben haha!!

Terug
Naar boven