XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

das die vrouwencursus toch? :D

Vandaag weer lekker borst getraind. Mooie training, goede uitvoering en lekker gewicht.
Wel gegeten vandaag, maar aardig carbs ed aan het halveren en t*ring dat voel je wel weer ff :D
Nog steeds 105kg en log als de t*ring!

Vanaf zaterdag ga ik weer wat meer bewegen, er word dan Thai Boxing gegeven en ga dat weer beetje voor conditie en verbranding doen. Vechtsporten blijven altijd wel trekken namelijk :D
Dus hou maandag de krant in de gaten, mijn overlijdings bericht kan erin staan na 30 seconden opgewarmd te hebben haha!!

Gaat je borst al weer wat vooruit?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.564
Nou ik heb mee gedaan hoor! Was opzich niet erg zwaar qua vecht-training. Dat was min of meer gesneden koek, maar warming up en het laatste kwartiertje buikspieren was zwaar, maar ook zeer breezer gericht vond ik zelf.
Maar ja, je moet uiteraard ook geen BB warming up of wat dan ook verwachten bij dat.
Maar 200 sit-ups, 50x benen omhoog en omlaag, 60 side crunches per kant, 50x cirkels draaien met je benen en dan weer 100 sit-ups is eigenlijk dikke vette bullscheisse natuurlijk.
Na een stuk of 50 crunches (stel je absoluut geen echte crunches voor hoor bij mij!!) kwam m'n test/tren pomp in de rug, nek, benen (gister nog getraind namelijk) en de buik. Dus dat was echt heffiej :D

Er mocht zeker wat meer aandacht besteed worden aan het vechten zelf. We deden maar 3 combo's over heel de les en die deed je gemiddeld 10 min.
Dus dan krijg je een beetje deze indeling:

00.00-00.15 warming up
00.15-00.25 Combo 1
00.25-00.35 Combo 2
00.35-00.45 Combo 3
00.45-01.00 Buikspieren + Cooling down

Wat ik toentertijd gewend was om te trainen was 5 min losgooien, 80 min vechten, combo's, afzien en kotsen en dan 5 min cooling down.
Maar goed, als ik dat wil moet ik daar weer gaan trainen. Zoals ik al zei gaat het me meer om conditie, en vetverbranding. Hoop alleen wel dat we op een wat hoger tempo en niveau gaan trainen, want dat is wel lekker namelijk!

Zal morgen goed last hebben van binnenkant benen, al viel het me wel op dat ik met de split toch nog erg laag bij de grond kon komen :D (dat zal ik dan wel voelen morgen :D)

En martinezzz, borst gaat beter dan bij welke kuur ook, dus heb hoop en vertrouwen erin! Hij blijft iig goed sterk, en daardoor kan ik zware gewichten goed uitvoeren en afmaken!

Laters!! Ik ga uitbuiken, want het blijft zaterdag, dus is weer flink wat Mac in gegaan!
Big tasty menu, chicken sensation en 2 hamburgers.
Mazzeelllllllll!

ik wil je wel ff een keer door de gym verrot schoppen als je wil knokken hoor!

maar had al zo'n vermoeden dat het een breezerles zou zijn, is volgens mij met alle groepslessen daarzo. hoe vond mish het?

• #1.566
Mish en ik hebben blauw gelegen, dat was nog het leukste!
Beetje geholpen, moesten ook even grapplen, dus elkaar laten vallen.

Tja dan beetje vervelen ;) in der bil prikken tijdens buikspier oefeningen enzo hehe.
Maar das goed! Beetje knokken na squats, deads, heavy lunges en opgepompte borst dan? :D

is goed man, dan zet ik m'n sumo skills wel ff in! :windup:

• #1.568
En daar gaat Animalletje... :D

Viel me een beetje tegen. Beetje rommelige les.
Maar was wel leuk om samen te doen :)

2jr Geleden gaf er een jongen Bkick en dat was nog eens uptempo! Echt explosief, je zweette je kapot halverwege. En omdat hij een vechtsport achtergrond had kreeg je ook andere nuttige tips bij.

• #1.570
Yes! Ik ga weer eens updaten (omdat Corpaul het wilde hehe).
Vandaag rug en biceps gedaan en allebei weer eens leuke dingen gedaan.

Mijn deadlift lag vrij hoog toen ik nog echt op kracht trainde, maar is erg omlaag gegaan laatste tijd door meer op herhaling en concentratie te trainen.
Dus goed naar CP geluisterd voor techniek en 3x140, 3x150 en 3x170kg gedeadlift. Toen 2x215 met straps en core-belt.
Nu dus alleen met wat magnesium op de klauwen.
Betekend voor mij dat m'n grip erg is verbeterd en dat ik dankzij zijn tips veel makkelijker en zonder rugklachten kon DL'en.
Mish heeft ook erg goed gedeadlift. Na ook haar wat tips te hebben gegeven en techniek een beetje behandelt te hebben, tilde ze ook ff 3x90kg zonder straps.
Das een erg goede PR!

Biceps ook getraind met Fat Gripz tijdens bicep curls.
10x30
10x35
10x40kg
en HELL dat is zwaar met die dingen!

Hier nog wat foto's ervan en dan ga ik van de rest van m'n avond samen met Mish genieten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekker getraind, die deadlifts zagen er een stuk beter uit dan die op dat filmpje in je log man :D knap van mish ook! als we nog ff zo doorgaan hebben ze straks 2 squatracks nodig :)

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

vette foto's trouwens! aardig in die gripz aan het knijpen zo te zien :roflol:

• #1.572
Ja je weet hoe ze aanvoelen hehe, beter t**ten knijpen, maar dit kweekt meer spieren.
Het andere libido :D

waarom pak je ze eigenlijk thumbless? ik vind ze dan nog irritanter om vast te houden

holy **** wat ben jij gegroeid zeg... word echt nodig tijd dat ik ook weer alle zeilen bij gaat zetten want je loopt echt kilometers bij me vandaan op deze manier ;)

keurig kerel,ziet er goed uit

• #1.577
bedankt jongens! Dat doet een mensch weer goedt :D

netjes hoor.....brute pics gaat lekker ...

:eek!:monsterbiceps gozer
RESPECT

What The **** Animallegs :eek:

Ik kijk nu na een paar maanden weer is hoe het met je trainen gaat.. en ik zie opeens een enorm monster! Wat ben jij gegroeid zeg! Echt super gedaan bro!

Respect! :D

Terug
Naar boven