MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
*kuche kuche*

t*fus hee! Wat een stof en spinrag hier! Waar is de topicstarter in hemels naam???
Oh ****... :D

Ja, geen zin om elke dag of week meer te updaten als je niet met centimeters vooruitschiet, tientallen kg's omhoog gaat en enkele procenten per week zakt!
Maar moet toch zeggen dat het verdomde goed gaat hier!
Zit nu eindelijk (FINALLY, PRAISE THE LO... GIRL!!) in dieet en dat is ook wel te zien.
Veel minder vocht, opgeblazen kop en wat droger op de benen, armen en schouders.
Kracht blijft ondanks de gehele week no-carbs best goed, of komt dat door methyl tren :rolleyes: :D
Lekker 2/4mg oraal dagelijks en inmiddels geswitched naar andere dosering + spullen.
Momenteel:

500mg test-e
400mg tren
300mg primo
1 eca
70mcg clen
2/4mg methyl tren

Stats nu na ruim 2 weken (ma tot vrij) carb-free diet.

Bench - 8x120kg
DL - 1x210 2x200
Squat - 10x100 10x110 10x120 10x130 10x140 full-squats

En dat had ik zelf niet echt verwacht in dieet.
Cardio doe ik 4x pw 30-45min en in het weekend 60-90min.
Ben sinds vorige week ook begonnen met in de ochtend fietsen voordat ik naar werk ga.
Dus ik ben heel fanatiek uit bed gestapt afgelopen vrijdag om half 5 haha! Gefiets tot kwart voor 6 en meteen Ong Bak II gekeken.
Tijd was zo voorbij en was echt ff lekker, maar vrijdag avond stort je dan in hehe.
Ik ga nu ook maar slapen, want het plan is om morgenochtend ook te gaan fietsen...

Yoooooo over en uit!

netjes man, ik dacht dat je de 215 DL ook al gepakt had?

Gaat lekker animal.
Keep it up.

brute avatar man, zit zelf al 8weken op no carbs... succes

• #1.585
Heb hier nog wat pics, gemaakt met m'n blackberry, dus geen scherpe Nokia kwaliteit ;)

Zal bij de foto's even mijn comments zetten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pose had beter gekund, maar geen zelf ontspanner en wilde ff snel maken :D

Hier zie ik langzamerhand toch weer wat meer definitie komen.
Gat in de deur? Kies maar tussen droger plaatsen of roid-rage. Ik weet dat de laatste het niet is, maar is wel leuker :D

Borst gaat hier beter zichtbaar worden, zijkanten buik slinken langzaam.
Voorkant buik gaat niet zo snel, maar zit weer schot in!

Test puist op de schouder :D Zit ook aardige progressie in haha!
Aders meer zichtbaar, pose was beter als ik niet zelf foto hoefde te maken.

Was hem wel weer, volgende week meer foto's na trainen mèt goeie camera!

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

brute avatar man, zit zelf al 8weken op no carbs... succes

Thanks man!
Ja tis ff zwaar, vooral het omschakelen na zo'n bulk!
Nu nog ff flinke salade eten (alsof dat goed vult :rolleyes:) en dan slapen hehe.

Haha die kop die je trekt!! Ziet er goed uit boris borst is zeker vooruit gegaan:D En beter een gat in de deur dan andersom.

echt netjes man, super leuk log.

• #1.589
Thanks gasten! Motivaaaatie :D

netjes bro,zeeer netjes

goed gegroeid man! ziet er echt netjes uit! heb je meer tattoo's dan laatst of lijkt dat maar zo?

Jezus boris nice! Alleen maar respect kerel.. Gaat echt goed met je..

Eey pik ik herinner me dat je gh in je heup vet heb gezet.. In de hoop op lokale verbranding.. Is dat nog wat geworden? Ziet er wel zo uit aan je fotos te zien.. Of is et de moeite niet waard..

Ik kan je wel wat meer motivatie geven hoor lievurd :windup::D:whip::alien:
Gaat iig super nu :kiss:

Laatste foto is echt bruut, ga zo door kerel

Goed man!!!

Fijn dat je weer foto's post, gaat aardig..

Blijven knallen nu :D

Als je gaat fietsen hoe ver doe je dat dan en tegen welke snelheid gemiddeld?
Heb je de indruk dat dat je vetverbranding een duw in de rug geeft?
Ben het zelf ook van plan.

• #1.597
Bedankt iedereen!
Ja ik heb toen HGH gezet rondom de buik streek, daar is vetverbranding wel goed van gegaan
Toch ben ik van mening dat je zonder HGH kan als het alleen voor cutten gebruikt hoeft te worden.
Puur op mezelf afgaand, zal Slin/HGH veel meer doen!

En fietsen doe ik gewoon zeer simpel, normale weerstand en af en toe een minuut of 2 boosten.
That's it! En ja als je dan zwetend en vol aders van de fiets afstapt geeft dat wel motivatie!

hé jij hebt precies ook zo'n cut korte aanhechting van je biceps. Heb ik ook, vind ik klote, lijk altijd kleinere biceps te hebben dan andere mensen waar bij de biceps mooi tot de elleboog loopt.

hé jij hebt precies ook zo'n cut korte aanhechting van je biceps. Heb ik ook, vind ik klote, lijk altijd kleinere biceps te hebben dan andere mensen waar bij de biceps mooi tot de elleboog loopt.

Maar ik vind dan weer dat een lange biceps minder hard kan pieken :)

Terug
Naar boven