- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
*kuche kuche*
t*fus hee! Wat een stof en spinrag hier! Waar is de topicstarter in hemels naam
Oh ****...
Ja, geen zin om elke dag of week meer te updaten als je niet met centimeters vooruitschiet, tientallen kg's omhoog gaat en enkele procenten per week zakt!
Maar moet toch zeggen dat het verdomde goed gaat hier!
Zit nu eindelijk (FINALLY, PRAISE THE LO... GIRL!!) in dieet en dat is ook wel te zien.
Veel minder vocht, opgeblazen kop en wat droger op de benen, armen en schouders.
Kracht blijft ondanks de gehele week no-carbs best goed, of komt dat door methyl tren

Lekker 2/4mg oraal dagelijks en inmiddels geswitched naar andere dosering + spullen.
Momenteel:
500mg test-e
400mg tren
300mg primo
1 eca
70mcg clen
2/4mg methyl tren
Stats nu na ruim 2 weken (ma tot vrij) carb-free diet.
Bench - 8x120kg
DL - 1x210 2x200
Squat - 10x100 10x110 10x120 10x130 10x140 full-squats
En dat had ik zelf niet echt verwacht in dieet.
Cardio doe ik 4x pw 30-45min en in het weekend 60-90min.
Ben sinds vorige week ook begonnen met in de ochtend fietsen voordat ik naar werk ga.
Dus ik ben heel fanatiek uit bed gestapt afgelopen vrijdag om half 5 haha! Gefiets tot kwart voor 6 en meteen Ong Bak II gekeken.
Tijd was zo voorbij en was echt ff lekker, maar vrijdag avond stort je dan in hehe.
Ik ga nu ook maar slapen, want het plan is om morgenochtend ook te gaan fietsen...
Yoooooo over en uit!
t*fus hee! Wat een stof en spinrag hier! Waar is de topicstarter in hemels naam

Oh ****...

Ja, geen zin om elke dag of week meer te updaten als je niet met centimeters vooruitschiet, tientallen kg's omhoog gaat en enkele procenten per week zakt!
Maar moet toch zeggen dat het verdomde goed gaat hier!
Zit nu eindelijk (FINALLY, PRAISE THE LO... GIRL!!) in dieet en dat is ook wel te zien.
Veel minder vocht, opgeblazen kop en wat droger op de benen, armen en schouders.
Kracht blijft ondanks de gehele week no-carbs best goed, of komt dat door methyl tren

Lekker 2/4mg oraal dagelijks en inmiddels geswitched naar andere dosering + spullen.
Momenteel:
500mg test-e
400mg tren
300mg primo
1 eca
70mcg clen
2/4mg methyl tren
Stats nu na ruim 2 weken (ma tot vrij) carb-free diet.
Bench - 8x120kg
DL - 1x210 2x200
Squat - 10x100 10x110 10x120 10x130 10x140 full-squats
En dat had ik zelf niet echt verwacht in dieet.
Cardio doe ik 4x pw 30-45min en in het weekend 60-90min.
Ben sinds vorige week ook begonnen met in de ochtend fietsen voordat ik naar werk ga.
Dus ik ben heel fanatiek uit bed gestapt afgelopen vrijdag om half 5 haha! Gefiets tot kwart voor 6 en meteen Ong Bak II gekeken.
Tijd was zo voorbij en was echt ff lekker, maar vrijdag avond stort je dan in hehe.
Ik ga nu ook maar slapen, want het plan is om morgenochtend ook te gaan fietsen...
Yoooooo over en uit!