Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

T3 als een zoet roze drankje, het moet niet gekker worden haha straks worden er nog AAS lollies verkocht:D

brute tanktop ook...is het in jouw gym eigenlijk openlijk beleid om kuren goed te keuren of zeg je dan gewoon welnee ik heb wel een anabolen tanktop aan maar ben naturel hoor....:D

Ziet ernaar uit dat je flink aan het trainen bent iig met dat schema.

foto's doen idd weer geen recht aan je massa boris.

ik wil er wel een keertje naast komen staan als vergelijking maar ik ben bang dat ik je dan dwarf :D

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

volgens mij lijk je trouwens ook kleiner door de hoek waarmee de pics gemaakt zijn. die full frontal pics die je in de kleedkamer had gemaakt (paar pagina's terug) lijk je een stuk groter op

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623
T3 als een zoet roze drankje, het moet niet gekker worden haha straks worden er nog AAS lollies verkocht:D

brute tanktop ook...is het in jouw gym eigenlijk openlijk beleid om kuren goed te keuren of zeg je dan gewoon welnee ik heb wel een anabolen tanktop aan maar ben naturel hoor....:D

Ziet ernaar uit dat je flink aan het trainen bent iig met dat schema.

Hehe, ze zijn te onwetend in de gym om aan mijn tanktop te linken dat ik kuur :D
De gymhouders weten het wel, vinden het geen probleem, zolang ik niets "openlijk" doe daar :D :D
Ik prik en "doe" niets, dus dan is het goed toch?
Maar die gastjes in de gym... Ja volgens mij gebruik je wel wat.. Ja, volgens mij ook ja :D

foto's doen idd weer geen recht aan je massa boris.

ik wil er wel een keertje naast komen staan als vergelijking maar ik ben bang dat ik je dan dwarf :D

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

volgens mij lijk je trouwens ook kleiner door de hoek waarmee de pics gemaakt zijn. die full frontal pics die je in de kleedkamer had gemaakt (paar pagina's terug) lijk je een stuk groter op

Ja denk dat het met de hoek te maken heeft, maar ook omdat ik bij die front pics mijn borst omhoog druk en net borst had getraind geloof ik.
Vandaag schouders dus, en met de foto wilde ik meer mijn definitie progressie vastleggen ;)

ok dan is het goed.

Misschien niet de pics die je massa doen uitkomen, maar je staat er toch goed op man!!
Lekker in de richting van shredded aan't gaan ;)

Ik maak van de week wel foto's met m'n digi camera en in een andere ruimte. Belichting in de grote zaal is klote!

Zo hey, heel wat tats/piercings heb je daar, hoeveel mm zijn je oorlellen(kom even niet op de naam:o)

fysiek ziet er top uit, en al een stuk droger op je armen ten opzichte van die foto op de badkamer.
En verlegen ben je ook niet met je tanktop haha

Volgens mij zijn dit de droogste foto's van jouw die al gepost zijn? Klopt dat?

Vond ik ook al idd!

Ziet er zeer bruut uit animalcoïtus. Altijd al eens willen weten hoe jij er op een % of 10 bij zou staan, omdat je toch zeer brute massa hebt!

kerel gaat echt super vooruit

• #1.637
Oh my god!
Sorry trouwe lezers :D
Ja denk dat mijn UB (met name borst/schouders) nog niet droger is geweest!
Dus het gaat goeie kant op.
Gister uur en kwartier gefietst, vandaag goed 3 kwartier.
Training van vandaag:

Lekker in de ochtend gegaan, want de gym was maar van 10.00 tot 13.00 open.
Ff mijn tosti's gegeten om kwart voor tien, 4 clennetjes en eca'tje erin gegooid en trainen maar!
Was echt verschrikkelijk zwaar omdat mijn carbs nog niet echt in m'n systeem zaten en ik nog niet goed wakker was.
Maar goed, hier komt ie:

Deadlift
8x100
8x110
8x120

Bent over rows
kleine uitleg, ik moet van mijn begeleider op een verhoging staan zodat ik het gewicht tot onder mijn voeten kan laten zakken en met smalle grip naar het middenrif moet trekken.

10x50
9x50
8x55
7x55
6x55

Pullovers
4x8x38

Standing cable rows
12x60
12x65
12x70
12x75

Halverwege protesteerde mijn lichaam van het opstaan, weinig eten, clen en de eca.
Ik werd heel licht in mijn hoofd, alles klopte en bonkte en mijn hart ging als een dolle stier!
Even snel carbo drankje erin gegooid en weer verder gegaan met biceps.
Maar stats daarvan vind ik niet boeiend ;)
Altijd alles zeer geconcentreerd en aangespannen uitvoeren, dus kg's liggen niet zeer hoog.

Ben ook nog steeds bezig met die T3 van MP, zit nu op 1ml ed (100mcg) en heb mooie trillende handjes tijdens beetje inspanning. Lekker aan het werk dus.
Nou meer heb ik eigenlijk niet te vertellen over deze dag, behalve dat ik nu ga kappen en zo nog ff ga eten ;)

Mazzeellllll!

vergeet je 150kg upright row niet :D

• #1.639
Hahaha echt he!
t*ring nog nooit zo zwaar geweest, we moeten daar echt een goede manier voor vinden hoor :D
Ik kan je ook spotten door voor je te staan, alsof ik je knuffel hahaha!!!

Hahaha echt he!
t*ring nog nooit zo zwaar geweest, we moeten daar echt een goede manier voor vinden hoor :D
Ik kan je ook spotten door voor je te staan, alsof ik je knuffel hahaha!!!

haha ja goed voor de concentratie! maar komt wel goed ga wel ff rondzoeken hoe dat het beste kan!

Terug
Naar boven