AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Vertel es wat meer over die nieuwe T3 hehe

haha dat schiet natuurlijk niet op man! spuit je die troep in je reet om te groeien maar kan je er niet door trainen :roflol:

nette squats van mish! heeft ze al spijt van het plan om 2x per week benen aan te pakken?

Thanks guys.
En nog niet CP ;) Van de week wel met veel moeite de gym uitgestrompeld, maar it's worth it:eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.667
Haha ja echt he, maar het is niet echt bagger vies ofzo. Heeft licht zoete smaak.
Maar ik vind het wel lekker gaan ermee, ben alweer stukje droger geworden en heb het weer eens laten meten vandaag.

Ik ben gemeten op 12% met 97kg.
Maar nu betekend dat niet 12% strak in het velletje, want er zit heus nog wat losse huid.
Maar punt is dat dat vet dus bijna weg is en ik dus nu moet werken om die huid strakker te krijgen.
Tips behalve vitamine E smeren of Striae creme?

zonnebanken en scrubben ;)

daarna met olie en stuff insmeren

hoe gebruik je die t3 slurp je het gewoon zo uit dat maatstengeltje

Haha ja echt he, maar het is niet echt bagger vies ofzo. Heeft licht zoete smaak.
Maar ik vind het wel lekker gaan ermee, ben alweer stukje droger geworden en heb het weer eens laten meten vandaag.

Ik ben gemeten op 12% met 97kg.
Maar nu betekend dat niet 12% strak in het velletje, want er zit heus nog wat losse huid.
Maar punt is dat dat vet dus bijna weg is en ik dus nu moet werken om die huid strakker te krijgen.
Tips behalve vitamine E smeren of Striae creme?

Hoeveel T3 zit jij ook alweer

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.671
12% is netjes kerel!

Mishale, waar blijven de pics?

Boris, je bent bezig met voorbereiding voor een show, dacht ik, wanneer is de show?

En wat met alle "performance enhancing" spulletjes betreft, less is more, Boris.

De week is nog niet om, ze komen eraan ;)

Ja, maar we moeten niet vergeten, dat het een officiele shoot wordt, met alle mandatory poses.... Daar gaat tijd overheen....

Enne, Animallegs, wanneer kunnen wij een keer een "in the trenches" verwachten?

De pics komen echt gauw! ;)

We hebben het beide druk gehad de laatste 2 weken. Sociale verplichtingen, klussen in huis en daar maar een rustperiode van gemaakt omdat trainen maar sporadisch lukte. iig genoeg cardio gehad.
Zal Animal porren om even zelf te updaten.

Anyways, van het weekend weer keihard tegenaan gegaan. Je weet dat je alles uit je beentraining hebt gehaald als je met lunges letterlijk op je knieën gaat :o

Vandaag rug + biceps op het program.

Terug
Naar boven