Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Hoop dat we er rond 4en zijn!
Als je ons voor bent ga ik wel DL-en op het gangpad ;)

he apenkop train je nog wel eens? ik zie jullie nooit meer man!

Bor is op het moment niet echt in staat om te trainen....

????

ben ook erg benieuwd. Iets ernstigs of?

Ik heb contact gehad met Mishale en ik weet wel wat er is maar ik weet niet of Bor/Mish het waardeert als ik het post. Bor heeft iig een blessure en is voorlopig uit de running, de rest laat ik aan hun om te posten.

en momenteel stoned door de Morphine.

ROZE OLIFOLIES DIKKE,VLIEGEN LANGS JE HEEN....SWOOOOSSSSS SWOOOOOSSSSSS

hhaaahhaaa hou maar op Kriel, ik kreeg laatst een SMS van hem, ik heb een kwartier in een scheur gelegen :P

ja hij kan gelijk naar de jellynek kliniek imo

eindelijk als je nu met hem praat,komt er wat zinnigs uit,dan is hij wel onder invloed,maar nuchter is het nooit wat geweest,hehehehe

Is wel goed ook dat hij niet meer traint, gozert werd te groot. Eigenlijk alleen maar voordelen zo.

te groot kan niet

Goed, dan nu eindelijk even een update over ons Animalleke:

Hij heeft een gescheurde kuitspier, heel de binnenkant is dus gescheurd met de aderen mee...
Gevolg: zwellingen, blauw/paars been, pijn, compleet met roggbiv olifantjes :D
Oorzaak: vermoedelijk een misstap??
Maar: hij is gewoon vrolijk aan het doorprikken zoals we van hem gewend zijn, al valt z'n been er bijna af. Hup, ander been in, en desnoods een bicep :banana:

Vanaf volgende week weer trainen, maar enkel UB voor hem.
Over 't herstel en verdere verloop weten we nog niks, dus dat is rustig afwachten.

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

he apenkop train je nog wel eens? ik zie jullie nooit meer man!

Ben zelf de laatste weken weinig aan toe gekomen... :( maar ben er morgen weer.

volgens mij heeft mishale hem gewoon in elkaar geslagen

ik ben er morgen ook als het goed is! (= als mijn kater een beetje binnen de perken blijft :))

Terug
Naar boven