XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

foto's maken van mishale, ik kan niet wachten :meal:

Zet je maar schrap voor 2395467180765 takes :p
En ik neem wel een vb aan je, ga me lekker misdragen in België. Zal proberen 't niet te bont te maken :clown:

Wat gaan jullie in belgie doen?

och dat valt nog mee...dacht 1 of ander heftig festival :P
Echt hoe krijg tie het voor elkaar ...maarja ub kan gewoon door gepompt worden...hetzij zittend!

Ergens komende maanden kom ik is met Cortje meetrainen, misschien ff geinig als jullie er dan ook zijn. Kan ik Bor de wolf ook is meeten!

Tja, had wel naar Graspop willen gaan :treuren:Maar dat kan nu even niet.
Slayer, Bullet For My Valentine, Devil Driver en Paradise Lost had ik graag (weer):rocker: gezien.

Ha gezellig! Denk dat je vast nog een paar van de oude garde zal herkennen. Al zijn 't er maar weinig.
Alleen niks slopen hé ;)

Hehe graspop hebben we dit jaar ook weer overgeslagen, als er dit jaar dezelfde als vorig jaar hadden gestaan, dan waren we gegaan!!! :) maarja...

Oude garde ...denk dat ik niemand meer herken...panatta hoelang is het geleden dat ik er getraind heb? 8jr ofzo? Jij bent dan de enige die ik herken :P

Persoonlijke update van Boris:
Zit nu op 6ml Test prop en 6ml Winny depot per week verdeeld over 2ml T+W EOD.
Beduidend droger en harder geworden, meer te wijten aan te weinig kunnen eten zo na de blessure. Buik is al mooier en droger opgetrokken, kledingmaten ook kleiner geworden.
Trainen nog steeds alleen UB en zo'n 2-4 per week mits mogelijk.
:)

Mishale*

Laatst bewerkt:
6 ml winnydepot EOD, doet dat niet verschrikkelijk veel pijn, lijkt me zo lekker maar die pijn

Persoonlijke update van Boris:
Zit nu op 6ml Test prop en 6ml Winny depot EOD.
Beduidend droger en harder geworden, meer te wijten aan te weinig kunnen eten zo na de blessure. Buik is al mooier en droger opgetrokken, kledingmaten ook kleiner geworden.
Trainen nog steeds alleen UB en zo'n 2-4 per week mits mogelijk.
:)

Mishale*

Zeg, gewoon nieuwsgierig hoor...maar kan die zelf niet meer typen ofzo???

Animal leef je nog wel?

Maar heb je helemaal geen injectiepijn, windepot en testP zijn toch beide echte killers qua spuitpijn

Nee totaal geen pijn. Iig niet van de prop en wat winny betreft zorgt hij er gewoon voor dat de stof goed gemixt is alvorens te zetten.

Ja zelf typen gaat nog hoor(als je dat kan ontcijferen :p). Maar heeft ie nu even geen puf voor.

Vindt het wel wat raar eigenlijk, dat jij z'n log moet bij gaan houden.

Als tie er geen zin meer in hebt, gooit ie 'm toch lekker dicht..;)

Ja Mishale ik vertrouw het niet:cool: geef eens een teken van leven, Boris met een krant van vandaag of sjo.

Terug
Naar boven