MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Ik heb geen krant van vandaag, maar ik kan voor teletekst gaan staan..?

Ik heb geen krant van vandaag, maar ik kan voor teletekst gaan staan..?

Ja doe dat dan maar, misschien ben je wel Mishale die op jou account inlogt...

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Kijk daar is ie dan, was ff bang dat de taart van Mishale niet goed was gegaan en ze hier probeerde te verdoezellen dat ze je gear aan het opmaken is.:p

Niet te goed gelovig Ton!

Harde bewijzen!!

Ja doe dat dan maar, misschien ben je wel Mishale die op jou account inlogt...

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Niet te goed gelovig Ton!

Harde bewijzen!!
Zou Johnny ook in het complot zitten? hmmm vaag idd.

• #1.726
Ja daaaaag als jullie het niet geloven :(

Ik wil wel van iets snoepen van Animal maar 't is niet z'n gear :D

dat zakje van de Jamin....

waar jij van wil snoepen is in principe natuurlijk ook wel Animal z'n gear :roflol:

snoepert

Mishale je bent gewoon een snoepert . :D

Heey boris,hoe is het in ''hotel de houten lepel""? wahahahaha,mocht je ff internetten?

Gebroken, kapot en uitgeput begin ik de kuur na een training met Ibo! (Thnx mate!)
We waren uitgenodigd om ons kapot te laten maken door Meneer I. himself.
Benen zijn we gaan trainen en begonnen met 2 setjes opwarmen en daarna met 70kg 21-en. 7 low squats, 7 high squats en 7 full squats.
Daarna mocht ik mezelf tegoed doen aan weer zo'n set maar dan met 100kg ;)
Dat was veel zwaarder en begon al best wat adem kwijt te raken (had ook 50mcg Clen genomen).
Toen kwam toch ff de genade klap bij 110kg. Ik strompelde naar iets om te zitten en jaaaaa hoor! Ik liep helemaal leeg, zweten, zwart voor m'n ogen en bijna niet meer zien en horen. Wankelend en bijna kotsend probeerde ik rustig adem te halen. Ben bijna 10 minuten voor 20% bij geweest geloof ik haha!
Toen ik even ging liggen met de benen omhoog werd het al heel snel beter en na weer zo'n 10 minuten kon ik weer trainen.

Na dus ongeveer 20 minuten, voor mijn gevoel 10L vocht minder en 2 suikerklontjes en een AA'tje verder ging ik weer verder met benen. Hack squats werd mijn vervolg oefening en voelde mezelf echt niet lekker, maar we moeten gewoon doorgaan toch?
Toen nog even Leg Extensions gedaan en weer een genadeklap gekregen met Lunges. Ik weet niet hoe zwaar mijn dumbbells waren, maar geloof 12kg. Bij de eerste stap ging ik al finaal door mijn hoeven heen :D
Verder gelopen zonder dumbbells dan maar en daarna nog even wat gebabbeld en geposeerd.

Al met al een leuke, zware dag en weer veel opgestoken en geleerd!
Net begonnen met 20mg Winny en dalijk nog 10mg. Later deze avond nog lekker de eerste 2ml Test-E erin samen met 200mg NPP.
Ben benieuwd wat dat gaat doen voor me.
Hieronder nog even mijn kuurschema.
Hoop dat dit weer een gezellig logje wordt net als de vorige!
Foto's en filmpjes gaan uiteraard volgen.

Stats voor nu,
95kg
17%BF
1,75M

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat leeglopen en zwart voor de ogen, bijna niet meer horen of zien komt dit door de clen ?

epic, een post uit 2008 quoten

• #1.735
Ff foto update als dat lukt via blackberry.

IMAG0563.jpg

IMAG0567.jpg

Betere foto's volgen nog.

• #1.737
Okee, nou omdat ik toch nog niet kan slapen, maar even een geheel gedatailleerde update.

Op een woensdag een paar weken geleden had ik been training. Was in een k*t bui omdat er 3 ongelukken tegelijk waren gebeurd rondom de gym en heb dus over een 10min ritje, ruim 45 minuten gedaan.
Dus aangezien leg extensions echt verreweg mijn lekkerste oefeningen zijn, besloot ik die kei en keihard af te maken.
Ik weer naar huis, geen zin om te koken en maar een nasi kip gaan halen. Terwijl ik de trap afliep voelde ik een 'knoopje' in mijn knieholte schieten dat ik wel eens vaker heb.
Dus die wilde ik later even eruit masseren, maar ik merkte al snel dat ik mijn voet niet lekker kon bewegen en mijn kuit begon echt zeer te doen.
De dag erna was hij dik en vochtig, maar acht, elke BB-er heeft wel eens wat.
Die dag later werd mijn kuit blauw, nog dikker en scheen werd ook blauw.
Toen in in de avond mij sok uittrok, zat er gewoon een bijna blauw/zwarte rand omheen en heel mijn enkel was gezwollen.

Toen toch maar naar de dokter gegaan en die constateerde dat de kuit ter hoogte van de knieholte was gescheurd, MAAR ook een paar aderen daarbij.
De 'vocht' zwelling was dus een bloed zwelling waarmee mijn kuit gevult was.
De arts wilde liever dat ik naar het ziekenhuis ging om de kuit+spieren open te laten snijden om het bloed eruit te kunnen laten, maar zijn assistente tevens vrouw geloofde meer in arniflor/arnica zalf en druppels en inzwachtelen.
Technisch gezien zou dat het herstel beter kunnen doen, vandaar dat ik voor het zwachtelen koos. Maar goed, vanaf dat moment moest ik dus elke ochtend opnieuw gezwachteld worden en liggen, liggen en liggen...ik werd gek van het liggen en de pijn, dus kreeg ZWARE pijnstillers en heb zelf alrijd wel wat valium liggen, dus vandaar dat ik Mish mijn 'updates' liet doen omdat van alle meds zo suf werd, dat ik bijna om de minuut moest vragen naar mijn eigen naam.

Nou dat is tot nu toe wel zo'n beetje het hele verhaal erover.
Maar door de meds, geen eetlust hebben en liggen slapen ben ik dus erg afgevallen, maar wel door blijven prikken natuurlijk :D

Daarom dat de love handles bijna weg zijn en ik (irl) ècht een pak droger ben geworden!
Betere pose foto's doe ik van de week wel ff, maar benen zullen jullie nog ff op moeten wachten ;)

Niets zo goed dan een f*cked up kuit voor te cutten dus :roflol:

Niet dat ik even wil profiteren van je tegenslag maar kan je hieruit dan eigenlijk afleiden dat ondanks
je eigenlijk niet meer eet, toch een hoop medicatie neemt, je je VVM blijft behouden door de test etc...
Want dat zou eigenlijk betekenen dat je je eender wanneer in een kuur kan uithongeren zonder dat je
er VVM door moet inleveren.

Laatst bewerkt:
Animal moet maar zelf antwoord geven op je vraag Robke, maar 't is niet zo dat hij uitgehongerd is geweest al die tijd.
Hij heeft dan wel minder streng gegeten, maar ik heb soms min of meer tartaar/kip/vis/kwark door z'n strot geduwd of voorgeschoteld zodat 'ie het wel binnenkreeg.

Hoe zit het met wedstrijden dan?

Terug
Naar boven