Daarnet even lekker Rug/Biceps getraind!
Nog een klein beetje op de sissy manier, omdat ik sommige oefeningen nog niet aandurf.
Das denk ik maar goed ook want zo'n blessure hoef ik echt geen 2e keer.
Dus geen DL, geen B.O.R's en geen DB rows. Ben bang dat ik daarmee teveel druk op mijn been en daarmee ook hamstring en kuit zet. Dus heb het volgende gedaan:
Latpulls
14x70
12x80
10x90
8x100
Seated (plate loaded) rows (per arm)
8x35kg
8x40kg
8x45kg
Toch wel lekker want ik kan hem lekker geconcentreerd uitvoeren zonder te smokkelen omdat je je min of meer klem zet met je borst tegen een pad. Hou ik er zeker in!
Straight arm pushdowns (even een hele nieuwe oefening voor me!)
10x30
12x30
10x30
Seated close grip machine rows
12x40kg
12x50kg
12x60kg
10x70kg
Lying bicep cable curls
8x50kg
10x60kg
12x70kg
Hierbij hou ik aan het eindpunt de bicep aangespannen, extra lekker!
Hammer curls
10x16
10x18
10x20
One arm machine curls, bij deze hou ik de gewichten erg laag maar leg de rom echt helemaal vanaf het dode punt tot aan de spanning. Daar hou ik het gewicht 1/2 sec vast.
10x15
10x15
10x20
(Front double) bicep cable curls
10x15
10x20
Afwisselen met nog single arm en extra vasthouden
10x15
10x20
Dat was mijn training weer vandaag.
Ik heb nog 10 minuten gefietst (moet ik natuurlijk opbouwen) en daarna op 0kg machine calf raises gedaan. 2x10 en heel voorzichtig.
Die kuit moet natuurlijk wel een klein beetje weer gaan wennen

Hij is trouwens wel met de vezels mee gescheurd, dus niet overdwars, waardoor je misschien een lelijke onsymmetrische kuit krijgt. Blijkbaar geluk had dan nog
Nu even mijn kuit inmasseren met zalfje en dan lekker eten!
Slik nu trouwens ook weer een week Methyltren erbij en merk echt meteen ****ing verschil. Veel sterker meteen en scherper. Levertoxisch als de t*ring, maar mijn bloeduitslagen waren (van de lever) zo goed, ik mag wel een tabje extra

zit nu dus op 4mg Methyl ED en ben ook meteen stuk scherper.
Ik wil na de zomer off gaan (september) en dan in december weer on gaan om echt te gaan bouwen.
Nu zou ik eens willen weten wat jullie als bouwmiddel voor in de winter nemen.
Bf maakt dan toch minder uit, dus wilde gewoon eens als een 'newbie' een Test/Deca/Dbol kuur nemen. Die 8 weken aanhouden en dan schakelen naar Test/Tren of Test/Tren/Winny. Dan gewoon weer een ruime 8 maanden aan de gang gaan.
Ik wil toch voor volgend jaar ook eens gaan denken aan HGH/Slin erbij.
Toch weer verder naar the next level. Maar ook thuis maar eerst eens over hebben.
Voeding zal dan voor in de bulk/winter periode voornamelijk op rijst en pasta's liggen.
Gewoon even als een woeste stier tekeer gaan en vreten als een beer die een winterslaap gaat houden.
Doel voor in de winter minimaal 110kg.
Doel voor deze zomer, alleen nog wat rug vet wegwerken, voor de rest ben ik zelf voor mijn 'zomerfysiek' ruim tevreden.
Ik ben toch geen superdude, dus mijn bl0kjUhS hoeven toch niet strak zichtbaar te zijn.
Alleen mijn huid wat strakker na alle fatloss.
Dat was um weer!
Maandag weer zwemmen en even de kuit weer laten rekken en strekken.
Geniet van de zon! Ik doe het niet, ik kan niet tegen zoveel hitte! Doe mij maar een zonnebankje
Mazzel!!