XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Ja het gaat wel lekker zo! Heb ook veel rust en dat doet me ook gewoon veel goed!

Misschien was je wel aan het over-trainen... Rust is juist 1 van de zaken die extreem belangrijk is...

Vaak worden we te enthousiast en gaan dan extra hard trainen, vaak leidt dat tot het omgekeerde resultaat....

Goed man! Gaat lekker.

Waar heb je trouwens die tanktop gekocht? :D

Wat ben jij verdomd groot zeg! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.765
Paypal is ****ing easy man! Gewoon gratis account openen, dan voeg je je eigen giro of bank rekening toe, ze sturen 2 verschillende mini bedragen naar je rekening, die verifieer je dan later weer op je paypal account en dan ben je lid.
Dan is het of geld over boeken van bank naar paypal, of je betaald gewoon zonder dat je geld toevoegd en dan boekt paypal zelf het bedrag van je rekening naar het account.

Bijna heel de internetshop wereld heeft tegenwoordig paypal. En het leuke is, omdat we een foto van mij hebben ingestuurd van die Anabol Lector, krijg ik gratis een shirt van hun als beloning voor de 'reclame'!

• #1.766
Daarnet even lekker Rug/Biceps getraind!
Nog een klein beetje op de sissy manier, omdat ik sommige oefeningen nog niet aandurf.
Das denk ik maar goed ook want zo'n blessure hoef ik echt geen 2e keer.

Dus geen DL, geen B.O.R's en geen DB rows. Ben bang dat ik daarmee teveel druk op mijn been en daarmee ook hamstring en kuit zet. Dus heb het volgende gedaan:

Latpulls
14x70
12x80
10x90
8x100

Seated (plate loaded) rows (per arm)
8x35kg
8x40kg
8x45kg

Toch wel lekker want ik kan hem lekker geconcentreerd uitvoeren zonder te smokkelen omdat je je min of meer klem zet met je borst tegen een pad. Hou ik er zeker in!

Straight arm pushdowns (even een hele nieuwe oefening voor me!)
10x30
12x30
10x30

Seated close grip machine rows
12x40kg
12x50kg
12x60kg
10x70kg

Lying bicep cable curls
8x50kg
10x60kg
12x70kg

Hierbij hou ik aan het eindpunt de bicep aangespannen, extra lekker!

Hammer curls
10x16
10x18
10x20

One arm machine curls, bij deze hou ik de gewichten erg laag maar leg de rom echt helemaal vanaf het dode punt tot aan de spanning. Daar hou ik het gewicht 1/2 sec vast.

10x15
10x15
10x20

(Front double) bicep cable curls
10x15
10x20
Afwisselen met nog single arm en extra vasthouden
10x15
10x20

Dat was mijn training weer vandaag.
Ik heb nog 10 minuten gefietst (moet ik natuurlijk opbouwen) en daarna op 0kg machine calf raises gedaan. 2x10 en heel voorzichtig.
Die kuit moet natuurlijk wel een klein beetje weer gaan wennen ;)
Hij is trouwens wel met de vezels mee gescheurd, dus niet overdwars, waardoor je misschien een lelijke onsymmetrische kuit krijgt. Blijkbaar geluk had dan nog :rolleyes:

Nu even mijn kuit inmasseren met zalfje en dan lekker eten!
Slik nu trouwens ook weer een week Methyltren erbij en merk echt meteen ****ing verschil. Veel sterker meteen en scherper. Levertoxisch als de t*ring, maar mijn bloeduitslagen waren (van de lever) zo goed, ik mag wel een tabje extra ;) zit nu dus op 4mg Methyl ED en ben ook meteen stuk scherper.
Ik wil na de zomer off gaan (september) en dan in december weer on gaan om echt te gaan bouwen.

Nu zou ik eens willen weten wat jullie als bouwmiddel voor in de winter nemen.
Bf maakt dan toch minder uit, dus wilde gewoon eens als een 'newbie' een Test/Deca/Dbol kuur nemen. Die 8 weken aanhouden en dan schakelen naar Test/Tren of Test/Tren/Winny. Dan gewoon weer een ruime 8 maanden aan de gang gaan.
Ik wil toch voor volgend jaar ook eens gaan denken aan HGH/Slin erbij.
Toch weer verder naar the next level. Maar ook thuis maar eerst eens over hebben.

Voeding zal dan voor in de bulk/winter periode voornamelijk op rijst en pasta's liggen.
Gewoon even als een woeste stier tekeer gaan en vreten als een beer die een winterslaap gaat houden.
Doel voor in de winter minimaal 110kg.
Doel voor deze zomer, alleen nog wat rug vet wegwerken, voor de rest ben ik zelf voor mijn 'zomerfysiek' ruim tevreden.
Ik ben toch geen superdude, dus mijn bl0kjUhS hoeven toch niet strak zichtbaar te zijn.
Alleen mijn huid wat strakker na alle fatloss.

Dat was um weer!
Maandag weer zwemmen en even de kuit weer laten rekken en strekken.
Geniet van de zon! Ik doe het niet, ik kan niet tegen zoveel hitte! Doe mij maar een zonnebankje :D

Mazzel!!

• #1.768
Okee, laat ik het dan zo stellen :D
Welke illegale AAS bouwmiddelen gebruiken jullie in de winter haha!
En bier is niet illegaal CP!
Was het lekker het trainen?

• #1.770
Was weer een warme training vandaag! Toen ik vanaf het portiek naar buiten liep kreeg ik echt zo'n klap van hitte! Geen zuchtje wind of geluid, alles stil en iedereen of zonnen/zwemmen/strand.
Maar wij lekker schouder/triceps!

Smith presses (front delts)
15x20
12x30
12x40
8x50
8x60

Side raises
12x14
12x14
12x14

Machine side raises
12x35
10x40
10x45

Peck back (seated machine back raises)
10x25
10x30
12x25

Lying back raises
12x14
12x14
12x14

Lying cable uprights
12x50
12x60
12x70
12x80

Seated DB shrugs
12x40
12x40
10x40

Seated cable tricep extensions
10x40
10x50
12x55

Reverse pushdowns (k*t kg berekening op dat ding hoor ;))
10x40
10x50
10x55

Pushdowns
10x25
12x30
12x30

Daarna mijn buisje liquid eiwitten en animo X-Plode genomen, dalijk ff kip reepjes met noten wokken en filmpje kijken.
Morgen weer zwemmen en de hele fysio achtige zooi... Zal wel weer zeer aan de kuit gaan doen, maar goed, gaat al een heel stuk beter!

Mazzelll!!

Was weer een warme training vandaag! Toen ik vanaf het portiek naar buiten liep kreeg ik echt zo'n klap van hitte! Geen zuchtje wind of geluid, alles stil en iedereen of zonnen/zwemmen/strand.
Maar wij lekker schouder/triceps!

Ja, tis echt stil buiten.. Iedereen zit op scheveningen of op Parkpop.. :D

Hahaha, op die site staan wel leuke shirtjes man! Alleen ik ben permanent verbannen van PayPal... :(

• #1.772
Ja, tis echt stil buiten.. Iedereen zit op scheveningen of op Parkpop.. :D

Hahaha, op die site staan wel leuke shirtjes man! Alleen ik ben permanent verbannen van PayPal... :(

Ja klopt, overal stil hoor!
En permanent? Hoe krijg je dat voor elkaar haha!

Ja klopt, overal stil hoor!
En permanent? Hoe krijg je dat voor elkaar haha!

Haha, een horloge gekocht en nooit betaald.. :o (Inmiddels WEL betaald.. na 2 jaar heeft die duitse winkelier toch de Nederlandse Incasso op me af gestuurd.. :o )

maar paypal accepteert mijn gegevens niet, en heeft mijn IP doorgegeven aan paar andere betalings websites :o

Pfff, ik heb een kater en echt geen zin om te koken.. Ik ga maar ff cheaten in me cleanbulk en eens ff een XXL menu bij de snackbar halen. :meal::mc::burger:

• #1.774
Ik was in de verleiding om naar de MAc te gaan, toen misschien snackbar.
Maar had beloofd voor mijn liefje pasta carbonara te maken :D
Toen heb ik zelf maar gewoon kipreepjes met noten gebakken in de PAM spray. Beetje ketchup... ach, je moet wat ;)

pff ik moet met dit weer mezelf er echt toe zetten om te eten, lekker als je in de bulk zit zeg... teringhitte in de keuken ook!

flink volume voor deze temperatuur ouwe!

• #1.777
Het was zweten man! Rug echt NAT! Maar denk dat het voor jou ietsje zwaarder was ;)

Blijven gaan Animal! je fysiek ziet er echt super uit!

Okee, laat ik het dan zo stellen :D
Welke illegale AAS bouwmiddelen gebruiken jullie in de winter haha!
En bier is niet illegaal CP!
Was het lekker het trainen?

Ik zou dan toch lekker voor de oude combo gaan als het echt voor de massa is dus Test/Deca/Dbo hoewel ik weer niet zo'n fan van deca ben.

Maar toch de beste massa kuur IMO.

Terug
Naar boven