AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
Vandaag even een beetje met de borst aangekloot.
Met de heerlijke sahara hitte/droogte in de gym van rond de 29/31gr.
Dus ff banken!

8x80
8x90
8x100
8x100

Incline db presses
8x24
8x26
8x30
8x34

Cable crosses (boven)
10x15
10x20
10x25
10x30
maxen op 20kg 35 herhalingen eruit gepompt en de laatste heeerlijk vies en smerig, lelijk en cheatend!!

Cable cross (onder)
12x15
12x20
12x20

Chest presses (small, normal, wide, wide)

12x70
12x80
10x90
10x90

Klaar ermee, het regende namelijk onder mijn shirt van het zweet.
Sinds vandaag ook klaar met de prop en de winny depot, ga morgen schakelen op 750 test en 600 tren en 40/60mg winny tabs.
Carbs beetje opvoeren, cardio ook omhoog, wil weer even liever naar een kleding maatje meer zonder veel vet aan te komen.
Ik ga daarom lekker clean eten en ondersteunen met clen en ephedrine.
Van tren zwellen mijn aderen ook enorm op en dat is ook weer een heerlijk gezicht :D

Nu nog ff 'That 70's show' afkijken en dan pitten!
Nieuw radio'tje vandaag binnen gehad, maar de vorige eigenaar van de auto heeft een heel eigen draden systeem gemaakt, dus kan ik alles gaan nachecken om beetje geluid te krijgen...
Maar goed, moet nog dashboard lampjes vervangen, tellerplaat lampjes vervangen, draden doortrekken, auto wassen... ZZzzzZzzZzzzzzzz

Ik kan je zo nog een to do lijstje geven ;)

Praat ik je weer de oren v/h hoofd? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb je nw auto?

• #1.786
Nee man dat niet, gewoon nieuwe sound. Paar uur mee bezig geweest vandaag, maar dikke sound nu, dus uurtjes wel waard geweest!
Ik kom morge ff bakkie doen ouwe.

Leuk om je log te volgen man!

Maar die borsttraining is wel heel ligt hor helemaal voor iemand die ON is dan moet je toch minimaal 130/140 bankdrukken en 50 kilo incline press drukken of heb ik het miss?

Mijn trainingsmaat is naturel en drukt op creatine al 50 kilo incline press.... Vandaar me geshokeerde reactie sorry als je het al beledigend opvat

Probeer de lat hoger te leggen voorjezelf zal je veel meer massa opleveren;)

Maar die borsttraining is wel heel ligt hor helemaal voor iemand die ON is dan moet je toch minimaal 130/140 bankdrukken en 50 kilo incline press drukken of heb ik het miss?

Mijn trainingsmaat is naturel en drukt op creatine al 50 kilo incline press.... Vandaar me geshokeerde reactie sorry als je het al beledigend opvat

Oh ja, ooit wel eens van intensiteit gehoord en mind-muscle conection, Animal is een bodybuilder geen powerlifter.

Laatst bewerkt:

als BBer boeit het geen reet wat je drukt, als het maar resultaat heeft.

(en BBers zijn bang voor zware gewichten :D)

• #1.791
Haha ja echt he! Ze stoot iedereen van de krabpaal af :D

hehe hoeveel hebben jullie er nu?

• #1.793
4
Binkie, Miep, Nonnie en Lilly :D

pics, offc met 2 katten in je hand als je most musclar doet :roflol:

ja, pics, groepsfoto. Inclusief de baasjes.

En wel lachen.

• #1.796
Mag niet van Mish, die is heel streng...

Oh ja, ooit wel eens van intensiteit gehoord en mind-muscle conection, Animal is een bodybuilder geen powerlifter.

Nee dat zie ik maar dan kan je nogwel 8 herhalingen zwaar gaan, daar doel ik op als hij powerlifter was zat ie wel tussen de 1-5 reps maar dat is niet het geval ... op intensiteit kan je ook zwaar trainen...

De rest leest hier over heen, maar Animal kan ook gewoon meer gewicht pakken. 't Is alleen dat hij nu nog in de smith bench't omdat dat meer stabiliteit biedt met zijn kuit/been blessure.

---------- Toegevoegd om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

pics, offc met 2 katten in je hand als je most musclar doet :roflol:

ja, pics, groepsfoto. Inclusief de baasjes.

En wel lachen.

Mag niet van Mish, die is heel streng...
Wat zijn jullie van plan met m'n kinderen?! :eek:

Nah, zie ze stil te krijgen of probeer te poseren met hen op je arm :p

Nee dat zie ik maar dan kan je nogwel 8 herhalingen zwaar gaan, daar doel ik op als hij powerlifter was zat ie wel tussen de 1-5 reps maar dat is niet het geval ... op intensiteit kan je ook zwaar trainen...

intensiteit hoeft niet alleen hoger gewicht te zijn... als je de beweging bijv langzaam uitvoert gaat je intensiteit ook omhoog

Zat die pics nog eens goed te bekijken maar vindt zeker wel dat je borst vooruit gegaan is.
Ik heb precies het zelfde probleem mijn borst blijft maar achter lopen, terwijl die 10 jaar terug echt super groot was en juist een van mijn beste spieren (maar was toen gestop met trainen iets van 3 jaar)
Wat ik ook niet begrijp is, we wisselen echt veel met borst oefeningen, gooien er HIT en supersets er tussen door. Trainen met stang en met dumbbells, fly's alle hoekken ik begrijp er echt geen reet van waarom hij niet veel groter word ondanks die t*ring harde trainingen (en ja afwisselend wat minder zwaar)

Ik doe precies de zelfde training als 10 jaar terug, alleen toen deed ik (flat/incline/decline) fly's, presses met stang en met dumbbells in een 1 training van gemiddeld 2.5 uur 2 x per week.
Maar daar heb ik gewoon geen zin meer in, dat is gewoon 6 dagen 2.5 uur per avond, maar kan me niet voorstellen en zeker ivm overtraining dat ik daardoor een betere borst had.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven