Is ook zeker wel waar, daarom ben ik ook veel meer vis gaan eten en ligt er voor dalijk nog een lekkere verse vette makreel te wachten op me! En er liggen nog wat zakken panga filet klaar om gebakken te worden.
Dus de vis heb ik zeker verhoogd in mijn voeding! Evenals omega vetten en vitamines.
Voldoende beweging is in ieder geval iets wat nooit ontbreekt bij ons
We zouden vandaag eigenlijk rug trainen, maar het is uiteindelijk toch schouders met biceps geworden.
Vond het zelf een redelijk sterke training, aangezien ik vorige week schouders en triceps zodanig had aangepakt, dat ik ze vandaag nog voelde. Vandaar dat ik triceps wel even met rust heb gelaten.
Standing smith presses
10x30
10x40
10x50
10x55
Side raises
12x12
12x14
12x16
Machine side raises
12x30
12x40
12x50
Lying back raises (bankje iets schuin omhoog zetten anders raak ik alleen maar de grond

)
12x30
12x32
12x34
Face pulls
12x40
12x50
12x70
One arm machine curls (biceps al begonnen)
10x20
10x25
10x30
Incline dumbbell curls
8x12
8x12
8x12
Overhead cable curls
12x20
10x25
10x30
En daarna was het mooi geweest.
Dalijk nog ff lekker eten en vanaf morgen toch maar even tijdelijk de k*t eehhh cut in.
We gaan toch nog op vakantie, dus wil ff geen vet vermeerderen door de cleanbulk (waardoor ik ook al meer aanzet).
Was niet de planning, maar Mish gaat ook op dieet, dus dan doe ik het ook, das wel zo makkelijk voor elkaar.
Weer lekker een weekje Italië, in een klein dorpje aan zee.
Wel grappig, want het is een nogal 'duurder' plaatsje van Italië, dus er komen wel eens celebs daar. Denzel Washington was of is er nog en Denise Richards is er ook wel eens geweest. Dus misschien komen we nog wel wat tegen daar. Kendra van Playboy Mansion ofzo

Lekker hoor
Laatuurrrrr