AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863
Whahaha! Meteen mijn avond weer goed :D
Enne... Ik ga morgen zwemmen. Maar dan for real!

• #1.865
De schilp, van 12 tot 1. Wil je ook?

• #1.867
nah moet morgen gewoon werken.. ga ander keertje wel mee

Das bout!
Ik moest vandaag ook 'werken'/aanwezig zijn op de zaak.
Moest wat mappen ordenen, half 10 was ik klaar, maar dacht dat ze nog wat te doen zouden hebben. Dus ik beetje op dbb en youtube tot half 11. Denk, ga maar eens vragen hoe of wat, hebben ze gewoon niets meer te doen voor me.
Had ik om ****ing half 10 al weg kunnen gaan.
Ik ben dus maar voor 1u en misschien net 3 kwartier opgestaan...
Maar gelukkig hebben ze niets meer te doen deze week, dus morgen en vrijdag weer lekker hele dag vrij. Dan volgende week nog halve dagen (misschien) op de zaak zitten en dan weer halve dagen echt aan het werk :(

als je kan squatten kan je ook wazenglassen!

• #1.869
Hee trouwens, wil jij 13 augustus vrijhouden?

Laatst bewerkt:
  • #1.871
Dan verhaar ik ik verhaar van 25 naar 26 haren en ik zou het leuk vinden als je op mijn verhaardag zou komen willen eten. Mish maakt weer lekker nasi! Op mijn verhaardag

• #1.873
Zat net nog ff in mijn mapjes te kijken naar foto's, kwam ik deze tegen.
Ik vind dat er perfecte symmetrie in mijn kuiten zit :D
Dat waren de net ge****te kuit pics...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga slapen, tot morgen of eigenlijk tot over een paar uur!

• #1.874
Vanochtend om half 8 mijn eerste tabje Ionamin genomen en hartslag is goed verhoogd, al weet ik nog niet precies wat ik erbij zou moeten voelen. Trillende handen heb ik sowieso, maar voor de rest niets.
Zit nu een rijstwafeltje en yoghurt te eten want zo dadelijk een uurtje zwemmen. Goeie cardio! Ben ook benieuwd of ik dan iets anders erbij ga voelen.

Ik hou jullie op de hoogte!

lekker doped up zwemmen... kijk je uit dat je niet verzuipt!

• #1.876
Blup!
Daar ben ik weer :D
Zijn net terug van zwemmen en boodschapje doen en ik ga nu pas weer eten.
Wat mager rundvlees (bundnerfleisch van de AH, hoog in eiwitten!) wat noten en that's it.
Ionamin tot nu toe:

Hoge hartslag,
Meer en zwaarder adem halen,
Totaal GEEN honger,
Beetje gejaagd, maar op een andere manier als met eca vind ik zelf. Kan het nog niet echt goed omschrijven.
Heb misschien in totaal maar 10 baantjes gezwommen, de hartslag, de pomp in mijn benen en het adem halen lieten niet meer toe, dus als dit echt door de Io komt is het een aardig heftig goedje.
Zit nu uitgeput op de bank, maar de Io gaat het vandaag niet winnen van de aankomende vermoeidheid. Dus zal geen problemen hebben vandaag met een dutje of vroeg slapen :D

Wat wel jammer is van groot zijn merk ik nu, is dat je vroeger wel ff lekker kon nken in een kleedhokje. Mish en ik passen daar echt niet meer in samen, ik heb al moeite om er alleen in te staan haha! Gelukkig is mijn douche groter... ;) :hornyna:

LATURRRR

Heej ga slapen geilzak!!:D

• #1.878
Daar ben ik nog net niet moe genoeg voor, dat komt pas na het naaien natuurlijk :D

als slaapmuts :D

• #1.880
Ja man lekker! Alleen valt hij niet in slaap in der muts :D

Terug
Naar boven