AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Hehehe jij bent er ook al lekker vroeg bij. al op werk of gewoon nog thuis?

• #1.843
Zo! Vandaag word een update met wat foto's van mezelf op de eerste dag van het dieet en ik zal dan over een maand weer foto's posten over de (hopelijk) geboekte vooruitgang!

Vandaag heb ik borst en onderarmen getraind.
Maar aangezien we gisteren schouders hadden aangepakt, ging de borst training wat zwaarder vanwege de voorste schouderkoppen.

Smith bench press
12x80
10x90
10x100

Incline DB presses
12x30
12x30
12x30

Cable crosses boven

3x12x25

Cable crosses onder

3x10x15

Chest presses

12x60
12x70
12x70

Reversed bicep curls

8x25
8x28
8x32
8x34

Barbell wrist curls (achter de rug)

10x40
10x50
10x55

Superset dumbbell wrist curls/wrist hammers
10x12/10x12
10x12/10x12

Ik heb nog wat foto's net gemaakt, dus dat is dan ter vergelijking voor over een maand. En ja, ik trek mijn buik in. Das niet om 'slanker' te lijken, maar omdat ik het helemaal gewend ben om tijdens sommige oefeningen mijn buik in te trekken en mijn borst omhoog te houden. Dus ook tijdens poses ben ik dat gewend.

Stats momenteel:
1.74m
103kg
14% gok ik misschien 15%, maar geeft niet. Ik weet dat als mijn dieet weer lekker gaat ik zo weer paar procent kwijt ben.
Dus hier de foto's, waarvan ik toch wel redelijk trots ben op de side tricep foto vanwege de onder arm ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dat wassum weer!
Tot uuhh ja weet ik niet :D
Mazzel!

post hier even om respect te tonen. Vind het leuk om je log te lezen. Keep it up! :)

2e pic ziet er bruut uit btw.

Zeg eerlijk,je hebt je haar precies als mij gedaan..........vind wel leuk dat je me zo bewonderd bro

• #1.846
Nee het moest van Mish, ze zei dat ik nu eindelijk een beetje jouw fysiek begin te krijgen, dus wil ze dat ik nog meer op je zou lijken... :D

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

post hier even om respect te tonen. Vind het leuk om je log te lezen. Keep it up! :)

2e pic ziet er bruut uit btw.

Thanks man! Altijd goed om te lezen!

Ziet er goed uit animal.
Gaat allemaal de goede kant op.

Vette tattoo op je onderarm trouwens. :D

• #1.849
Thanks man!

• #1.850
De update van vandaag is over de benen!
Eigenlijk zou ik gaan zwemmen, maar het is toch trainen geworden.
Ging erg goed met de kuit, alleen werd ik tijdens het trainen erg misselijk en ik voelde al meteen waardoor dat kwam.
Ik ben nu weer mijn dieet aan het volgen, maar ben ipv carbs af te bouwen, gewoon geswitched naar carb-less diet...
Dus na alle carbs en volle maaltijden, al 2 dagen op rantsoen en vanochtend 150gr panga met een halve paprika als maaltijd en 2e maaltijd was 500gr yoghurt met 150gr ananas.
Daarna gingen we trainen en ik zou de intensiteit wat verhogen, maar eenmaal na de derde oefening voelde ik mijn keel dik worden alsof ik moest kotsen en viel zowat in slaap.
Gewoon ff een fout gemaakt door ineens zo om te slaan, dom van me, maar weer geleerd.
Dit doe ik dus geen tweede keer meer :D

Ik heb de laatste squat set door Mish laten filmen en zal ik ook ff posten. Het is geen mega gewicht natuurlijk, maar voor een 2e been training na alle ellende vond ik het zeer goed!

Squat
12x60
12x80
12x90
10x110

http://www.youtube.com/watch?v=v2CiTPlBJAg

Leg extensions
10x30
10x30
10x30
10x30

wat meer moeite hiermee omdat de squat erg intensief voor me was.
Ik merk vooral meer conditie afname in mijn benen dan kracht afname.
Geeft niet, komt wel weer terug!

Adductors
4x10x25

Abductors
4x10x30

Ik doe nog even geen grote uitputtende beentrainingen, want dit gaat goed zo en dat ga ik niet vernken omdat ik zonodig wat wil bewijzen.
Dus volgende week gewoon weer een stapje hoger, dan heb ik de beste kans op een perfect herstel!

Wel nog even 2 setjes van 15 calf presses gedaan op de legpress met 70kg.
Rustige geconcentreerde herhalingen.
Ik voelde me wel erg k*t na het trainen, maar een Aquarius verhielp het weer.

Zoals ik in het Ionamin topic al vermeldde, ga ik morgen hiermee beginnen.
1 tab per dag op trainingsdagen, voor 4 weken.
Ik woog vandaag 102kg en heb mijn before foto's al geplaatst.
Over een maand post ik weer foto's om te zien welke progressie ik heb gemaakt met cardio, Ionamin en voeding.
Allemaal blijven volgen dus, want Ionamin is al een hele tijd van de markt!
Ik ben weer het test aapje :D

Mazzel!!

ziet er goed uit levensgenieter hehehe

• #1.852
Haha thnx, maar met alleen panga, paprika, yoghurt en nu net beef (+/- 200gr) zonder carbs erbij voel ik me niet echt een levensgenieter.
Zaterdag wel! Ik kan de KFC Zinger Tower en Double Crunch nu al proeven hehe!

Hoe ziet je voedingsschemaer nu uit dan of heb ik die weer gemist, en goed fysiek ook op de foto's

• #1.854
Voedingsschema is een saai schema waar iedereen meerdere malen heeft gezegd dat het anders moet ;)
Ik heb geen standaard voedingspatroon. Soms eet ik alleen yoghurt in de ochtend, soms vis en soms alleen (rood) vlees.
Dus tis meer waar ik trek in heb, als het maar vet arm/vrij is en eiwit-rijk, zodat het in een dieet schema past en ik schrap carbs bijna volledig op 4 dagen.

Voor de Ionamin volgers, hier de foto's:

hahaha je bent wel blij met je ionamin tabjes he :D
Ik ken ze ook nog van een lange tijd terug, maar heb ze nooit gebruikt.
Hoe lang neem je het nou, en wat vind je van de werking tot nu toe?

groeten martijn.

Ah op die fiets, was gewoon benieuwd maar als dit werkt voor jou dan is het toch prima.

• #1.857
hahaha je bent wel blij met je ionamin tabjes he :D
Ik ken ze ook nog van een lange tijd terug, maar heb ze nooit gebruikt.
Hoe lang neem je het nou, en wat vind je van de werking tot nu toe?

groeten martijn.

Hee gab!
Nou ik ga er morgen mee beginnen.
Ga er 5 dagen per week op, 4 weken lang en dan kijken hoe het is gegaan, wel icm cardio en dieet. Dus ik laat het niet alleen van de Ionamin afhangen ;)

Ah op die fiets, was gewoon benieuwd maar als dit werkt voor jou dan is het toch prima.

Ja ik ken mezelf, als ik bij wijze van alles klaar zou zetten in de koelkast/vriezer en heb ik er geen trek in, pak ik weer wat anders.
Dus als ik geen tijd heb 's ochtends, mieter ik iets makkelijks erin (shake, yoghurt of kwark) en als ik wel de tijd heb begin in 's ochtend gewoon met koken. Lekkere vet-arme beefburger, pangafilet met groentes of (duitse) biefstuk. Soms een peppersteak... Hmmmm lekker 75gr noten erbij!
Eigenlijk toch niet zo saai als ik eerst beweerde... :)

Ben ook wel benieuwd naar Ionamin, misschien is het iets voor mij

• #1.859
Ik ga jullie op de hoogte houden, ze liggen zo lief te kijken...
Maar ik ga het niet riskeren om pas naar bed te gaan als Mish morgen wakker word hehehe

ziet er goed uit :thumbs:

Terug
Naar boven