De update van vandaag is over de benen!
Eigenlijk zou ik gaan zwemmen, maar het is toch trainen geworden.
Ging erg goed met de kuit, alleen werd ik tijdens het trainen erg misselijk en ik voelde al meteen waardoor dat kwam.
Ik ben nu weer mijn dieet aan het volgen, maar ben ipv carbs af te bouwen, gewoon geswitched naar carb-less diet...
Dus na alle carbs en volle maaltijden, al 2 dagen op rantsoen en vanochtend 150gr panga met een halve paprika als maaltijd en 2e maaltijd was 500gr yoghurt met 150gr ananas.
Daarna gingen we trainen en ik zou de intensiteit wat verhogen, maar eenmaal na de derde oefening voelde ik mijn keel dik worden alsof ik moest kotsen en viel zowat in slaap.
Gewoon ff een fout gemaakt door ineens zo om te slaan, dom van me, maar weer geleerd.
Dit doe ik dus geen tweede keer meer
Ik heb de laatste squat set door Mish laten filmen en zal ik ook ff posten. Het is geen mega gewicht natuurlijk, maar voor een 2e been training na alle ellende vond ik het zeer goed!
Squat
12x60
12x80
12x90
10x110
http://www.youtube.com/watch?v=v2CiTPlBJAg
Leg extensions
10x30
10x30
10x30
10x30
wat meer moeite hiermee omdat de squat erg intensief voor me was.
Ik merk vooral meer conditie afname in mijn benen dan kracht afname.
Geeft niet, komt wel weer terug!
Adductors
4x10x25
Abductors
4x10x30
Ik doe nog even geen grote uitputtende beentrainingen, want dit gaat goed zo en dat ga ik niet vernken omdat ik zonodig wat wil bewijzen.
Dus volgende week gewoon weer een stapje hoger, dan heb ik de beste kans op een perfect herstel!
Wel nog even 2 setjes van 15 calf presses gedaan op de legpress met 70kg.
Rustige geconcentreerde herhalingen.
Ik voelde me wel erg k*t na het trainen, maar een Aquarius verhielp het weer.
Zoals ik in het Ionamin topic al vermeldde, ga ik morgen hiermee beginnen.
1 tab per dag op trainingsdagen, voor 4 weken.
Ik woog vandaag 102kg en heb mijn before foto's al geplaatst.
Over een maand post ik weer foto's om te zien welke progressie ik heb gemaakt met cardio, Ionamin en voeding.
Allemaal blijven volgen dus, want Ionamin is al een hele tijd van de markt!
Ik ben weer het test aapje
Mazzel!!