MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

wtf dude :roflol:

Heb misschien in totaal maar 10 baantjes gezwommen, de hartslag, de pomp in mijn benen en het adem halen lieten niet meer toe, dus als dit echt door de Io komt is het een aardig heftig goedje.

Je mag wel iets aan je conditie gaan doen met je 10 baantjes:windup: Volgende keer 40strafbaantjes want als Naat en ik 50 kunnen moet jij dat ook :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.885
Hahahaha

• #1.888
Tweelingzus a la, blank, kort haar en zwanger ;)

• #1.891
Trouwens even een kleine Io update.
Ik ben moe in mijn lichaam, maar normaal had ik allang half in slaap gevallen...
Het lijkt er toch licht op alsof het spul je idd gewoon wakker houd...

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Ja maar echt alleen haar buik!
Ik heb veel zwangere vrouwen gezien op straat of tv die het bijna als excuus gebruiken dat ze zich helemaal volproppen omdat ze zwanger zijn, maar zij is echt slank gebleven.

• #1.892
Nog steeds moe van binnen, ogen vermoeid en net lekker gegeten.
Veel kip, met bosui en flink veel Thaise roerbakgroente.
Maar het lijkt er nog steeds op dat ik nog niet in slaap ga vallen zo hehe.

maar je hebt gewoon honger,of eet je gewoon,omdat het moet?

• #1.894
Ik had nu net pas 'trek' omdat ik kip zou eten en al paar dagen trek had daarin.
Zat al lange tijd op alleen vis of beef. Maar ik had zeker geen honger gevoel zoals ik normaal zou hebben! De hele dag gewoon nog niet.

Hehe mooi hoe jij weer eens iets uittest, tis net of je een spannend horror verhaal leest en zit te wachten waneer je uit elkaar knapt.:D

Wat is er met je poot gebeurd?

• #1.897
Wat is er met je poot gebeurd?

Is alweer bijna 8 weken geleden denk ik?
Rechter kuit gescheurd, 4 weken gezwachteld, amper getraind en nu ongeveer 4 weekjes weer back on track en train sinds een week weer benen.
Maar dat waren de foto's van toen het net was gebeurd (1,5 dag erna) ;)
Eigenlijk niets aan overgehouden, behalve een heel klein beetje massa verlies.
'Geluk' gehad dat het een mooie scheur was ;)

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Hehe mooi hoe jij weer eens iets uittest, tis net of je een spannend horror verhaal leest en zit te wachten waneer je uit elkaar knapt.:D

Lekker hè! Daar kan Hellraiser een puntje aan zuigen hehe!
Net salade op en het voelt alsof mijn ogen dichtzakken, maar het gebeurd niet.

Wel grappig dat hoe 'experienced' ik onderhand ben met weten wat iets bij mij doet, dit is toch echt ff nieuw voor me.
Dat amphetamine-achtige ken ik niet aangezien ik nog nooit een pilletje heb genomen.

gebruik je eca of clen erbij of alleen ionamine,anders is het niet objectief

• #1.899
Nee echt alleen Ionamin.
Dit is echt al heftig genoeg.
Idd tussen eca en dnp in, het is vele malen heftiger en langer aanhoudend dan eca, maar met dnp had ik echt honger, vette cravings en verschrikkelijke hitte als ik had gegeten. Plus dat ik er uitgeput van raakte, in slaap viel en daarna badend in het zweet wakker werd op de bank. En dat heb ik nu niet.
Warm wel uiteraard, maar das nu gewoon het weer.

Maar ik weet gewoon dat als ik vandaag geen Io had genomen, ik allang in slaap was gevallen dat beetje zwemmen!

Ik zal je volgen Animal.
Goed van je dat je alleen de IO neemt, ( zonder ECAY en DNP ) of andere vet verlies shizzle.
Dan kan je goed feedback hier geven hoe de kwaliteit van is.
Ik ben benieuwd.

Terug
Naar boven