AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

volges mij issie dood

Is misschien nog maar net in slaap gevallen?

Potverdorie mart moet je toch voor mishale gaan zorgen, verplicht dat oosterse eten opeten haar ruggetje wassen en zo. Lullig nat maar de plicht roept:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.904
Pffff zwaar spul dit!
Ik heb vandaag niet genomen omdat mijn hartslag nog zo hoog en stevig was dat ik het gewoon maar EOD doe.
Heb wel beroerd geslapen, en ben ook totaal niet moe nu.
Wel voel ik het zelfde als gister, beetje moe van binnen, maar iets lijkt je wakker te houden.
Heb veel vage dromen gehad (weet niet of dat daar mee te maken heeft hoor!) en lag veel te draaien.
Tis heftig spul, maar ik denk dat EOD nu ff beter uitkomt. Ik ben dit helemaal niet gewend :D

Nu ff eten en dalijk trainen!

doe je cardio erbij?

Hahaha, alles wat je beschrijft doet me gewoon denken aan speed, tot en met de vage dromen toe. Heftige chizzle.

wahahahahahaaaaaa,onze chemische kliko is het niet gewent.

Kerel die zg generieke A159 zijn velen imitatie en versies van.OOK CRAP VERSIES, Zoals klaas riep dat hij al een deftige variant geprobeert had,die veel te sterk was,ben ik ff gaan spitten op internet.Hier werd een hoop duidelijk. Er zit een breeklijn op,neem gewoon de helft.Tenminste dat werd aangeraden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phentermine

Laatst bewerkt:
  • #1.908
Hehe, ja eindelijk iets wat ik nu niet ben gewend haha! ben benieuwd hoe ik zo presteer op de gym. Even kijken hoe dit op mijn spier uithoudingsvermogen werkt.
Op het zwemmen gister was het crap iig!

Cardio doe ik wel erbij, gister zwemmen dan en vandaag fietsen.

haha die boris voelt zich vreemd:D:D

• #1.910
Potverdorie mart moet je toch voor mishale gaan zorgen, verplicht dat oosterse eten opeten haar ruggetje wassen en zo. Lullig nat maar de plicht roept:cool:

Yin het spijt me, maar ik heb toch net maar even haar ruggetje gedaan. Heb haar zelfs even lekker gemasseerd onder de douche. Lekker dat water overal overheen laten glijden, met mijn handen erlangs... Hmmmm oohh Yin, how you wish you were me! :D :D :D

Yin het spijt me, maar ik heb toch net maar even haar ruggetje gedaan. Heb haar zelfs even lekker gemasseerd onder de douche. Lekker dat water overal overheen laten glijden, met mijn handen erlangs... Hmmmm oohh Yin, how you wish you were me! :D :D :D
huh ga toch slapen sadist:(

• #1.912
haha die boris voelt zich vreemd:D:D

Mooi! Ik heb altijd hele vaste handen gehad. Kon heel precies dingetjes doen (bijv met klein gereedschap telefoon helemaal uit elkaar halen, fijne lijntjes tekenen) maar mijn vingers trillen echt nu! Kan ze gewoon niet stil houden hahaha.

Oh en Mish zei dat ze jullie sowieso allebei neemt, dus Mart en Yin, jullie zitten al gebakken! Maar kunnen jullie haar wel delen..?

Mooi! Ik heb altijd hele vaste handen gehad. Kon heel precies dingetjes doen (bijv met klein gereedschap telefoon helemaal uit elkaar halen, fijne lijntjes tekenen) maar mijn vingers trillen echt nu! Kan ze gewoon niet stil houden hahaha.

Oh en Mish zei dat ze jullie sowieso allebei neemt, dus Mart en Yin, jullie zitten al gebakken! Maar kunnen jullie haar wel delen..?
Volgens mij ben ik sneller dan die lompe mart dus ik ben eerder, als me hart het tenminste nog aankan:rolleyes:

• #1.914
Ja maar jij woont verder weg...
Maar ik zie Wilders city in je profiel staan, dus Mish komt vanzelf naar je toe.
Die is gek op Wilders (zijn ideeën), dus jij zit al helemaal gebakken nu!

Ja maar jij woont verder weg...
Maar ik zie Wilders city in je profiel staan, dus Mish komt vanzelf naar je toe.
Die is gek op Wilders (zijn ideeën), dus jij zit al helemaal gebakken nu!
Wel lullig voor die duinhaas, maar ja shit happens. Wat ga je nou doe? Een halfje nemen per keer of toch om de dag?

• #1.916
Ik denk dat ik dan op Mart zijn post af ga. Misschien beter voor de constante verbranding, maar elke dag 1 hele dat is gewoon nog niets voor mij denk ik. Ik ben amphetamine-maagd, dus dat zal er ook zeker mee te maken hebben!

Opzij Ton......ik eerst

mag ik ook? en als eerste ajb?

• #1.919
Ja hoor, ik ben niet moeilijk! Ik heb toch de dikste lul, dus komt opzich wel goed uit :D

Stelletje hyena's ik mocht eerst:mad: Jullie laten geen spaan van haar heel met die 11cm haha.

Terug
Naar boven