Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Potverdorie mart moet je toch voor mishale gaan zorgen, verplicht dat oosterse eten opeten haar ruggetje wassen en zo. Lullig nat maar de plicht roept![]()

huh ga toch slapen sadistYin het spijt me, maar ik heb toch net maar even haar ruggetje gedaan. Heb haar zelfs even lekker gemasseerd onder de douche. Lekker dat water overal overheen laten glijden, met mijn handen erlangs... Hmmmm oohh Yin, how you wish you were me!![]()
![]()
![]()

Volgens mij ben ik sneller dan die lompe mart dus ik ben eerder, als me hart het tenminste nog aankanMooi! Ik heb altijd hele vaste handen gehad. Kon heel precies dingetjes doen (bijv met klein gereedschap telefoon helemaal uit elkaar halen, fijne lijntjes tekenen) maar mijn vingers trillen echt nu! Kan ze gewoon niet stil houden hahaha.
Oh en Mish zei dat ze jullie sowieso allebei neemt, dus Mart en Yin, jullie zitten al gebakken! Maar kunnen jullie haar wel delen..?

Wel lullig voor die duinhaas, maar ja shit happens. Wat ga je nou doe? Een halfje nemen per keer of toch om de dag?Ja maar jij woont verder weg...
Maar ik zie Wilders city in je profiel staan, dus Mish komt vanzelf naar je toe.
Die is gek op Wilders (zijn ideeën), dus jij zit al helemaal gebakken nu!