AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Wat een PUTA log hier zo te zien :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.922
Muhahaha lekker hoor, en ik ben nog elke dag the lucky one met haar naast me :D

Ten eerste SORRY CP voor die k*t training whaha!
Je mag even als waarnemer van mijn rare gedrag laten weten hoe ik erbij stond net.
Ik schaam me gewoon haha!
Alleen maar speeden, snel praten en weet ik het wat. Ging totaal niet zoals ik normaal zou trainen. Haast, haast en nog eens haast in mijn hoofd en nu ook.
Het lijkt wel alsof mijn ogen schieten overal naar toe...
En ik lieg nooit in mijn log over dingen, maar dit geloofde ik zelf ook niet.
Ik woog net aan 98kg. Dat komt niet meteen door de Io, maar wel door het feit dat ik gewoon totaal geen honger heb en dus ook daardoor amper eet.
Dit is dus ten opzichte van zondag/maandag 5kg verschil. (Ook omdat mijn maag leeg is hè)
Maar ik ga verder op een halve tab, want dit is ook niet echt goed. Ruk-training, ruk-eten en ruk-praten/slapen.

1 ding is zeker en CP is mijn getuige, Io doet iig iets bij me!

haha, ging lekker ja. 'blablablabla' en gewoon weer van het apparaat afstappen zonder je setje te doen. was gezellig :thumbs:

Heb eens in de horica snachts gewerkt, toen overdag bij ons int lab. Later komt mijn baas dat radiowest een interview,op het lab wilde houden met mij .,,,... Later terug gehoord Jezus dat was vreselijk leek wel of ik aan snelpraat deed, geen gehoor. Mijn vrouw vroeg savonds, dat ze dacht dat ik geen ionamine meer nam, zakte alsnog door de mand.

Laatst bewerkt:
  • #1.925
Hehe toch wel?
Ja wel ff gelachen, maar mijn god. Ik herken mezelf niet eens zo man!

• #1.927
Nou ik had dat ook! Letters overslaan, dingen niet goed uit kunnen spreken en alsof de plaat blijft hangen maar dan in sneltrein vaart. De t*ring!
Zo voel ik me nu:

http://www.youtube.com/watch?v=NHbf4ugKq00

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Deze training is het voor mij niet waard om te posten en voor jou al helemaal niet! Man, dit was gewoon een loze training ook wel 'bijpraten' genoemd :D

:roflol: true

• #1.929
Haha ga aan je vingers ruiken jij hoor! :D

Heren toch :P
Hopelijk houdt de gelukkige van een harig poesje...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.932
Aaahhhh Nonnieee :D

Jaaa, die is altijd in de buurt van haar mams :D

geeft mij een beetje het idee van speed, als je dan ook nog de lekkere feeling heb:)

• #1.936
Whahahaha Hakkuuhhh

Lijkt mij gewoon op ionamine resin. Zelfde middel dus, heb je nog update?

• #1.938
Dat ik me sinds vandaag pas weer normaal voel...
Ik heb heel even gewacht met hoelang ik 'lang' ik last zou hebben van die ene. Morgen trainingsdag, morge een halve. Is beter, gewicht is 97,6kg

een halve? twee!

• #1.940
En dan wil je weer meetrainen..?
Zal wat worden :D

Terug
Naar boven